Dat zou ik ook wel willen... fietsen met m'n katquote:Op zondag 19 april 2009 22:19 schreef Juup© het volgende:
Wij zijn wezen fietsen vanavond. Was fijn.
Gijs was ook meeHij had het goed naar zijn zin met alle geurtjes e.d. die hij waarnam. Later nog ergens wat wezen eten en toen kreeg hij een klein beetje slagroom en toen was meneer zijn dag wel goed zo blij keek hij.
Nu ligt hij al ruim een uur te slapen
[ afbeelding ]
Geweldigquote:Op zondag 19 april 2009 22:19 schreef Juup© het volgende:
Gijs was ook meeHij had het goed naar zijn zin met alle geurtjes e.d. die hij waarnam. Later nog ergens wat wezen eten en toen kreeg hij een klein beetje slagroom en toen was meneer zijn dag wel goed zo blij keek hij.
[ afbeelding ]
Bijkijksquote:Op zondag 19 april 2009 23:04 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
GeweldigZeker veel bijkijks gehad
Haha ja toen ik het typte dacht ik ook, zeg ik dit nou echt, maar kon geen ander woord verzinnen dat de lading dektequote:
Volgens mij trek jij echt veel bekijks.quote:Op zondag 19 april 2009 23:17 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Haha ja toen ik het typte dacht ik ook, zeg ik dit nou echt, maar kon geen ander woord verzinnen dat de lading dekte![]()
Oh zoquote:Op zondag 19 april 2009 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgens mij trek jij echt veel bekijks.
ACquote:Op zaterdag 18 april 2009 @ 09:00 schreef Sanne het volgende:
Vervolg op: Katten met foto's #60
Laatste post uit vorig topic:
[..]
Ben heel benieuwd, zeker als het een Brit is!
Die van mij wegen resp. vier en vijf kilo, maar zijn inmiddels ook al anderhalf jaar oud.
[afbeelding]
Best welquote:Op zondag 19 april 2009 23:04 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
GeweldigZeker veel bijkijks gehad
quote:Op maandag 20 april 2009 10:32 schreef Ephemera het volgende:
Een schoon dekbed ligt natuurlijk het allerlekkerst als ze net verteld is dat ze daar met hun harige lichamen bij uit de buurt moesten blijven.
[ afbeelding ]
Pixel![]()
[ afbeelding ]
té lief gewoonquote:Op maandag 20 april 2009 11:21 schreef Afzuigkap het volgende:
Gisteren weer wat foto's gemaakt van onze kitten nu 6 weekjes oud. De andere kitten is stukken groter dan Maar genoeg geluld, hier de foto's:
[---
Wat enorm leuk!!quote:Op zondag 19 april 2009 22:19 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldig!quote:Op zondag 19 april 2009 22:19 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
Te schattigquote:Op maandag 20 april 2009 11:21 schreef Afzuigkap het volgende:
Gisteren weer wat foto's gemaakt van onze kitten nu 6 weekjes oud. De andere kitten is stukken groter dan onze, maar die van ons heeft darmprobleempjes gehad. Het zal dus voor ons wat langer wachten worden. Heb ook al een naam voor d'r, namelijk Noah wat rust en troost betekent. Ze is in vergeleken met de andere kitten erg rustig dus deze naam past heel goed bij haar. Heb het altijd al een mooie naam gevonden. En in zekere zin is ze ook mijn troost aangezien het nu al bijna een jaar geleden is dat mijn poes Kitty overleden is.
Maar genoeg geluld, hier de foto's:
[ afbeelding ]
Samen met opa en papa
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze vind het heerlijk om op je schouder in slaap te vallen (haha nu kan het nog!)
[ afbeelding ]
Wat lijken die snorharen gigaaaaaantisch langquote:Op maandag 20 april 2009 18:53 schreef nokwanda het volgende:
Merlijn Toverkat. Mijn kleine neurootje
[ afbeelding ]
Hihi leukquote:Op maandag 20 april 2009 19:07 schreef nokwanda het volgende:
Ze lijken niet alleen lang. En ze krullen ook alle kanten op.
Weet je zeker dat die lookalike sliep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |