bij 5 euro, maar foto's geneesmiddelen, tabak etc tellen niet meequote:Op vrijdag 17 april 2009 11:05 schreef Asyniur het volgende:
Bij hoeveel euro krijg je die zegels? * Asyniur gaat straks of morgen foto's afhalen bij Appie
Hier regent hier al de hele morgen pijpestelen...![]()
En ik heb vandaag geen auto tot mijn beschikking dus ik kan niet:
boodschappen doen
gaan sporten
nog meer boodschappen doen waaronder dus foto's afhalen
gaan kijken voor een jurk om in te trouwen![]()
iets gaan kopen voor de versgeboren baby van vrienden
4.95 tot in de keuken, valt me nog mee, mits dan wel voor een aardige lading drinken niet te hoeven slepenquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:08 schreef bixister het volgende:
ynske, je betaalt wel aardig wat bezorgkosten he.
Hey, lees die regel ervoor eens!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:07 schreef bixister het volgende:
lang leve aysiniur!
alleen... heb je geen fiets om die boodschappen te doen, te gaan sporten, foto-albums op te halen, etc etc?
+ 60 euro aan drinken dan he. Wordt aardig doorzuipen voor jequote:Op vrijdag 17 april 2009 11:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
4.95 tot in de keuken, valt me nog mee, mits dan wel voor een aardige lading drinken niet te hoeven slepen
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:09 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Hey, lees die regel ervoor eens!
Het regent pijpestelen![]()
Uhm, niks van dit allesquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:08 schreef Guuzewuus het volgende:
Het regent Bixister.
En ze heeft natuurlijk net haar haren gefeund, haar gezicht ge make-upped, en haar zondagse kleren aan. Dus een fiets is echt geen optie
.
Dat ligt in de auto die op dit moment in reparatie bij de garage is 2 durpen verderopquote:
Ik had hem toch onder copy/paste staan, het oude topic was net dicht toen ik die post klaar hadquote:
Nah die van mij kan echt geen boodschappen doenquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:12 schreef bixister het volgende:
asyniur, kun je hem niet je boodschappenlijstje doormailen dan? lijkt me niet meer dan redelijk.
fietsen in de regen, ik hoop altijd dat ik dan een beetje smeltquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:12 schreef bixister het volgende:
[..]
lijkt me pijnlijk om daaronderdoor te fietsen inderdaad!
pardon??quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:14 schreef Asyniur het volgende:
Nah die van mij kan echt geen boodschappen doen![]()
achteraansluiten he!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wie van z`n zegels afwil mag ze wel naar mij sturen trouwens
Ik word alleen kleiner, nooit smaller.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:14 schreef easy-going het volgende:
[..]
fietsen in de regen, ik hoop altijd dat ik dan een beetje smelt
alleen is dat nog nooit gelukt
*wordt dit em? Kan ik veilig posten?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
+ 60 euro aan drinken dan he. Wordt aardig doorzuipen voor je
Hij kan heel veel maar boodschappen doenquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:15 schreef bixister het volgende:
pardon??
dan zou ik 't hem heel snel leren.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:18 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Hij kan heel veel maar boodschappen doen![]()
net zijn vader: verkeerde zooi meenemen, helft vergeten etc
De verdeling is als volgt: ik doe boodschappen en ikke blij dat ik alles heb wat ik wil en hij betaalt de vakanties waarbij ik aanwijs wat ik wil
Goede verdeling toch?![]()
Ik vind boodschappen doen helemaal niet gezellig! Is een noodzakelijk kwaadquote:
Ik moet opruimen, de keuken ontsmetten, 4 wassen draaien, vuilnis weggooien, 3 wassen die ik al opgevouwen had maar mevrouw weer ontvouwen heeft in mijn afwezigheid weer opvouwen en opbergen, vanmiddag de huurauto weer omruilen voor de gewone auto, doorscheuren naar de helmenboer en ik ben al vanaf 5 uur wakker omdat die *(&@#$(*@#) weer zijn eigen brood niet kon smeren.quote:
maar dat is het hem juist, er staat nergens voor hoeveel je moet kopen om die 5 kaarten te krijgen,.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
*wordt dit em? Kan ik veilig posten?
Dat dus inderdaad, wij hebben toen via Albert.nl besteld voor mijn verjaardag dus we hadden flink veel boodschappen maar toch had ik nog wel moeite met aan het richtbedrag komen hoor... uiteindelijk hadden we voor 70 euro geloof ik excl verzendkosten en daar hebben 15 mensen van gegeten en gedronken en onze voorraad was goed gevuld
Die zegeltjes gaan best hard hier, maar wij gaan eigenlijk heel vaak naar de Albert Heijn. Hebben nu 1 kaart vol, ik wil er nog 3. (we willen 2 keer naar de Efteling deze zomer.) De rest wat ik daarna nog binnen schraap stuur ik naar de eerste die PM'd
5 euro. 4 per kaartje.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:20 schreef Asyniur het volgende:
Maar ik heb nog geen antwoord op mijn vraag:
hoeveel moet je uitgeven voor je zo'n zegeltje krijgt?
en wie spaarde ze nu?
Bij elke 5 euro boodschappen krijgt u 1 Eftelingpuntquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:20 schreef Asyniur het volgende:
Maar ik heb nog geen antwoord op mijn vraag:
hoeveel moet je uitgeven voor je zo'n zegeltje krijgt?
en wie spaarde ze nu?
Er staat in de algemene voorwaarden van Albert.nl dat ze pas leveren vanaf een minimum bestelbedrag van 60 euro. Dus ik denk dat ze op die manier zichzelf wel redelijk ingedekt hebben.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar dat is het hem juist, er staat nergens voor hoeveel je moet kopen om die 5 kaarten te krijgen,.
in de meeling en op de site staat dat je bij iedere bestelling via ah.nl je 5 volle spaarkaarten krijgt.
dus voor tzelfde geld koop je voor 10 euro bv aan pakken drinken, 5 euro leverkosten erbij, en zou je ook die 5 kaarten krijgen
oh jammer, ik miste haar ook al!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:25 schreef Maneki.Neko het volgende:
Syrena doet alleen nog lurken tegenwoordig. Die was even zat van het zitten op het bankje
6e keer dat ik het zeg, ik lijk wel gekquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar dat is het hem juist, er staat nergens voor hoeveel je moet kopen om die 5 kaarten te krijgen,.
in de meeling en op de site staat dat je bij iedere bestelling via ah.nl je 5 volle spaarkaarten krijgt.
dus voor tzelfde geld koop je voor 10 euro bv aan pakken drinken, 5 euro leverkosten erbij, en zou je ook die 5 kaarten krijgen
vorig jaar leverden ze hier ook voor minder, maar dan gaat het helaas overquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Er staat in de algemene voorwaarden van Albert.nl dat ze pas leveren vanaf een minimum bestelbedrag van 60 euro. Dus ik denk dat ze op die manier zichzelf wel redelijk ingedekt hebben.
Maar ik hoop voor je dat je inderdaad voor een tientje kunt bestellen, zou relax zijn.
helaas, ik drink geen alcoholquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:28 schreef bixister het volgende:
een paar goede flessen wijn op voorraad is ook nooit weg, yns!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:34 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik wel![]()
had ik je nou de datum van ons trouwen gemaild?
Goe gedaan vrouwke!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, en huishoudtechnisch ben ik echt goed bezig! *schouderklopje geeft aan zelf*
boven al af, badkamer gedaan, benenden stof gezogen, twee wassen wegyay
Dat zat ik ook al zoquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:25 schreef bixister het volgende:
En van dat brood smeren... maakt ie jou daarvoor wakker dan?!
Ynske, webwinkel levert hier niet. Deurp enzo.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:54 schreef dutchie het volgende:
Mag ik trouwens even schaamteloos lobbyen voor efteling-zegeltjes van de AH? Wij doen altijd boodschappen bij de Jumbo en doen zo af en toe voor de lekkere trek wat dingetjes halen bij de Appie, maar ik vis telkens achter het net met die zegeltjes.
Heeft iemand ze over of gebruikt ze toch niet? Ik wil ze wel graag hebben, heb heel wat spaarkaartjes nog in te vullen.
PM maar even dan.
Oja, jij begon de hetze!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:48 schreef dutchie het volgende:
Ik zei dus - en for the record; ik zei het als eerste Bix- :
[..]
Ynske, webwinkel levert hier niet. Deurp enzo.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:36 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik heb gisteren zoveel wassen gedraaid dat ik geen plek meer had om het op te hangen.
En verder zit ik naar een foto te kijken van mijn vorige tripje naar Aruba. Met een slapend Stellababietje in de armen, wandelend over het strand, terwijl ik hier met strontweer op mijn strontwerk zit
.
Na vandaag nog maar één week, en dan komen de betere tijden. Aftellen!!!
Als de wekker afgaat ben ik wel wakker jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:25 schreef bixister het volgende:
sterkte k_i_m, hier ook zo'n programma voor vandaag ongeveer (qua huishouden dan), en ik ben nog niet halverwege. zit alweer veel te lang te pauzeren hier...
als piet &/of anna straks ook nog kinderen mee willen nemen uit school, zal er helemaal weinig meer van komen. naja we zien wel.
en van dat brood smeren... maakt ie jou daarvoor wakker dan?!
In Groningen kan je nergens boodschappen bestellenquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:48 schreef dutchie het volgende:
Ynske, webwinkel levert hier niet. Deurp enzo.
Gooi dr een dvd in!quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:06 schreef Vicky het volgende:
ik verveel me... en mijn kind ook.
er zou een vriendje komen spelen maar die is ziek. Nu wil ze naar Kidsplayground maar ik kan niet meer achter haar aan gaan rennen, daarnaast heb ik geen auto, moet eerst naar Delft om de auto te halen...
blech, tis nu al een K dag...
zit er al inquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Gooi dr een dvd in!![]()
*tiedom tiedee ik vind het een leuk idee! tiedom tiedee![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Als de wekker afgaat ben ik wel wakker ja. "Oh schatje, wil je mijn brood nog even smeren?"
[ afbeelding ]
Oeh kaas met paarse vlekken!quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:12 schreef freecell het volgende:
Ik hoop toch dat het ook onbespoten koeien zijn
* freecell denkt aan milka-koeien
Hahaquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oeh kaas met paarse vlekken!![]()
met een beetje mazzel tref je die ook nog wel aan hier, het viel me op laatst dat de kantine-dames van vooraf bijvullen als je snapt wat ik bedoel. Dus niet die oude naar voren halen en de nieuwe erachter maar gewoon de nieuwe vooraan erin kwakken. Lekker makkelijk
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Haha
Onbespoten schimmel op je broodje
Als je het maar weetquote:
waddan waddan?quote:
lekkerquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:43 schreef Stout het volgende:
Wij eten vanavond Currywürst mit Pommes und Salat
quote:
ik ook niet hooerquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:50 schreef E.T. het volgende:
ik ga echt geen brood smeren zodra iemand dat zelf kan ..
Ik moest vroeger ook altijd zelf m'n brood smeren, m'n vader ook (ok, mijn moeder was wel een echt lui mormel).. maar Swets mankeert niks aan z'n handjes, dus als ie brood wil.. (makkelijk zeggen, hij eet altijd op kantoor van de catering.. maar ex smeerde elke dag zelf zijn boterhammetjes
)
balen!quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:51 schreef Brighteyes het volgende:
Nah... komen we net uit het zwembad, heerlijk weer, dus ik vol goede moed kind de boterham gevoerd en in bed geschoven, zelf een boterhammetje opeten, kijk ik achterom... regen... Niks de schuur verven dus.
En ik wilde vanmiddag met de fiets de stad in. En... en... en...
Bah!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:51 schreef Brighteyes het volgende:
Nah... komen we net uit het zwembad, heerlijk weer, dus ik vol goede moed kind de boterham gevoerd en in bed geschoven, zelf een boterhammetje opeten, kijk ik achterom... regen... Niks de schuur verven dus.
En ik wilde vanmiddag met de fiets de stad in. En... en... en...
Bah!
Nou idd. Geen haar op mijn hoofd die erover peinst brood te smeren voor F.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:50 schreef E.T. het volgende:
ik ga echt geen brood smeren zodra iemand dat zelf kan ..
Ik moest vroeger ook altijd zelf m'n brood smeren, m'n vader ook (ok, mijn moeder was wel een echt lui mormel).. maar Swets mankeert niks aan z'n handjes, dus als ie brood wil.. (makkelijk zeggen, hij eet altijd op kantoor van de catering.. maar ex smeerde elke dag zelf zijn boterhammetjes
)
Onverbeterlijkquote:
klinkt als een heerlijk relax ochtendjequote:Op vrijdag 17 april 2009 13:01 schreef Memmel het volgende:
Ben vanmorgen even naar de stad geweest en heb net een bakkie koffie op met een muffin. Krantje is uit! En Anna is onderweg van de dierentuin naar huis. Wat een lekker ochtendje.
Albert komt vanavond langs hier. Heb gelijk maar vier kratten bier, 5 pakken kattenbakgrit en dat soort spul laten bezorgen. En dus 5 volle spaarkaarten!
Staan ze al die nekharen van je? Zo niet dan... ik smeer en beleg op zaterdag altijd 2 broden, verpak ze in pakjes van 2 en gooi ze in de vriezer, 's morgens 2 pakjes voor mij en een voor E. en ze zijn rond 10.00 uur ontdooidquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, het is wat overdreven, maar van het idee alleen al gaat mijn nekhaar rechtovereind staan.![]()
Hier ook. Jeetje.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:25 schreef cattie het volgende:
Gelukkig Rocka, dan zijn wij niet de enige... (Per maand ongeveer 500 euro!![]()
)
Nee hoor, lekker makkelijkquote:
Ja, ik ben een keurige 8kg aangekomen van het stoppen met rokenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:16 schreef Vivi het volgende:
Kim! Ben je weer op dieet ja? Ik moet ook, ik groei weer dicht van het niet sporten en het emotie-eten.
[Dr. Phil] It's food! Not love![/Dr. Phil].
Doe je weer Cambridge?
En ik rook ook weer sinds mammie de pijp uit is. Weliswaar hooguit 3 en dan 's avonds maar toch.
En ik wil een leuke baan, maar het lukt niet.
Broodjes smeren en killah ontbijtjes maken doe ik wel, ik ben een Stepfordwife in denial.
Hier idem. Ik snap het niet, vroegah lulde ik me overal in, geen baan die ik niet kreegquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:42 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, ik ben een keurige 8kg aangekomen van het stoppen met roken. Nu doe ik dat andere gedoetje, dan mag ik tenminste nog avondeten. Anders trek ik het echt niet
. Ajoh, die 3 sigaretjes, daar hou je vast wel weer mee op als je weer wat meer rust in je kont hebt!
En de baan, hear hear. Ik schijn overal te stom voor te zijn, ik ben nog nergens op gesprek geweest
.
Ik heb er net het Nibud weer op na geslagen en die rekenen (voor onze gezinsgrootte? want dat moest ik wel invullen) 630 euro (wasmiddel en tioletartikelen incluis) Daar blijf ik wel aardig in de buurt gelukkig.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:25 schreef cattie het volgende:
Gelukkig Rocka, dan zijn wij niet de enige... (Per maand ongeveer 500 euro!![]()
)
aha!quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:02 schreef Popples het volgende:
vicky ik haal meestal de aanbiedingen en dan gelijk veel.
uien, eieren appels peren en aardappels haal ik bij de boer. bijv. 5kg uien en 25 kg aardappels voor 8 euro.
frisdrank haal ik alleen met verjaardagen(daar houd ik van over tot de volgende verjaardag) wij drinken water of iets anders maar nooit flessen drinken of koffie.
voor de dames doe ik in duitsland speciaal kinder drinken halen 1 euro per fles.
snoepen doen we bijna niet. koekjes voor de dames zijn soepstengels.
wasmiddel halen we ook in duitsland en gelijk 4 flessen(1,5/2 jaar ofzo).
eens in de zoveel weken doe ik grote boodschappen maar dan ben ik gelijk 150 euro kwijt.
thanks Lishe! Lief dat je aan me denktquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:29 schreef Lishe het volgende:
O, even voor reinhilde- die- een- bakfiets zoekt: er is nu een actie van nutricia, een babboebakfiets met 500 euro kprting.
Ik eet wel 5 of 6 dagen in de week standaard aardappels-groenten-vlees (of vis) hoor. 10 Kilo is er zomaar doorheenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:24 schreef Lishe het volgende:
Maneki, dan kom ik bij jou op les... Ik ben gemiddeld 110 euro per week kwijt denk ik, in ieder geval niet minder. (Wij zijn gelukkig ook regelmatig een weekend bij mijn ouders, anders nog meer.)
Ik heb het nu al 100 keer geprobeerd om echt zuiniger aan te doen, dan is het hoogstens een tientje goedkoper. Nouja, we eten er wel bewuster door.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
Of doe zoals m`n zus met haar gezin, die gaan elke dag bij mijn en heel soms bij zijn ouders eten.
Die is per week een tientje kwijt aan alleen brood en beleg
Dat is gewoon triestquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
Of doe zoals m`n zus met haar gezin, die gaan elke dag bij mijn en heel soms bij zijn ouders eten.
Ik kan het je wel leren? Als wederdienst?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
...., daardoor ben ik nu nog niet zo goed met veel geld uitgeven
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
waar reken je dat nu uit dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:45 schreef freecell het volgende:
Volgens het Nibud persoonlijk budgetadvies hebben wij maandelijks 280,- te weinig
Oi
Haha, misschien moeten wij dat ook maar gaan doen danquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik snap het ook echt niet, want TARA's studie is er ook nog en we hebben nog wat vaste lasten die er niet instaanquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:55 schreef Reinhilde het volgende:
ja, freecell, wij zouden 286 euro over moeten houden!
samen doen we het goed dus.
En dat was hier een reactie opquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:42 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh is het weer zo? Vorige keer dat ze oefenden doken ze ineens een echt lijk op daar
Huh?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:57 schreef Guuzewuus het volgende:
Uit mijn tuin is ook een lijk opgegraven.
Ik ben echt zo'n bikkel.
Ah, vandaarquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:00 schreef Guuzewuus het volgende:
Ja, wel twee maanden voordat ik er ging wonen.
Maar daarom wilde niemand het huisje huren en kreeg ik zomaar een kans, terwijl ik pas drie jaar stond ingeschreven. Maar ik was helemaal niet bang en nam het huisje als een ware bikkel
.
Stoer wijf!quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:00 schreef Guuzewuus het volgende:
Ja, wel twee maanden voordat ik er ging wonen.
Maar daarom wilde niemand het huisje huren en kreeg ik zomaar een kans, terwijl ik pas drie jaar stond ingeschreven. Maar ik was helemaal niet bang en nam het huisje als een ware bikkel
.
Ik ook! Dat lijk is toch al wegquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:03 schreef freecell het volgende:
Ah, vandaar
Mooie mogelijkheid voor je!Ik had hem ook genomen hoor!
Ja, zo dacht ik ookquote:
Je hoeft niet alles te weten...quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:06 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Ja, zo dacht ik ook. Voor hetzelfde geld is er iemand tien jaar lang verkracht in je huisje alleen zul je dat nooit weten
. En ik had gewoon echt mazzel, woon heel goedkoop, met een zolder, drie slaapkamertjes en een ruime tuin voor dit maat huisje. Ik ben er blij mee
.
Ik heb wel nieuwe sloten op de deuren geeist.
Ik heb een heleboel dode overburenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, nou ja, dood was hij/zij toch al. Dus waarom niet durven hč?
Dat zeg ik wel heel stoer, maar er staat hier een prachtige boerderij te koop, al 1.5 jaar. Naast de begraafplaats. Er zit nog een bosperceel tussen maar toch.En het huis roept me, zou perfect zijn met kantoorruimte enzo. Maar ik durf niet zo goed.
Wel van mijn onderburen.quote:
Uhm jawel, voor jezelf is dat heel aardigquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Wel van mijn onderburen.
Ik kan mijn onderbuurman natuurlijk naar de overkant laten verhuizen, maar das niet aardig zeker?
Is het gelukt met je recept? Eet smakelijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:43 schreef Stout het volgende:
Wij eten vanavond Currywürst mit Pommes und Salat
Die in de Hengelose Es? Die was altijd goed dacht ik (toen ik er nog woonde in ieder geval)quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:31 schreef Fuente het volgende:
C1000 hier is gewoon bagger, slecht vlees, groenten die snel rot zijn enz. Dus ik ga er liever niet naar toe.
Die in de Hengelose Es en de Hasseler Es zijn super. Ik woon in Slangebeek, daar is het echt bagger. Wel hele leuke mensen die er werken enzo, maar qua verse producten kom ik er liever niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:41 schreef mrien het volgende:
[..]
Die in de Hengelose Es? Die was altijd goed dacht ik (toen ik er nog woonde in ieder geval)
Wij gaan naar de Boni/Super de Boer/AH en Lidl. AH vind ik altijd fijn qua kwaliteit en aanbod. Boni heeft vaak mooie aanbiedingen (maar zit niet overal in het land)
Vanmiddag na het werk even naar de markt geweest, heerlijke aardbeien gehaald
en mijn dochter is gek..quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:51 schreef E.T. het volgende:
Saskia is een boodschappenlijstje aan het maken.. "wat ik opschrijf gaan we eten he.."
P(maar dan omgekeerd)itsa
Sinasi
Vind 't al best knap voor een kleuter uit groep 1
zomaar een wasdroger! hahaha, je kan dr maar vanaf willen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
Saskia wat knap zeg!
Coolste wat hier in de tuin begraven lag was een oude wasdroger
Geen lijken, zover ik weet
Letters voorzeggen lukt hier ook wel, maar echt dingen opschrijven nog niet (behalve namen).quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:01 schreef Lois het volgende:
Wat knap ET! Hoef je dat niet voor haar te spellen eerst? Ze kent die letters gewoon?
Iris kan wel alles schrijven maar dan moet ik het voor haar spellen, gewoon woorden zelf opschrijven kan ze nog niet (ja een heleboel namen maar geen spruitjes)
Ja !! Het was onwijs lekker !quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is het gelukt met je recept? Eet smakelijk![]()
Ik heb er geen boter op, L.wel.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:15 schreef huuphuup het volgende:
Maar wat ik me dan afvraag he van dat brood zo invriezen... is het dan nog wel lekker met beleg? brood zal vast wel vers smaken dan ja maar wat doe je er dan op, wat werkt en wat niet? en doe je er dan ook boter op? Hageltjes kun je zeker niet invriezen?![]()
Nee, maar ik vroeg het me laatst ook af. Al een tijd niet gezien hier!quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:28 schreef owlet het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het met Marit is?
Ik had haar vorige week toevallig gePMd (ivm ook met de draagdoek.nl die ze van mij geleend had) en het gaat op zich wel goed, maar even geen FOK-puf geloof ik. Drukdrukdruk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:28 schreef owlet het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het met Marit is?
Ja, maar dat vind ik nog weer anders!quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:25 schreef just me het volgende:
[..]
Staan ze al die nekharen van je? Zo niet dan... ik smeer en beleg op zaterdag altijd 2 broden, verpak ze in pakjes van 2 en gooi ze in de vriezer, 's morgens 2 pakjes voor mij en een voor E. en ze zijn rond 10.00 uur ontdooid
ik moet wel af en toe wat voorzeggen hoor.. 'hoe was de 'p' ook al weer?" en 'hoe schrijf je de 'ui'?quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:01 schreef Lois het volgende:
Wat knap ET! Hoef je dat niet voor haar te spellen eerst? Ze kent die letters gewoon?
Iris kan wel alles schrijven maar dan moet ik het voor haar spellen, gewoon woorden zelf opschrijven kan ze nog niet (ja een heleboel namen maar geen spruitjes)
dat is me heul nie opgevallen vorige weekquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:51 schreef Brighteyes het volgende:
Haren verven!
Kan nog net even voor XFA.
Van de week zei een vriendinnetje ´Jeetje BE, wat word jij al grijs´.![]()
![]()
Red it is!![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:50 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Oja, jij begon de hetze!![]()
PM je adres maar zodra ik ze heb, stuur ik ze dan op
Ik kreeg ook zo goed als nooit nee. Nu krijg ik moeilijke antwoorden dat ze naar mijn vaardigheden en werkzaamheden hebben gekeken en dat ze andere kandidaten geschikter vinden. Dat is bullshit, want ik ben overal goed in. Maarja, dat moet ik ze wel eerst persoonlijk vertellen voor ze het gelovenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:48 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hier idem. Ik snap het niet, vroegah lulde ik me overal in, geen baan die ik niet kreeg.
Kunnen we niks samen gaan opzetten..ik word echt gek van het niks doen en de financiele euhhm...disaster consequenties?
Nou ja, op zich niet natuurljik, maar mijn haar is nu, voor mijn doen de laatste jaren, vrij kort en ik had het plan om maar weer eens eau naturel te gaan. :´)quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:08 schreef Ticootje het volgende:
oh be, dat is niet leuk om te horen. Maar hoeveel excuus heb je nodig om te verven? Geen toch?
Da's handig, want dan hoef ik niks zelf op te etenquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:19 schreef Brighteyes het volgende:
Echt k_i_m? Gaaf!![]()
ET, het was donker.![]()
Knap trouwens van Saskia!
Ik zal morgen eens kijken. Er ligt nu een vent in met een sigaartje en een glaasje wijnquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:24 schreef Lois het volgende:
Snoop maak ons eens jaloers met een mooie foto van de hangmat?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:27 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, volgens mij niet Vicky. Ik heb sowieso geen tantes die op mij lijken.Of ik op hun.
recept?quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:29 schreef Vicky het volgende:
[..]mijn Panna Cotta staat op te stijven in de koelkast en mijn italiaanse tomatensoepje is klaar
En nu isset XFA-tijd!!
Niet vergeten te PM-en dan he?quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:09 schreef dutchie het volgende:
[..]Ja!
Maar ik was van plan om vandaag weer eens lekker mee te lezen en te posten hier en zo, maar het liep weer eens anders.
Ik beloof verbetering.
Maar niet vanavond of morgen;
manlief was jarig, morgen zijn feestje, moet WHHAAAA alle hapjes nog maken, het huis nog aan kant maken, ruzie bijleggen met mijn oudste zoon en ergens tussenin naar bed ofzo.
ik denk altijd dat is niet nodig en dat is onzin en dan geef ik niet zoveel uitquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:14 schreef MamsX het volgende:
Weetje... kinderen zijn echt slecht voor je banksaldo (om over bankzaken te praten)
Ik heb zojuist gekocht:Een jaar abonnement op Pippo Een Pippo poncho Een pippo kliederschort Een pippo strandbal
Meneer Pluis. R.I.P. aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zomaar een wasdroger! hahaha, je kan dr maar vanaf willen.
Ik heb gehoord dat er onder het raam hier een dood huisdier ligt
Jeugdsentiment MamsX...(om het goed te pratenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:40 schreef MamsX het volgende:
Och arme eendjes, wat zielig.
Maar wel fijn dat er hulp voor ze is gekomen.
Ik schaam me dood ik heb mijn bestelling aangepast![]()
![]()
Ik heb er ook nog 2 kleur en spelletjes boeken bij gekocht![]()
maar 2 kleur en doe boeken samen voor 2,50 is heus wel een koopje![]()
En een tijdschriften cassette om ze mooi in op te bergen![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:42 schreef lady-wrb het volgende:
waarom je dood schamen? je moet toch zelf weten wat je besteld? al wil je er 100 bestellen.
gewoon doen, daar gaan ze echt voor rijdenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:36 schreef innepin het volgende:
Sja op het station valt er niemand te bellen, klein stationnetje hč. En om de dierenambulance nou om half tien te bellen om zoiets vind ik ook weer een beetje raar...Maar dat was ik wel van plan om morgen te doen ja
Ze wil weten hoe het nu met de eendjes gaat...toch?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:55 schreef moussy het volgende:
[..]
gewoon doen, daar gaan ze echt voor rijdenze zijn niet voor niets 24/7 te bereiken!
Die eendjes zitten er niet meer, joh. Ik moest met de trein mee, dus heb de afloop niet gezien, en toen ik vanavond weer op 't station was, waren de eendjes weg heb nog rondgekeken naar pletvlekken maar ook dat niet te zien . Ik wil alleen graag weten wat de afloop is, of de eendjes gered zijn en wat er dan mee gebeurd is (want mama-eend was nergens te bekennen). Ze hoeven dus niet te rijden, maar slechts mijn nieuwsgierigheid te bevredigen, en dat vind ik een beetje overdreven om nu over te bellenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:55 schreef moussy het volgende:
[..]
gewoon doen, daar gaan ze echt voor rijdenze zijn niet voor niets 24/7 te bereiken!
Zag het, kan je ook gewoon voor bellen hoor, is niks geks aan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:58 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ze wil weten hoe het nu met de eendjes gaat...toch?
dat valt best mee, ik schiet rustig 200 foto's tijdens een dagje uit en verbaas me dan nog dat mijn kaart vol isquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:11 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Niet vergeten te PM-en dan he?
Ik heb er 2
ik had blijkbaar minder foto's dan ik dacht: maar 191 van 1 weekendje![]()
Panna Cottaquote:
Dit zijn alleen de foto's die ik heb laten afdrukkenquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:02 schreef dutchie het volgende:
[..]
dat valt best mee, ik schiet rustig 200 foto's tijdens een dagje uit en verbaas me dan nog dat mijn kaart vol is![]()
Ik ga je pm-en.
Zo, kan iemand me even snel bijpraten over wie wat waar wanneer en hoe?
Er gaat zoveel langs me heen, afgezien van het update-topic.
En dan ben ik blij als er een handjevol čcht goeie tussen zittenquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:02 schreef dutchie het volgende:
dat valt best mee, ik schiet rustig 200 foto's tijdens een dagje uit
omg ze staan gewoon al op marktplaatsquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:45 schreef Vicky het volgende:
oh oh oh ik heb 7 zegeltjes voor de Efteling! Wie wil??
die van mij niet hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
omg ze staan gewoon al op marktplaats![]()
op zich handig misschien als iemand nooit bij een AH komt maar die actie loopt nog wel een tijdje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |