Er staat in de algemene voorwaarden van Albert.nl dat ze pas leveren vanaf een minimum bestelbedrag van 60 euro. Dus ik denk dat ze op die manier zichzelf wel redelijk ingedekt hebben.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar dat is het hem juist, er staat nergens voor hoeveel je moet kopen om die 5 kaarten te krijgen,.
in de meeling en op de site staat dat je bij iedere bestelling via ah.nl je 5 volle spaarkaarten krijgt.
dus voor tzelfde geld koop je voor 10 euro bv aan pakken drinken, 5 euro leverkosten erbij, en zou je ook die 5 kaarten krijgen
oh jammer, ik miste haar ook al!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:25 schreef Maneki.Neko het volgende:
Syrena doet alleen nog lurken tegenwoordig. Die was even zat van het zitten op het bankje
6e keer dat ik het zeg, ik lijk wel gekquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar dat is het hem juist, er staat nergens voor hoeveel je moet kopen om die 5 kaarten te krijgen,.
in de meeling en op de site staat dat je bij iedere bestelling via ah.nl je 5 volle spaarkaarten krijgt.
dus voor tzelfde geld koop je voor 10 euro bv aan pakken drinken, 5 euro leverkosten erbij, en zou je ook die 5 kaarten krijgen
vorig jaar leverden ze hier ook voor minder, maar dan gaat het helaas overquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Er staat in de algemene voorwaarden van Albert.nl dat ze pas leveren vanaf een minimum bestelbedrag van 60 euro. Dus ik denk dat ze op die manier zichzelf wel redelijk ingedekt hebben.
Maar ik hoop voor je dat je inderdaad voor een tientje kunt bestellen, zou relax zijn.
helaas, ik drink geen alcoholquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:28 schreef bixister het volgende:
een paar goede flessen wijn op voorraad is ook nooit weg, yns!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:34 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik wel![]()
had ik je nou de datum van ons trouwen gemaild?
Goe gedaan vrouwke!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, en huishoudtechnisch ben ik echt goed bezig! *schouderklopje geeft aan zelf*
boven al af, badkamer gedaan, benenden stof gezogen, twee wassen wegyay
Dat zat ik ook al zoquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:25 schreef bixister het volgende:
En van dat brood smeren... maakt ie jou daarvoor wakker dan?!
Ynske, webwinkel levert hier niet. Deurp enzo.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:54 schreef dutchie het volgende:
Mag ik trouwens even schaamteloos lobbyen voor efteling-zegeltjes van de AH? Wij doen altijd boodschappen bij de Jumbo en doen zo af en toe voor de lekkere trek wat dingetjes halen bij de Appie, maar ik vis telkens achter het net met die zegeltjes.
Heeft iemand ze over of gebruikt ze toch niet? Ik wil ze wel graag hebben, heb heel wat spaarkaartjes nog in te vullen.
PM maar even dan.
Oja, jij begon de hetze!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:48 schreef dutchie het volgende:
Ik zei dus - en for the record; ik zei het als eerste Bix- :
[..]
Ynske, webwinkel levert hier niet. Deurp enzo.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:36 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik heb gisteren zoveel wassen gedraaid dat ik geen plek meer had om het op te hangen.
En verder zit ik naar een foto te kijken van mijn vorige tripje naar Aruba. Met een slapend Stellababietje in de armen, wandelend over het strand, terwijl ik hier met strontweer op mijn strontwerk zit
.
Na vandaag nog maar één week, en dan komen de betere tijden. Aftellen!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |