bij 5 euro, maar foto's geneesmiddelen, tabak etc tellen niet meequote:Op vrijdag 17 april 2009 11:05 schreef Asyniur het volgende:
Bij hoeveel euro krijg je die zegels? * Asyniur gaat straks of morgen foto's afhalen bij Appie
Hier regent hier al de hele morgen pijpestelen...![]()
En ik heb vandaag geen auto tot mijn beschikking dus ik kan niet:
boodschappen doen
gaan sporten
nog meer boodschappen doen waaronder dus foto's afhalen
gaan kijken voor een jurk om in te trouwen![]()
iets gaan kopen voor de versgeboren baby van vrienden
4.95 tot in de keuken, valt me nog mee, mits dan wel voor een aardige lading drinken niet te hoeven slepenquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:08 schreef bixister het volgende:
ynske, je betaalt wel aardig wat bezorgkosten he.
Hey, lees die regel ervoor eens!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:07 schreef bixister het volgende:
lang leve aysiniur!
alleen... heb je geen fiets om die boodschappen te doen, te gaan sporten, foto-albums op te halen, etc etc?
+ 60 euro aan drinken dan he. Wordt aardig doorzuipen voor jequote:Op vrijdag 17 april 2009 11:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
4.95 tot in de keuken, valt me nog mee, mits dan wel voor een aardige lading drinken niet te hoeven slepen
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:09 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Hey, lees die regel ervoor eens!
Het regent pijpestelen![]()
Uhm, niks van dit allesquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:08 schreef Guuzewuus het volgende:
Het regent Bixister.
En ze heeft natuurlijk net haar haren gefeund, haar gezicht ge make-upped, en haar zondagse kleren aan. Dus een fiets is echt geen optie
.
Dat ligt in de auto die op dit moment in reparatie bij de garage is 2 durpen verderopquote:
Ik had hem toch onder copy/paste staan, het oude topic was net dicht toen ik die post klaar hadquote:
Nah die van mij kan echt geen boodschappen doenquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:12 schreef bixister het volgende:
asyniur, kun je hem niet je boodschappenlijstje doormailen dan? lijkt me niet meer dan redelijk.
fietsen in de regen, ik hoop altijd dat ik dan een beetje smeltquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:12 schreef bixister het volgende:
[..]
lijkt me pijnlijk om daaronderdoor te fietsen inderdaad!
pardon??quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:14 schreef Asyniur het volgende:
Nah die van mij kan echt geen boodschappen doen![]()
achteraansluiten he!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wie van z`n zegels afwil mag ze wel naar mij sturen trouwens
Ik word alleen kleiner, nooit smaller.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:14 schreef easy-going het volgende:
[..]
fietsen in de regen, ik hoop altijd dat ik dan een beetje smelt
alleen is dat nog nooit gelukt
*wordt dit em? Kan ik veilig posten?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
+ 60 euro aan drinken dan he. Wordt aardig doorzuipen voor je
Hij kan heel veel maar boodschappen doenquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:15 schreef bixister het volgende:
pardon??
dan zou ik 't hem heel snel leren.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:18 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Hij kan heel veel maar boodschappen doen![]()
net zijn vader: verkeerde zooi meenemen, helft vergeten etc
De verdeling is als volgt: ik doe boodschappen en ikke blij dat ik alles heb wat ik wil en hij betaalt de vakanties waarbij ik aanwijs wat ik wil
Goede verdeling toch?![]()
Ik vind boodschappen doen helemaal niet gezellig! Is een noodzakelijk kwaadquote:
Ik moet opruimen, de keuken ontsmetten, 4 wassen draaien, vuilnis weggooien, 3 wassen die ik al opgevouwen had maar mevrouw weer ontvouwen heeft in mijn afwezigheid weer opvouwen en opbergen, vanmiddag de huurauto weer omruilen voor de gewone auto, doorscheuren naar de helmenboer en ik ben al vanaf 5 uur wakker omdat die *(&@#$(*@#) weer zijn eigen brood niet kon smeren.quote:
maar dat is het hem juist, er staat nergens voor hoeveel je moet kopen om die 5 kaarten te krijgen,.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
*wordt dit em? Kan ik veilig posten?
Dat dus inderdaad, wij hebben toen via Albert.nl besteld voor mijn verjaardag dus we hadden flink veel boodschappen maar toch had ik nog wel moeite met aan het richtbedrag komen hoor... uiteindelijk hadden we voor 70 euro geloof ik excl verzendkosten en daar hebben 15 mensen van gegeten en gedronken en onze voorraad was goed gevuld
Die zegeltjes gaan best hard hier, maar wij gaan eigenlijk heel vaak naar de Albert Heijn. Hebben nu 1 kaart vol, ik wil er nog 3. (we willen 2 keer naar de Efteling deze zomer.) De rest wat ik daarna nog binnen schraap stuur ik naar de eerste die PM'd
5 euro. 4 per kaartje.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:20 schreef Asyniur het volgende:
Maar ik heb nog geen antwoord op mijn vraag:
hoeveel moet je uitgeven voor je zo'n zegeltje krijgt?
en wie spaarde ze nu?
Bij elke 5 euro boodschappen krijgt u 1 Eftelingpuntquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:20 schreef Asyniur het volgende:
Maar ik heb nog geen antwoord op mijn vraag:
hoeveel moet je uitgeven voor je zo'n zegeltje krijgt?
en wie spaarde ze nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |