Ik denk dat ik die inhuur voor het feessie van Jodokus! Weet ik zeker dat hij op tijd thuis isquote:Op donderdag 16 april 2009 23:02 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Unglaublich!!!
Aubergine eet ik sindsdien niet meer....en mensen die een verbondenheid met indianen voelen en dat tegen me zeggen kan ik ook niet serieus nemen.
Hele dikke aubergine... floep, weg was ieDingen die ik nooit had willen zien...
ze adverteert er nog steeds mee.
Voor je vrijgezellenfeestje Maneki!!!
[ afbeelding ]
Thank mequote:Op donderdag 16 april 2009 23:09 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die inhuur voor het feessie van Jodokus! Weet ik zeker dat hij op tijd thuis is
welke kruising is dat?quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:02 schreef Stout het volgende:
GoedemorgenLekker geslapen allemaal ?
Hier geen regen (oke, wel 10 hele druppen op mijn zadel) of onweer gezien. Het trekt zoals ik nu kan zien op de buienradar allemaal net voorbij![]()
Zo ff de kids naar school bonjouren en dan wat rommelen in en om huis.
Gister was het weer raak op het kruispunt waar eergisteren 7 mensen gewond raakten...Fijn idee dat mijn kids daar 4x per dag fietsen *not*
Bijna weekend... iemand nog wilde plannen ?
Kruising Erasmussingel/Vondellaan, de eerste na de shell zeg maar (zie NHD.nl)quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:44 schreef Dakota het volgende:
[..]
welke kruising is dat?
en wat stond je daar gezellig bij zo'n kraampje
wij komen zaterdag weer, alles was al bijna weg
Maar idd..dat is daar echt een feestje voor turkenik had bijna een david de kabouterblik gekocht
alleen was ie zo goor dat ik t maar liet zitten..
ze verkochten ook een little tikes? glijbaan voor 8 euro..jammergenoeg is ze er nog veel te klein voor..anders had ik m zo mee de woonkamer ingesleept
stuur dat weer maar hier naartoe dan. Tis hier heel bewolkt en het waait.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Jammer dat ik moet werken vandaag want het is heel mooi weer. Heb zelfs al een stuk gefietst
neuh..ik kwam even tasjes kijken.. ik hou van rommelmarkttasjesquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:06 schreef Stout het volgende:
[..]
Kruising Erasmussingel/Vondellaan, de eerste na de shell zeg maar (zie NHD.nl)
Gezellig he ! T is ook heel leuk, veel leuker dan lesgeven![]()
Zoek je nog iets speciaals aan kleding ? Dan hou ik het nl achter
Heb voor merijn een mooie nette broek gescoord, een pyama en sokken (totaal wel 2.00) en voor Timo een legeroutfit (broek en jasje) voor 1.00
Blauwe lucht, zon warmquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:25 schreef Vicky het volgende:
[..]
stuur dat weer maar hier naartoe dan. Tis hier heel bewolkt en het waait.
Eh..quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:25 schreef Vicky het volgende:
[..]
stuur dat weer maar hier naartoe dan. Tis hier heel bewolkt en het waait.
nee helpt niet.. harder blazenquote:
Er waren woensdag een heleboel leuke tasjes.....ik kijk vandaag ff voor jequote:Op vrijdag 17 april 2009 10:26 schreef Dakota het volgende:
[..]
neuh..ik kwam even tasjes kijken.. ik hou van rommelmarkttasjesalles wat lelijk is, is retro imho
ik kocht altijd gewoon nieuwe binnenbandjesquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:30 schreef Guuzewuus het volgende:
Jongens even een vraagje,
kan je van die luchtbanden onder kinderwagens zelf plakken of moet je daarmee naar een fietsenmaker, babydump of automonteur. Ik heb er gisteren een punaise uitgehaald
. (ik heb wel zelf geschikte oppompspullentjes, maar het gaat dus echt om plakken.)
Dankjewel.
Oh slimquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:48 schreef Belana het volgende:
[..]
ik kocht altijd gewoon nieuwe binnenbandjes
waar staat dat dan? dat kan ik nergens vindenquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:59 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja maar dan moet je wel eerst ff voor 75 euro bestellen ofzo..ik red dat nooit joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |