quote:Op donderdag 16 april 2009 21:30 schreef phluphy het volgende:
[..]
Nou nou, het is geen ramp, ik vond het gewoon leuk jou uupuup te kunnen noemen!
Bij mij verander ze de (p)h wel eens in f. Dan wordt jij .... pfluuppfluup.
o.k., dat klopt niet helemaal, maar het staat - en klinkt - geweldig!![]()
Deze komt van de link die Maneki gaf:quote:Op donderdag 16 april 2009 21:36 schreef Lishe het volgende:
Jaaa! Maneki een nieuwe jurk! Kun je je andere heus aan ons laten zien nu hoor! (en hoe was het in die winkel verder?)
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:17 schreef RockabeIIa het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)r-als-seksslaaf.html
ik moest lachen
Ja! Bijzonder verlof! Ik hoef pas over 5 maanden terug te komen en mag gewoon loslopen!quote:Op donderdag 16 april 2009 22:30 schreef RockabeIIa het volgende:
hey heb je verlof?!?! Hebben ze je echt laten gaan?!?!?!?! OMG! Geniet ervan vrouw!
jeej!quote:Op donderdag 16 april 2009 22:29 schreef Memmel het volgende:zien jullie iets aan me?
....ik heb verlof! Aaahhhhhh....
Kom net van de verjaardag van mams. Ik had Anna daar op bed gelegd, omdat de peuterindrukken haar om 18 uur al teveel waren. En nu hebben we haar lekker laten liggen en gaat ze morgen met opa's en oma naar de baby van Bokito kijken! Wat een cadeautje! Ik ga echt zo niet wakker worden voor 9 uur!!!
Ik wilde het niet zeggen, maar dacht hetzelfdequote:Op donderdag 16 april 2009 22:40 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh die tipi, dan moet ik meteen denken aan die blote vrouw met enorme borsten en die man met een aubergine
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:31 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ja! Bijzonder verlof! Ik hoef pas over 5 maanden terug te komen en mag gewoon loslopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |