hahaha das vals!quote:Op donderdag 16 april 2009 19:40 schreef Chell het volgende:
Oeh nu ben ik nieuwsgierigggggggg!!!
Maneki, ik heb info nodig hoor, om me voor te kunnen bereiden op de te schieten plaatjes
Sprak mijn personal shopping goeroequote:Op donderdag 16 april 2009 17:21 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En terecht! Het is potdorie geen jurk om mee af te dansen!.
Uit de klei getrokken, door de ooievaar gebracht en zelf geteeldquote:Op donderdag 16 april 2009 17:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]ga je in het wit? *grijns* hoe ga je dat rijmen met die drie bouwvakkertjes van je? hihi zijn die in de kas gegroeid?
![]()
Oeh ik ben wel benieuwd naar je jurken zeg! Doe je foto's plaatsen na de grote dag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus hij is wit!quote:Op donderdag 16 april 2009 19:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Uit de klei getrokken, door de ooievaar gebracht en zelf geteeld
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:56 schreef huuphuup het volgende:
Zijn er nog dames die interesse hebben in zo'n bento-doosje? Ik heb een leuke gezien bij een Nederlandse webshop voor een redelijke prijs.
Ja, ik wil, maar deze is way to girlySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
eigenlijk wel he?quote:Op donderdag 16 april 2009 20:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
Tijd voor een nieuwe verzamelbestelling bij japancentre Huup
hahaha ik ook hoor! ik maakte ze meestal de avond van tevoren klaarquote:Op donderdag 16 april 2009 20:30 schreef Chell het volgende:
Ik ben nogal van het type dat standaard te laat op staat en te laat vertrekt, dus als ik 's morgens dan nog een bento moet gaan maken![]()
Ik zou wel van die snack bento'tjes mee naar mn werk willen op zich. Lunch hebben we namelijk gewoon, maar ik heb tussendoor vaak nog wel trek. Misschien tóch eens een doosje kopen, want een handje druiven, tomaatjes etc is er zo ingegooid natuurlijk...
Ik heb af en toe wel inwendig gelachen om het hoofd van de verkoopster. Dat ze net tegen jou zei dat het heel mooi en leuk was, en dat ik dan mijn neus optrok en zei dat ik het stom vondquote:Op donderdag 16 april 2009 19:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Sprak mijn personal shopping goeroe
Arme verkoopsterquote:Op donderdag 16 april 2009 20:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb af en toe wel inwendig gelachen om het hoofd van de verkoopster. Dat ze net tegen jou zei dat het heel mooi en leuk was, en dat ik dan mijn neus optrok en zei dat ik het stom vond.
.
Helemaal niet, dan was het gewoon een draak van een jurkquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:52 schreef Brighteyes het volgende:
Snoopy, vind hij Hello Kitty niet leuk dan?
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:53 schreef snoopy het volgende:
[..]ik denk dat hij toch liever een Carsdoosje heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze voor jou!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik verveel me haha![]()
whut?quote:
Ghehe ja, ze was wel braafjesquote:Op donderdag 16 april 2009 20:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb af en toe wel inwendig gelachen om het hoofd van de verkoopster. Dat ze net tegen jou zei dat het heel mooi en leuk was, en dat ik dan mijn neus optrok en zei dat ik het stom vond.
.
zoals?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:16 schreef YPPY het volgende:
Kun je ook iets anders in die doosjes stoppen?
Boeit niet, ze zijn zo leuk.quote:
Dat vind ik best schunnige taal voor iemand die zichzelf "OUD Heilige" noemt.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:16 schreef YPPY het volgende:
Kun je ook iets anders in die doosjes stoppen?
Het is pHluph! Ik noem jou toch ook niet uupuup!quote:Op donderdag 16 april 2009 21:22 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha Pluph![]()
Ik gebruik die bakjes om alle bentorommel in de voorraadkast in op te bergen![]()
Hier speciaal voor Rocka dan, coole broodzakjes
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb me trouwens vanmiddag uitgeleefd op een Nipo onderzoek dat zeer duidelijk uit de Nutricia hoek kwam.
Kent u opvolgmelk?
Ja
Geeft u Sasha opvolgmelk?
Nee
U heeft aangegeven dat u opvolgmelk kent, maar u heeft het Sasha niet, kunt u aangeven waarom?
Omdat het onzin is om een kind van een jaar oud opvolgmelk te geven. Met gewoon gezonde voeding met voldoende afwisseling en een glas melk is voldoende.
En zo waren er heeeeeeeeeel veel vragen over knisperpapjes, avondpapjes, hoeplahoeps en godknows wat voor meuk ze nog meer verzinnen.
'Mijn kind krijgt 3 maaltijden per dag, waaronder brinta als ontbijt, en dat is voldoende. Hij heeft geen behoefte aan allerlei papjes vlak voor het slapen gaan.'
Zo noemde Milagro me.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:18 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat vind ik best schunnige taal voor iemand die zichzelf "OUD Heilige" noemt.
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:24 schreef phluphy het volgende:
[..]
Het is pHluph! Ik noem jou toch ook niet uupuup!
Nou nou, het is geen ramp, ik vond het gewoon leuk jou uupuup te kunnen noemen!quote:Op donderdag 16 april 2009 21:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]omg wat een stomme fout
![]()
ik zie het nu pas![]()
sorry pHlupHy
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:30 schreef phluphy het volgende:
[..]
Nou nou, het is geen ramp, ik vond het gewoon leuk jou uupuup te kunnen noemen!
Bij mij verander ze de (p)h wel eens in f. Dan wordt jij .... pfluuppfluup.
o.k., dat klopt niet helemaal, maar het staat - en klinkt - geweldig!![]()
Deze komt van de link die Maneki gaf:quote:Op donderdag 16 april 2009 21:36 schreef Lishe het volgende:
Jaaa! Maneki een nieuwe jurk! Kun je je andere heus aan ons laten zien nu hoor! (en hoe was het in die winkel verder?)
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:17 schreef RockabeIIa het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)r-als-seksslaaf.html
ik moest lachen
Ja! Bijzonder verlof! Ik hoef pas over 5 maanden terug te komen en mag gewoon loslopen!quote:Op donderdag 16 april 2009 22:30 schreef RockabeIIa het volgende:
hey heb je verlof?!?! Hebben ze je echt laten gaan?!?!?!?! OMG! Geniet ervan vrouw!
jeej!quote:Op donderdag 16 april 2009 22:29 schreef Memmel het volgende:zien jullie iets aan me?
....ik heb verlof! Aaahhhhhh....
Kom net van de verjaardag van mams. Ik had Anna daar op bed gelegd, omdat de peuterindrukken haar om 18 uur al teveel waren. En nu hebben we haar lekker laten liggen en gaat ze morgen met opa's en oma naar de baby van Bokito kijken! Wat een cadeautje! Ik ga echt zo niet wakker worden voor 9 uur!!!
Ik wilde het niet zeggen, maar dacht hetzelfdequote:Op donderdag 16 april 2009 22:40 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh die tipi, dan moet ik meteen denken aan die blote vrouw met enorme borsten en die man met een aubergine
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:31 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ja! Bijzonder verlof! Ik hoef pas over 5 maanden terug te komen en mag gewoon loslopen!
Ik denk dat ik die inhuur voor het feessie van Jodokus! Weet ik zeker dat hij op tijd thuis isquote:Op donderdag 16 april 2009 23:02 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Unglaublich!!!
Aubergine eet ik sindsdien niet meer....en mensen die een verbondenheid met indianen voelen en dat tegen me zeggen kan ik ook niet serieus nemen.
Hele dikke aubergine... floep, weg was ieDingen die ik nooit had willen zien...
ze adverteert er nog steeds mee.
Voor je vrijgezellenfeestje Maneki!!!
[ afbeelding ]
Thank mequote:Op donderdag 16 april 2009 23:09 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die inhuur voor het feessie van Jodokus! Weet ik zeker dat hij op tijd thuis is
welke kruising is dat?quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:02 schreef Stout het volgende:
GoedemorgenLekker geslapen allemaal ?
Hier geen regen (oke, wel 10 hele druppen op mijn zadel) of onweer gezien. Het trekt zoals ik nu kan zien op de buienradar allemaal net voorbij![]()
Zo ff de kids naar school bonjouren en dan wat rommelen in en om huis.
Gister was het weer raak op het kruispunt waar eergisteren 7 mensen gewond raakten...Fijn idee dat mijn kids daar 4x per dag fietsen *not*
Bijna weekend... iemand nog wilde plannen ?
Kruising Erasmussingel/Vondellaan, de eerste na de shell zeg maar (zie NHD.nl)quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:44 schreef Dakota het volgende:
[..]
welke kruising is dat?
en wat stond je daar gezellig bij zo'n kraampje
wij komen zaterdag weer, alles was al bijna weg
Maar idd..dat is daar echt een feestje voor turkenik had bijna een david de kabouterblik gekocht
alleen was ie zo goor dat ik t maar liet zitten..
ze verkochten ook een little tikes? glijbaan voor 8 euro..jammergenoeg is ze er nog veel te klein voor..anders had ik m zo mee de woonkamer ingesleept
stuur dat weer maar hier naartoe dan. Tis hier heel bewolkt en het waait.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Jammer dat ik moet werken vandaag want het is heel mooi weer. Heb zelfs al een stuk gefietst
neuh..ik kwam even tasjes kijken.. ik hou van rommelmarkttasjesquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:06 schreef Stout het volgende:
[..]
Kruising Erasmussingel/Vondellaan, de eerste na de shell zeg maar (zie NHD.nl)
Gezellig he ! T is ook heel leuk, veel leuker dan lesgeven![]()
Zoek je nog iets speciaals aan kleding ? Dan hou ik het nl achter
Heb voor merijn een mooie nette broek gescoord, een pyama en sokken (totaal wel 2.00) en voor Timo een legeroutfit (broek en jasje) voor 1.00
Blauwe lucht, zon warmquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:25 schreef Vicky het volgende:
[..]
stuur dat weer maar hier naartoe dan. Tis hier heel bewolkt en het waait.
Eh..quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:25 schreef Vicky het volgende:
[..]
stuur dat weer maar hier naartoe dan. Tis hier heel bewolkt en het waait.
nee helpt niet.. harder blazenquote:
Er waren woensdag een heleboel leuke tasjes.....ik kijk vandaag ff voor jequote:Op vrijdag 17 april 2009 10:26 schreef Dakota het volgende:
[..]
neuh..ik kwam even tasjes kijken.. ik hou van rommelmarkttasjesalles wat lelijk is, is retro imho
ik kocht altijd gewoon nieuwe binnenbandjesquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:30 schreef Guuzewuus het volgende:
Jongens even een vraagje,
kan je van die luchtbanden onder kinderwagens zelf plakken of moet je daarmee naar een fietsenmaker, babydump of automonteur. Ik heb er gisteren een punaise uitgehaald
. (ik heb wel zelf geschikte oppompspullentjes, maar het gaat dus echt om plakken.)
Dankjewel.
Oh slimquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:48 schreef Belana het volgende:
[..]
ik kocht altijd gewoon nieuwe binnenbandjes
waar staat dat dan? dat kan ik nergens vindenquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:59 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja maar dan moet je wel eerst ff voor 75 euro bestellen ofzo..ik red dat nooit joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |