hahaha das vals!quote:Op donderdag 16 april 2009 19:40 schreef Chell het volgende:
Oeh nu ben ik nieuwsgierigggggggg!!!
Maneki, ik heb info nodig hoor, om me voor te kunnen bereiden op de te schieten plaatjes
Sprak mijn personal shopping goeroequote:Op donderdag 16 april 2009 17:21 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En terecht! Het is potdorie geen jurk om mee af te dansen!.
Uit de klei getrokken, door de ooievaar gebracht en zelf geteeldquote:Op donderdag 16 april 2009 17:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]ga je in het wit? *grijns* hoe ga je dat rijmen met die drie bouwvakkertjes van je? hihi zijn die in de kas gegroeid?
![]()
Oeh ik ben wel benieuwd naar je jurken zeg! Doe je foto's plaatsen na de grote dag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus hij is wit!quote:Op donderdag 16 april 2009 19:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Uit de klei getrokken, door de ooievaar gebracht en zelf geteeld
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:56 schreef huuphuup het volgende:
Zijn er nog dames die interesse hebben in zo'n bento-doosje? Ik heb een leuke gezien bij een Nederlandse webshop voor een redelijke prijs.
Ja, ik wil, maar deze is way to girlySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
eigenlijk wel he?quote:Op donderdag 16 april 2009 20:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
Tijd voor een nieuwe verzamelbestelling bij japancentre Huup
hahaha ik ook hoor! ik maakte ze meestal de avond van tevoren klaarquote:Op donderdag 16 april 2009 20:30 schreef Chell het volgende:
Ik ben nogal van het type dat standaard te laat op staat en te laat vertrekt, dus als ik 's morgens dan nog een bento moet gaan maken![]()
Ik zou wel van die snack bento'tjes mee naar mn werk willen op zich. Lunch hebben we namelijk gewoon, maar ik heb tussendoor vaak nog wel trek. Misschien tóch eens een doosje kopen, want een handje druiven, tomaatjes etc is er zo ingegooid natuurlijk...
Ik heb af en toe wel inwendig gelachen om het hoofd van de verkoopster. Dat ze net tegen jou zei dat het heel mooi en leuk was, en dat ik dan mijn neus optrok en zei dat ik het stom vondquote:Op donderdag 16 april 2009 19:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Sprak mijn personal shopping goeroe
Arme verkoopsterquote:Op donderdag 16 april 2009 20:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb af en toe wel inwendig gelachen om het hoofd van de verkoopster. Dat ze net tegen jou zei dat het heel mooi en leuk was, en dat ik dan mijn neus optrok en zei dat ik het stom vond.
.
Helemaal niet, dan was het gewoon een draak van een jurkquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:52 schreef Brighteyes het volgende:
Snoopy, vind hij Hello Kitty niet leuk dan?
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:53 schreef snoopy het volgende:
[..]ik denk dat hij toch liever een Carsdoosje heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze voor jou!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik verveel me haha![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |