whut?quote:
Ghehe ja, ze was wel braafjesquote:Op donderdag 16 april 2009 20:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb af en toe wel inwendig gelachen om het hoofd van de verkoopster. Dat ze net tegen jou zei dat het heel mooi en leuk was, en dat ik dan mijn neus optrok en zei dat ik het stom vond.
.
zoals?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:16 schreef YPPY het volgende:
Kun je ook iets anders in die doosjes stoppen?
Boeit niet, ze zijn zo leuk.quote:
Dat vind ik best schunnige taal voor iemand die zichzelf "OUD Heilige" noemt.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:16 schreef YPPY het volgende:
Kun je ook iets anders in die doosjes stoppen?
Het is pHluph! Ik noem jou toch ook niet uupuup!quote:Op donderdag 16 april 2009 21:22 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha Pluph![]()
Ik gebruik die bakjes om alle bentorommel in de voorraadkast in op te bergen![]()
Hier speciaal voor Rocka dan, coole broodzakjes
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb me trouwens vanmiddag uitgeleefd op een Nipo onderzoek dat zeer duidelijk uit de Nutricia hoek kwam.
Kent u opvolgmelk?
Ja
Geeft u Sasha opvolgmelk?
Nee
U heeft aangegeven dat u opvolgmelk kent, maar u heeft het Sasha niet, kunt u aangeven waarom?
Omdat het onzin is om een kind van een jaar oud opvolgmelk te geven. Met gewoon gezonde voeding met voldoende afwisseling en een glas melk is voldoende.
En zo waren er heeeeeeeeeel veel vragen over knisperpapjes, avondpapjes, hoeplahoeps en godknows wat voor meuk ze nog meer verzinnen.
'Mijn kind krijgt 3 maaltijden per dag, waaronder brinta als ontbijt, en dat is voldoende. Hij heeft geen behoefte aan allerlei papjes vlak voor het slapen gaan.'
Zo noemde Milagro me.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:18 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat vind ik best schunnige taal voor iemand die zichzelf "OUD Heilige" noemt.
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:24 schreef phluphy het volgende:
[..]
Het is pHluph! Ik noem jou toch ook niet uupuup!
Nou nou, het is geen ramp, ik vond het gewoon leuk jou uupuup te kunnen noemen!quote:Op donderdag 16 april 2009 21:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]omg wat een stomme fout
![]()
ik zie het nu pas![]()
sorry pHlupHy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |