ik ook niet hooerquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:50 schreef E.T. het volgende:
ik ga echt geen brood smeren zodra iemand dat zelf kan ..
Ik moest vroeger ook altijd zelf m'n brood smeren, m'n vader ook (ok, mijn moeder was wel een echt lui mormel).. maar Swets mankeert niks aan z'n handjes, dus als ie brood wil.. (makkelijk zeggen, hij eet altijd op kantoor van de catering.. maar ex smeerde elke dag zelf zijn boterhammetjes
)
balen!quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:51 schreef Brighteyes het volgende:
Nah... komen we net uit het zwembad, heerlijk weer, dus ik vol goede moed kind de boterham gevoerd en in bed geschoven, zelf een boterhammetje opeten, kijk ik achterom... regen... Niks de schuur verven dus.
En ik wilde vanmiddag met de fiets de stad in. En... en... en...
Bah!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:51 schreef Brighteyes het volgende:
Nah... komen we net uit het zwembad, heerlijk weer, dus ik vol goede moed kind de boterham gevoerd en in bed geschoven, zelf een boterhammetje opeten, kijk ik achterom... regen... Niks de schuur verven dus.
En ik wilde vanmiddag met de fiets de stad in. En... en... en...
Bah!
Nou idd. Geen haar op mijn hoofd die erover peinst brood te smeren voor F.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:50 schreef E.T. het volgende:
ik ga echt geen brood smeren zodra iemand dat zelf kan ..
Ik moest vroeger ook altijd zelf m'n brood smeren, m'n vader ook (ok, mijn moeder was wel een echt lui mormel).. maar Swets mankeert niks aan z'n handjes, dus als ie brood wil.. (makkelijk zeggen, hij eet altijd op kantoor van de catering.. maar ex smeerde elke dag zelf zijn boterhammetjes
)
Onverbeterlijkquote:
klinkt als een heerlijk relax ochtendjequote:Op vrijdag 17 april 2009 13:01 schreef Memmel het volgende:
Ben vanmorgen even naar de stad geweest en heb net een bakkie koffie op met een muffin. Krantje is uit! En Anna is onderweg van de dierentuin naar huis. Wat een lekker ochtendje.
Albert komt vanavond langs hier. Heb gelijk maar vier kratten bier, 5 pakken kattenbakgrit en dat soort spul laten bezorgen. En dus 5 volle spaarkaarten!
Staan ze al die nekharen van je? Zo niet dan... ik smeer en beleg op zaterdag altijd 2 broden, verpak ze in pakjes van 2 en gooi ze in de vriezer, 's morgens 2 pakjes voor mij en een voor E. en ze zijn rond 10.00 uur ontdooidquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, het is wat overdreven, maar van het idee alleen al gaat mijn nekhaar rechtovereind staan.![]()
Hier ook. Jeetje.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:25 schreef cattie het volgende:
Gelukkig Rocka, dan zijn wij niet de enige... (Per maand ongeveer 500 euro!![]()
)
Nee hoor, lekker makkelijkquote:
Ja, ik ben een keurige 8kg aangekomen van het stoppen met rokenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:16 schreef Vivi het volgende:
Kim! Ben je weer op dieet ja? Ik moet ook, ik groei weer dicht van het niet sporten en het emotie-eten.
[Dr. Phil] It's food! Not love![/Dr. Phil].
Doe je weer Cambridge?
En ik rook ook weer sinds mammie de pijp uit is. Weliswaar hooguit 3 en dan 's avonds maar toch.
En ik wil een leuke baan, maar het lukt niet.
Broodjes smeren en killah ontbijtjes maken doe ik wel, ik ben een Stepfordwife in denial.
Hier idem. Ik snap het niet, vroegah lulde ik me overal in, geen baan die ik niet kreegquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:42 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, ik ben een keurige 8kg aangekomen van het stoppen met roken. Nu doe ik dat andere gedoetje, dan mag ik tenminste nog avondeten. Anders trek ik het echt niet
. Ajoh, die 3 sigaretjes, daar hou je vast wel weer mee op als je weer wat meer rust in je kont hebt!
En de baan, hear hear. Ik schijn overal te stom voor te zijn, ik ben nog nergens op gesprek geweest
.
Ik heb er net het Nibud weer op na geslagen en die rekenen (voor onze gezinsgrootte? want dat moest ik wel invullen) 630 euro (wasmiddel en tioletartikelen incluis) Daar blijf ik wel aardig in de buurt gelukkig.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:25 schreef cattie het volgende:
Gelukkig Rocka, dan zijn wij niet de enige... (Per maand ongeveer 500 euro!![]()
)
aha!quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:02 schreef Popples het volgende:
vicky ik haal meestal de aanbiedingen en dan gelijk veel.
uien, eieren appels peren en aardappels haal ik bij de boer. bijv. 5kg uien en 25 kg aardappels voor 8 euro.
frisdrank haal ik alleen met verjaardagen(daar houd ik van over tot de volgende verjaardag) wij drinken water of iets anders maar nooit flessen drinken of koffie.
voor de dames doe ik in duitsland speciaal kinder drinken halen 1 euro per fles.
snoepen doen we bijna niet. koekjes voor de dames zijn soepstengels.
wasmiddel halen we ook in duitsland en gelijk 4 flessen(1,5/2 jaar ofzo).
eens in de zoveel weken doe ik grote boodschappen maar dan ben ik gelijk 150 euro kwijt.
thanks Lishe! Lief dat je aan me denktquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:29 schreef Lishe het volgende:
O, even voor reinhilde- die- een- bakfiets zoekt: er is nu een actie van nutricia, een babboebakfiets met 500 euro kprting.
Ik eet wel 5 of 6 dagen in de week standaard aardappels-groenten-vlees (of vis) hoor. 10 Kilo is er zomaar doorheenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:24 schreef Lishe het volgende:
Maneki, dan kom ik bij jou op les... Ik ben gemiddeld 110 euro per week kwijt denk ik, in ieder geval niet minder. (Wij zijn gelukkig ook regelmatig een weekend bij mijn ouders, anders nog meer.)
Ik heb het nu al 100 keer geprobeerd om echt zuiniger aan te doen, dan is het hoogstens een tientje goedkoper. Nouja, we eten er wel bewuster door.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
Of doe zoals m`n zus met haar gezin, die gaan elke dag bij mijn en heel soms bij zijn ouders eten.
Die is per week een tientje kwijt aan alleen brood en beleg
Dat is gewoon triestquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
Of doe zoals m`n zus met haar gezin, die gaan elke dag bij mijn en heel soms bij zijn ouders eten.
Ik kan het je wel leren? Als wederdienst?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
...., daardoor ben ik nu nog niet zo goed met veel geld uitgeven
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
waar reken je dat nu uit dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:45 schreef freecell het volgende:
Volgens het Nibud persoonlijk budgetadvies hebben wij maandelijks 280,- te weinig
Oi
Haha, misschien moeten wij dat ook maar gaan doen danquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik snap het ook echt niet, want TARA's studie is er ook nog en we hebben nog wat vaste lasten die er niet instaanquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:55 schreef Reinhilde het volgende:
ja, freecell, wij zouden 286 euro over moeten houden!
samen doen we het goed dus.
En dat was hier een reactie opquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:42 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh is het weer zo? Vorige keer dat ze oefenden doken ze ineens een echt lijk op daar
Huh?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:57 schreef Guuzewuus het volgende:
Uit mijn tuin is ook een lijk opgegraven.
Ik ben echt zo'n bikkel.
Ah, vandaarquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:00 schreef Guuzewuus het volgende:
Ja, wel twee maanden voordat ik er ging wonen.
Maar daarom wilde niemand het huisje huren en kreeg ik zomaar een kans, terwijl ik pas drie jaar stond ingeschreven. Maar ik was helemaal niet bang en nam het huisje als een ware bikkel
.
Stoer wijf!quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:00 schreef Guuzewuus het volgende:
Ja, wel twee maanden voordat ik er ging wonen.
Maar daarom wilde niemand het huisje huren en kreeg ik zomaar een kans, terwijl ik pas drie jaar stond ingeschreven. Maar ik was helemaal niet bang en nam het huisje als een ware bikkel
.
Ik ook! Dat lijk is toch al wegquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:03 schreef freecell het volgende:
Ah, vandaar
Mooie mogelijkheid voor je!Ik had hem ook genomen hoor!
Ja, zo dacht ik ookquote:
Je hoeft niet alles te weten...quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:06 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Ja, zo dacht ik ook. Voor hetzelfde geld is er iemand tien jaar lang verkracht in je huisje alleen zul je dat nooit weten
. En ik had gewoon echt mazzel, woon heel goedkoop, met een zolder, drie slaapkamertjes en een ruime tuin voor dit maat huisje. Ik ben er blij mee
.
Ik heb wel nieuwe sloten op de deuren geeist.
Ik heb een heleboel dode overburenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, nou ja, dood was hij/zij toch al. Dus waarom niet durven hè?
Dat zeg ik wel heel stoer, maar er staat hier een prachtige boerderij te koop, al 1.5 jaar. Naast de begraafplaats. Er zit nog een bosperceel tussen maar toch.En het huis roept me, zou perfect zijn met kantoorruimte enzo. Maar ik durf niet zo goed.
Wel van mijn onderburen.quote:
Uhm jawel, voor jezelf is dat heel aardigquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Wel van mijn onderburen.
Ik kan mijn onderbuurman natuurlijk naar de overkant laten verhuizen, maar das niet aardig zeker?
Is het gelukt met je recept? Eet smakelijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:43 schreef Stout het volgende:
Wij eten vanavond Currywürst mit Pommes und Salat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |