Als de wekker afgaat ben ik wel wakker jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:25 schreef bixister het volgende:
sterkte k_i_m, hier ook zo'n programma voor vandaag ongeveer (qua huishouden dan), en ik ben nog niet halverwege. zit alweer veel te lang te pauzeren hier...
als piet &/of anna straks ook nog kinderen mee willen nemen uit school, zal er helemaal weinig meer van komen. naja we zien wel.
en van dat brood smeren... maakt ie jou daarvoor wakker dan?!
In Groningen kan je nergens boodschappen bestellenquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:48 schreef dutchie het volgende:
Ynske, webwinkel levert hier niet. Deurp enzo.
Gooi dr een dvd in!quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:06 schreef Vicky het volgende:
ik verveel me... en mijn kind ook.
er zou een vriendje komen spelen maar die is ziek. Nu wil ze naar Kidsplayground maar ik kan niet meer achter haar aan gaan rennen, daarnaast heb ik geen auto, moet eerst naar Delft om de auto te halen...
blech, tis nu al een K dag...
zit er al inquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Gooi dr een dvd in!![]()
*tiedom tiedee ik vind het een leuk idee! tiedom tiedee![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Als de wekker afgaat ben ik wel wakker ja. "Oh schatje, wil je mijn brood nog even smeren?"
[ afbeelding ]
Oeh kaas met paarse vlekken!quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:12 schreef freecell het volgende:
Ik hoop toch dat het ook onbespoten koeien zijn
* freecell denkt aan milka-koeien
Hahaquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oeh kaas met paarse vlekken!![]()
met een beetje mazzel tref je die ook nog wel aan hier, het viel me op laatst dat de kantine-dames van vooraf bijvullen als je snapt wat ik bedoel. Dus niet die oude naar voren halen en de nieuwe erachter maar gewoon de nieuwe vooraan erin kwakken. Lekker makkelijk
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Haha
Onbespoten schimmel op je broodje
Als je het maar weetquote:
waddan waddan?quote:
lekkerquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:43 schreef Stout het volgende:
Wij eten vanavond Currywürst mit Pommes und Salat
quote:
ik ook niet hooerquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:50 schreef E.T. het volgende:
ik ga echt geen brood smeren zodra iemand dat zelf kan ..
Ik moest vroeger ook altijd zelf m'n brood smeren, m'n vader ook (ok, mijn moeder was wel een echt lui mormel).. maar Swets mankeert niks aan z'n handjes, dus als ie brood wil.. (makkelijk zeggen, hij eet altijd op kantoor van de catering.. maar ex smeerde elke dag zelf zijn boterhammetjes
)
balen!quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:51 schreef Brighteyes het volgende:
Nah... komen we net uit het zwembad, heerlijk weer, dus ik vol goede moed kind de boterham gevoerd en in bed geschoven, zelf een boterhammetje opeten, kijk ik achterom... regen... Niks de schuur verven dus.
En ik wilde vanmiddag met de fiets de stad in. En... en... en...
Bah!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:51 schreef Brighteyes het volgende:
Nah... komen we net uit het zwembad, heerlijk weer, dus ik vol goede moed kind de boterham gevoerd en in bed geschoven, zelf een boterhammetje opeten, kijk ik achterom... regen... Niks de schuur verven dus.
En ik wilde vanmiddag met de fiets de stad in. En... en... en...
Bah!
Nou idd. Geen haar op mijn hoofd die erover peinst brood te smeren voor F.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:50 schreef E.T. het volgende:
ik ga echt geen brood smeren zodra iemand dat zelf kan ..
Ik moest vroeger ook altijd zelf m'n brood smeren, m'n vader ook (ok, mijn moeder was wel een echt lui mormel).. maar Swets mankeert niks aan z'n handjes, dus als ie brood wil.. (makkelijk zeggen, hij eet altijd op kantoor van de catering.. maar ex smeerde elke dag zelf zijn boterhammetjes
)
Onverbeterlijkquote:
klinkt als een heerlijk relax ochtendjequote:Op vrijdag 17 april 2009 13:01 schreef Memmel het volgende:
Ben vanmorgen even naar de stad geweest en heb net een bakkie koffie op met een muffin. Krantje is uit! En Anna is onderweg van de dierentuin naar huis. Wat een lekker ochtendje.
Albert komt vanavond langs hier. Heb gelijk maar vier kratten bier, 5 pakken kattenbakgrit en dat soort spul laten bezorgen. En dus 5 volle spaarkaarten!
Staan ze al die nekharen van je? Zo niet dan... ik smeer en beleg op zaterdag altijd 2 broden, verpak ze in pakjes van 2 en gooi ze in de vriezer, 's morgens 2 pakjes voor mij en een voor E. en ze zijn rond 10.00 uur ontdooidquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, het is wat overdreven, maar van het idee alleen al gaat mijn nekhaar rechtovereind staan.![]()
Hier ook. Jeetje.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:25 schreef cattie het volgende:
Gelukkig Rocka, dan zijn wij niet de enige... (Per maand ongeveer 500 euro!![]()
)
Nee hoor, lekker makkelijkquote:
Ja, ik ben een keurige 8kg aangekomen van het stoppen met rokenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:16 schreef Vivi het volgende:
Kim! Ben je weer op dieet ja? Ik moet ook, ik groei weer dicht van het niet sporten en het emotie-eten.
[Dr. Phil] It's food! Not love![/Dr. Phil].
Doe je weer Cambridge?
En ik rook ook weer sinds mammie de pijp uit is. Weliswaar hooguit 3 en dan 's avonds maar toch.
En ik wil een leuke baan, maar het lukt niet.
Broodjes smeren en killah ontbijtjes maken doe ik wel, ik ben een Stepfordwife in denial.
Hier idem. Ik snap het niet, vroegah lulde ik me overal in, geen baan die ik niet kreegquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:42 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, ik ben een keurige 8kg aangekomen van het stoppen met roken. Nu doe ik dat andere gedoetje, dan mag ik tenminste nog avondeten. Anders trek ik het echt niet
. Ajoh, die 3 sigaretjes, daar hou je vast wel weer mee op als je weer wat meer rust in je kont hebt!
En de baan, hear hear. Ik schijn overal te stom voor te zijn, ik ben nog nergens op gesprek geweest
.
Ik heb er net het Nibud weer op na geslagen en die rekenen (voor onze gezinsgrootte? want dat moest ik wel invullen) 630 euro (wasmiddel en tioletartikelen incluis) Daar blijf ik wel aardig in de buurt gelukkig.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:25 schreef cattie het volgende:
Gelukkig Rocka, dan zijn wij niet de enige... (Per maand ongeveer 500 euro!![]()
)
aha!quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:02 schreef Popples het volgende:
vicky ik haal meestal de aanbiedingen en dan gelijk veel.
uien, eieren appels peren en aardappels haal ik bij de boer. bijv. 5kg uien en 25 kg aardappels voor 8 euro.
frisdrank haal ik alleen met verjaardagen(daar houd ik van over tot de volgende verjaardag) wij drinken water of iets anders maar nooit flessen drinken of koffie.
voor de dames doe ik in duitsland speciaal kinder drinken halen 1 euro per fles.
snoepen doen we bijna niet. koekjes voor de dames zijn soepstengels.
wasmiddel halen we ook in duitsland en gelijk 4 flessen(1,5/2 jaar ofzo).
eens in de zoveel weken doe ik grote boodschappen maar dan ben ik gelijk 150 euro kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |