thanks Lishe! Lief dat je aan me denktquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:29 schreef Lishe het volgende:
O, even voor reinhilde- die- een- bakfiets zoekt: er is nu een actie van nutricia, een babboebakfiets met 500 euro kprting.
Ik eet wel 5 of 6 dagen in de week standaard aardappels-groenten-vlees (of vis) hoor. 10 Kilo is er zomaar doorheenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:24 schreef Lishe het volgende:
Maneki, dan kom ik bij jou op les... Ik ben gemiddeld 110 euro per week kwijt denk ik, in ieder geval niet minder. (Wij zijn gelukkig ook regelmatig een weekend bij mijn ouders, anders nog meer.)
Ik heb het nu al 100 keer geprobeerd om echt zuiniger aan te doen, dan is het hoogstens een tientje goedkoper. Nouja, we eten er wel bewuster door.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
Of doe zoals m`n zus met haar gezin, die gaan elke dag bij mijn en heel soms bij zijn ouders eten.
Die is per week een tientje kwijt aan alleen brood en beleg
Dat is gewoon triestquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
Of doe zoals m`n zus met haar gezin, die gaan elke dag bij mijn en heel soms bij zijn ouders eten.
Ik kan het je wel leren? Als wederdienst?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
...., daardoor ben ik nu nog niet zo goed met veel geld uitgeven
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
waar reken je dat nu uit dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:45 schreef freecell het volgende:
Volgens het Nibud persoonlijk budgetadvies hebben wij maandelijks 280,- te weinig
Oi
Haha, misschien moeten wij dat ook maar gaan doen danquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik snap het ook echt niet, want TARA's studie is er ook nog en we hebben nog wat vaste lasten die er niet instaanquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:55 schreef Reinhilde het volgende:
ja, freecell, wij zouden 286 euro over moeten houden!
samen doen we het goed dus.
En dat was hier een reactie opquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:42 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh is het weer zo? Vorige keer dat ze oefenden doken ze ineens een echt lijk op daar
Huh?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:57 schreef Guuzewuus het volgende:
Uit mijn tuin is ook een lijk opgegraven.
Ik ben echt zo'n bikkel.
Ah, vandaarquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:00 schreef Guuzewuus het volgende:
Ja, wel twee maanden voordat ik er ging wonen.
Maar daarom wilde niemand het huisje huren en kreeg ik zomaar een kans, terwijl ik pas drie jaar stond ingeschreven. Maar ik was helemaal niet bang en nam het huisje als een ware bikkel
.
Stoer wijf!quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:00 schreef Guuzewuus het volgende:
Ja, wel twee maanden voordat ik er ging wonen.
Maar daarom wilde niemand het huisje huren en kreeg ik zomaar een kans, terwijl ik pas drie jaar stond ingeschreven. Maar ik was helemaal niet bang en nam het huisje als een ware bikkel
.
Ik ook! Dat lijk is toch al wegquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:03 schreef freecell het volgende:
Ah, vandaar
Mooie mogelijkheid voor je!Ik had hem ook genomen hoor!
Ja, zo dacht ik ookquote:
Je hoeft niet alles te weten...quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:06 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Ja, zo dacht ik ook. Voor hetzelfde geld is er iemand tien jaar lang verkracht in je huisje alleen zul je dat nooit weten
. En ik had gewoon echt mazzel, woon heel goedkoop, met een zolder, drie slaapkamertjes en een ruime tuin voor dit maat huisje. Ik ben er blij mee
.
Ik heb wel nieuwe sloten op de deuren geeist.
Ik heb een heleboel dode overburenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, nou ja, dood was hij/zij toch al. Dus waarom niet durven hè?
Dat zeg ik wel heel stoer, maar er staat hier een prachtige boerderij te koop, al 1.5 jaar. Naast de begraafplaats. Er zit nog een bosperceel tussen maar toch.En het huis roept me, zou perfect zijn met kantoorruimte enzo. Maar ik durf niet zo goed.
Wel van mijn onderburen.quote:
Uhm jawel, voor jezelf is dat heel aardigquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Wel van mijn onderburen.
Ik kan mijn onderbuurman natuurlijk naar de overkant laten verhuizen, maar das niet aardig zeker?
Is het gelukt met je recept? Eet smakelijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:43 schreef Stout het volgende:
Wij eten vanavond Currywürst mit Pommes und Salat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |