thanks Lishe! Lief dat je aan me denktquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:29 schreef Lishe het volgende:
O, even voor reinhilde- die- een- bakfiets zoekt: er is nu een actie van nutricia, een babboebakfiets met 500 euro kprting.
Ik eet wel 5 of 6 dagen in de week standaard aardappels-groenten-vlees (of vis) hoor. 10 Kilo is er zomaar doorheenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:24 schreef Lishe het volgende:
Maneki, dan kom ik bij jou op les... Ik ben gemiddeld 110 euro per week kwijt denk ik, in ieder geval niet minder. (Wij zijn gelukkig ook regelmatig een weekend bij mijn ouders, anders nog meer.)
Ik heb het nu al 100 keer geprobeerd om echt zuiniger aan te doen, dan is het hoogstens een tientje goedkoper. Nouja, we eten er wel bewuster door.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
Of doe zoals m`n zus met haar gezin, die gaan elke dag bij mijn en heel soms bij zijn ouders eten.
Die is per week een tientje kwijt aan alleen brood en beleg
Dat is gewoon triestquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
Of doe zoals m`n zus met haar gezin, die gaan elke dag bij mijn en heel soms bij zijn ouders eten.
Ik kan het je wel leren? Als wederdienst?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
...., daardoor ben ik nu nog niet zo goed met veel geld uitgeven
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
waar reken je dat nu uit dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:45 schreef freecell het volgende:
Volgens het Nibud persoonlijk budgetadvies hebben wij maandelijks 280,- te weinig
Oi
Haha, misschien moeten wij dat ook maar gaan doen danquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik snap het ook echt niet, want TARA's studie is er ook nog en we hebben nog wat vaste lasten die er niet instaanquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:55 schreef Reinhilde het volgende:
ja, freecell, wij zouden 286 euro over moeten houden!
samen doen we het goed dus.
En dat was hier een reactie opquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:42 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh is het weer zo? Vorige keer dat ze oefenden doken ze ineens een echt lijk op daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |