ik denk altijd dat is niet nodig en dat is onzin en dan geef ik niet zoveel uitquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:14 schreef MamsX het volgende:
Weetje... kinderen zijn echt slecht voor je banksaldo (om over bankzaken te praten)
Ik heb zojuist gekocht:Een jaar abonnement op Pippo Een Pippo poncho Een pippo kliederschort Een pippo strandbal
Meneer Pluis. R.I.P. aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zomaar een wasdroger! hahaha, je kan dr maar vanaf willen.
Ik heb gehoord dat er onder het raam hier een dood huisdier ligt
Jeugdsentiment MamsX...(om het goed te pratenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:40 schreef MamsX het volgende:
Och arme eendjes, wat zielig.
Maar wel fijn dat er hulp voor ze is gekomen.
Ik schaam me dood ik heb mijn bestelling aangepast![]()
![]()
Ik heb er ook nog 2 kleur en spelletjes boeken bij gekocht![]()
maar 2 kleur en doe boeken samen voor 2,50 is heus wel een koopje![]()
En een tijdschriften cassette om ze mooi in op te bergen![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:42 schreef lady-wrb het volgende:
waarom je dood schamen? je moet toch zelf weten wat je besteld? al wil je er 100 bestellen.
gewoon doen, daar gaan ze echt voor rijdenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:36 schreef innepin het volgende:
Sja op het station valt er niemand te bellen, klein stationnetje hè. En om de dierenambulance nou om half tien te bellen om zoiets vind ik ook weer een beetje raar...Maar dat was ik wel van plan om morgen te doen ja
Ze wil weten hoe het nu met de eendjes gaat...toch?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:55 schreef moussy het volgende:
[..]
gewoon doen, daar gaan ze echt voor rijdenze zijn niet voor niets 24/7 te bereiken!
Die eendjes zitten er niet meer, joh. Ik moest met de trein mee, dus heb de afloop niet gezien, en toen ik vanavond weer op 't station was, waren de eendjes weg heb nog rondgekeken naar pletvlekken maar ook dat niet te zien . Ik wil alleen graag weten wat de afloop is, of de eendjes gered zijn en wat er dan mee gebeurd is (want mama-eend was nergens te bekennen). Ze hoeven dus niet te rijden, maar slechts mijn nieuwsgierigheid te bevredigen, en dat vind ik een beetje overdreven om nu over te bellenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:55 schreef moussy het volgende:
[..]
gewoon doen, daar gaan ze echt voor rijdenze zijn niet voor niets 24/7 te bereiken!
Zag het, kan je ook gewoon voor bellen hoor, is niks geks aan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:58 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ze wil weten hoe het nu met de eendjes gaat...toch?
dat valt best mee, ik schiet rustig 200 foto's tijdens een dagje uit en verbaas me dan nog dat mijn kaart vol isquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:11 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Niet vergeten te PM-en dan he?
Ik heb er 2
ik had blijkbaar minder foto's dan ik dacht: maar 191 van 1 weekendje![]()
Panna Cottaquote:
Dit zijn alleen de foto's die ik heb laten afdrukkenquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:02 schreef dutchie het volgende:
[..]
dat valt best mee, ik schiet rustig 200 foto's tijdens een dagje uit en verbaas me dan nog dat mijn kaart vol is![]()
Ik ga je pm-en.
Zo, kan iemand me even snel bijpraten over wie wat waar wanneer en hoe?
Er gaat zoveel langs me heen, afgezien van het update-topic.
En dan ben ik blij als er een handjevol ècht goeie tussen zittenquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:02 schreef dutchie het volgende:
dat valt best mee, ik schiet rustig 200 foto's tijdens een dagje uit
omg ze staan gewoon al op marktplaatsquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:45 schreef Vicky het volgende:
oh oh oh ik heb 7 zegeltjes voor de Efteling! Wie wil??
die van mij niet hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
omg ze staan gewoon al op marktplaats![]()
op zich handig misschien als iemand nooit bij een AH komt maar die actie loopt nog wel een tijdje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |