Die in de Hengelose Es? Die was altijd goed dacht ik (toen ik er nog woonde in ieder geval)quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:31 schreef Fuente het volgende:
C1000 hier is gewoon bagger, slecht vlees, groenten die snel rot zijn enz. Dus ik ga er liever niet naar toe.
Die in de Hengelose Es en de Hasseler Es zijn super. Ik woon in Slangebeek, daar is het echt bagger. Wel hele leuke mensen die er werken enzo, maar qua verse producten kom ik er liever niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:41 schreef mrien het volgende:
[..]
Die in de Hengelose Es? Die was altijd goed dacht ik (toen ik er nog woonde in ieder geval)
Wij gaan naar de Boni/Super de Boer/AH en Lidl. AH vind ik altijd fijn qua kwaliteit en aanbod. Boni heeft vaak mooie aanbiedingen (maar zit niet overal in het land)
Vanmiddag na het werk even naar de markt geweest, heerlijke aardbeien gehaald
en mijn dochter is gek..quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:51 schreef E.T. het volgende:
Saskia is een boodschappenlijstje aan het maken.. "wat ik opschrijf gaan we eten he.."
P(maar dan omgekeerd)itsa
Sinasi
Vind 't al best knap voor een kleuter uit groep 1
zomaar een wasdroger! hahaha, je kan dr maar vanaf willen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
Saskia wat knap zeg!
Coolste wat hier in de tuin begraven lag was een oude wasdroger
Geen lijken, zover ik weet
Letters voorzeggen lukt hier ook wel, maar echt dingen opschrijven nog niet (behalve namen).quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:01 schreef Lois het volgende:
Wat knap ET! Hoef je dat niet voor haar te spellen eerst? Ze kent die letters gewoon?
Iris kan wel alles schrijven maar dan moet ik het voor haar spellen, gewoon woorden zelf opschrijven kan ze nog niet (ja een heleboel namen maar geen spruitjes)
Ja !! Het was onwijs lekker !quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is het gelukt met je recept? Eet smakelijk![]()
Ik heb er geen boter op, L.wel.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:15 schreef huuphuup het volgende:
Maar wat ik me dan afvraag he van dat brood zo invriezen... is het dan nog wel lekker met beleg? brood zal vast wel vers smaken dan ja maar wat doe je er dan op, wat werkt en wat niet? en doe je er dan ook boter op? Hageltjes kun je zeker niet invriezen?![]()
Nee, maar ik vroeg het me laatst ook af. Al een tijd niet gezien hier!quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:28 schreef owlet het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het met Marit is?
Ik had haar vorige week toevallig gePMd (ivm ook met de draagdoek.nl die ze van mij geleend had) en het gaat op zich wel goed, maar even geen FOK-puf geloof ik. Drukdrukdruk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:28 schreef owlet het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het met Marit is?
Ja, maar dat vind ik nog weer anders!quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:25 schreef just me het volgende:
[..]
Staan ze al die nekharen van je? Zo niet dan... ik smeer en beleg op zaterdag altijd 2 broden, verpak ze in pakjes van 2 en gooi ze in de vriezer, 's morgens 2 pakjes voor mij en een voor E. en ze zijn rond 10.00 uur ontdooid
ik moet wel af en toe wat voorzeggen hoor.. 'hoe was de 'p' ook al weer?" en 'hoe schrijf je de 'ui'?quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:01 schreef Lois het volgende:
Wat knap ET! Hoef je dat niet voor haar te spellen eerst? Ze kent die letters gewoon?
Iris kan wel alles schrijven maar dan moet ik het voor haar spellen, gewoon woorden zelf opschrijven kan ze nog niet (ja een heleboel namen maar geen spruitjes)
dat is me heul nie opgevallen vorige weekquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:51 schreef Brighteyes het volgende:
Haren verven!
Kan nog net even voor XFA.
Van de week zei een vriendinnetje ´Jeetje BE, wat word jij al grijs´.![]()
![]()
Red it is!![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:50 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Oja, jij begon de hetze!![]()
PM je adres maar zodra ik ze heb, stuur ik ze dan op
Ik kreeg ook zo goed als nooit nee. Nu krijg ik moeilijke antwoorden dat ze naar mijn vaardigheden en werkzaamheden hebben gekeken en dat ze andere kandidaten geschikter vinden. Dat is bullshit, want ik ben overal goed in. Maarja, dat moet ik ze wel eerst persoonlijk vertellen voor ze het gelovenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:48 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hier idem. Ik snap het niet, vroegah lulde ik me overal in, geen baan die ik niet kreeg.
Kunnen we niks samen gaan opzetten..ik word echt gek van het niks doen en de financiele euhhm...disaster consequenties?
Nou ja, op zich niet natuurljik, maar mijn haar is nu, voor mijn doen de laatste jaren, vrij kort en ik had het plan om maar weer eens eau naturel te gaan. :´)quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:08 schreef Ticootje het volgende:
oh be, dat is niet leuk om te horen. Maar hoeveel excuus heb je nodig om te verven? Geen toch?
Da's handig, want dan hoef ik niks zelf op te etenquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:19 schreef Brighteyes het volgende:
Echt k_i_m? Gaaf!![]()
ET, het was donker.![]()
Knap trouwens van Saskia!
Ik zal morgen eens kijken. Er ligt nu een vent in met een sigaartje en een glaasje wijnquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:24 schreef Lois het volgende:
Snoop maak ons eens jaloers met een mooie foto van de hangmat?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:27 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, volgens mij niet Vicky. Ik heb sowieso geen tantes die op mij lijken.Of ik op hun.
recept?quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:29 schreef Vicky het volgende:
[..]mijn Panna Cotta staat op te stijven in de koelkast en mijn italiaanse tomatensoepje is klaar
En nu isset XFA-tijd!!
Niet vergeten te PM-en dan he?quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:09 schreef dutchie het volgende:
[..]Ja!
Maar ik was van plan om vandaag weer eens lekker mee te lezen en te posten hier en zo, maar het liep weer eens anders.
Ik beloof verbetering.
Maar niet vanavond of morgen;
manlief was jarig, morgen zijn feestje, moet WHHAAAA alle hapjes nog maken, het huis nog aan kant maken, ruzie bijleggen met mijn oudste zoon en ergens tussenin naar bed ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |