Die in de Hengelose Es? Die was altijd goed dacht ik (toen ik er nog woonde in ieder geval)quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:31 schreef Fuente het volgende:
C1000 hier is gewoon bagger, slecht vlees, groenten die snel rot zijn enz. Dus ik ga er liever niet naar toe.
Die in de Hengelose Es en de Hasseler Es zijn super. Ik woon in Slangebeek, daar is het echt bagger. Wel hele leuke mensen die er werken enzo, maar qua verse producten kom ik er liever niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:41 schreef mrien het volgende:
[..]
Die in de Hengelose Es? Die was altijd goed dacht ik (toen ik er nog woonde in ieder geval)
Wij gaan naar de Boni/Super de Boer/AH en Lidl. AH vind ik altijd fijn qua kwaliteit en aanbod. Boni heeft vaak mooie aanbiedingen (maar zit niet overal in het land)
Vanmiddag na het werk even naar de markt geweest, heerlijke aardbeien gehaald
en mijn dochter is gek..quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:51 schreef E.T. het volgende:
Saskia is een boodschappenlijstje aan het maken.. "wat ik opschrijf gaan we eten he.."
P(maar dan omgekeerd)itsa
Sinasi
Vind 't al best knap voor een kleuter uit groep 1
zomaar een wasdroger! hahaha, je kan dr maar vanaf willen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
Saskia wat knap zeg!
Coolste wat hier in de tuin begraven lag was een oude wasdroger
Geen lijken, zover ik weet
Letters voorzeggen lukt hier ook wel, maar echt dingen opschrijven nog niet (behalve namen).quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:01 schreef Lois het volgende:
Wat knap ET! Hoef je dat niet voor haar te spellen eerst? Ze kent die letters gewoon?
Iris kan wel alles schrijven maar dan moet ik het voor haar spellen, gewoon woorden zelf opschrijven kan ze nog niet (ja een heleboel namen maar geen spruitjes)
Ja !! Het was onwijs lekker !quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is het gelukt met je recept? Eet smakelijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |