Had ze wat speciaals met die bloemen daar dan ? en sterkte natuurlijk!quote:Op woensdag 15 april 2009 18:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is ook de enige waar ik heel mijn leven van gehouden heb en van zal houden.. jammer dat ze er niet meer is..
Sterkte.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is ook de enige waar ik heel mijn leven van gehouden heb en van zal houden.. jammer dat ze er niet meer is..
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:09 schreef djayzz het volgende:
Ik like TT
Waarom zetten sommige van jullie de OP er pas later in? Zijn jullie bang dat we met zijn allen 20 seconden langer moeten wachten op een nieuw topic?
Ik zie liever borsten uit jurkjes.quote:
Momenten waar je later aan terug denkt als je fijn in je eigen appartement zitquote:Op woensdag 15 april 2009 18:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, de volgende dag dat we gingen eten (ik had gekookt) kwam hij aanlopen heel rustig en beleefd. Ik zei: "sorry nog van gisteren". En toen kreeg ik weer 2 verwijten over me heen. Ik heb het daar maar bij gelaten. Hij zei: "als je 5 minuten je punt maakt heb ik het al begrepen. Hoef je niet minstens een kwartier vol te houden".
Dat laatste heb ik onthouden. De volgende keer geef ik gewoon een waarschuwing van tevoren
Dus ja, is weer bekoeld en op naar de volgende er/aanvaring
quote:
quote:
doe even normaal , mensen weten haar fobo wel zelf te vinden hoorquote:
Nope, gewoon gewoontequote:Op woensdag 15 april 2009 18:09 schreef djayzz het volgende:
Ik like TT
Waarom zetten sommige van jullie de OP er pas later in? Zijn jullie bang dat we met zijn allen 20 seconden langer moeten wachten op een nieuw topic?
ik d8 al huh heeft ze nu een andere nickquote:Op woensdag 15 april 2009 18:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
doe even normaal , mensen weten haar fobo wel zelf te vinden hoor
Wie is dat dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
doe even normaal , mensen weten haar fobo wel zelf te vinden hoor
ja idd, maar goed TT trekt dat aanquote:Op woensdag 15 april 2009 18:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik d8 al huh heeft ze nu een andere nick
vind dit nooit zulke toffe acties
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
Je bent al klaar met je werk hoor. Hier mag je gewoon normaal praten!quote:
Als nouk haar foto wil plaatsen doet ze dat zelf wel hoorquote:
Je zei niet wat voor tietenquote:
Ja sorry, ik vind het zo geil, ik word er zo blij vanquote:Op woensdag 15 april 2009 18:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent al klaar met je werk hoor. Hier mag je gewoon normaal praten!
Maakt dat nou uit of er nog een paar bijkomen. Mag je een knappe titel bedenken willen er normale mensen komenquote:Op woensdag 15 april 2009 18:14 schreef rival het volgende:
[..]
Shit, zo een TT trekt natuurlijk ook alle idioten aan
Én de idioten weggaan.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:23 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Maakt dat nou uit of er nog een paar bijkomen. Mag je een knappe titel bedenken willen er normale mensen komen
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:23 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Maakt dat nou uit of er nog een paar bijkomen. Mag je een knappe titel bedenken willen er normale mensen komen
In dat geval ga ik je nog even wat vaktermen PM'en...quote:Op woensdag 15 april 2009 18:21 schreef MNR het volgende:
Ja sorry, ik vind het zo geil, ik word er zo blij van
Ze passen naadloos in de kliek hoor!quote:Op woensdag 15 april 2009 18:25 schreef Den_Haag het volgende:
wie heeft het blik debielen op getrokken?
Alles wat chaos is, daar maak ik structuur en helderheid van. Organiseren, het is mijn passiequote:Op woensdag 15 april 2009 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dat geval ga ik je nog even wat vaktermen PM'en...
En jij bent?quote:
vaktermen? wist niet dat je een IT nerd wasquote:Op woensdag 15 april 2009 18:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Alles wat chaos is, daar maak ik structuur en helderheid van. Organiseren, het is mijn passie![]()
Vaktermen he? Such as: redundantie (die vind ik pas belangrijk!), een bronsysteem want dat is up-to-date, minder foutgevoelig en wat was de derde ook alweer? Nou ja, komt wel te binnen als het moment daar is
So, now you know. And I'm pretty good at what I do (best)quote:Op woensdag 15 april 2009 18:28 schreef rival het volgende:
[..]
vaktermen? wist niet dat je een IT nerd was
Ik wil even melden dat ik zo ook ga bbq'en!quote:Op woensdag 15 april 2009 17:53 schreef MNR het volgende:
Ohhh! De buren zijn aan het BBQ'en, dat ruikt lekker zeg
Hahaha!quote:Op woensdag 15 april 2009 18:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wil even melden dat ik zo ook ga bbq'en!![]()
Dus jullie kunnen weer lekker je gang gaan achter de pc, sommigen kunnen sommigen proberen te verleiden tegen beter weten in, misschien nog wel eens stuiterhard tegen een muur oplopen... I don't give a shit...![]()
Fijne avond!
Die huisvrouwgenen he. Dat bloed kruipt toch waar het niet gaan kan...quote:Op woensdag 15 april 2009 18:27 schreef MNR het volgende:
Alles wat chaos is, daar maak ik structuur en helderheid van. Organiseren, het is mijn passie![]()
Interval mopquote:Op woensdag 15 april 2009 18:31 schreef KudFokker het volgende:
Wie pronkt er met booby's?
Ik ga vanavond weer beginnen met hardlopen(conditie opbouwen voor de landmacht test)
Ik ga beginnen met interfall trainingdat werkt het snelst bij mij
Dat bedoel ikquote:
Dat is echt een van de weinige dingen waar ik van jongs af aan al helemaal happy van werd. Organise, organisequote:Op woensdag 15 april 2009 18:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die huisvrouwgenen he. Dat bloed kruipt toch waar het niet gaan kan...
really?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze passen naadloos in de kliek hoor!
Pffff... Duidelijk.quote:
Kipje!quote:
Nog contact gehad met de leuke jongens?quote:
Ja, op sterven na dood.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nog contact gehad met de leuke jongens?
Ze heeft me vanmorgen begroet.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nog contact gehad met de leuke jongens?
Ik zou je wel ff doen hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 18:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, op sterven na dood.
De ene heb ik vandaag gezien, maar die was behoorlijk slecht gemutst en had echt te druk om me daar druk om te maken.
De ander heeft vandaag op m'n Hyves gekeken. Begrijp helemaal niets van die kerel. Laat me los of doe iets met me, maar niet er tussenin. Daarvoor bedank ik.
hyves?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, op sterven na dood.
De ene heb ik vandaag gezien, maar die was behoorlijk slecht gemutst en had echt te druk om me daar druk om te maken.
De ander heeft vandaag op m'n Hyves gekeken. Begrijp helemaal niets van die kerel. Laat me los of doe iets met me, maar niet er tussenin. Daarvoor bedank ik.
Hahaha. Je aandacht vind ik al leukquote:Op woensdag 15 april 2009 18:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zou je wel ff doen hoor.
Maar hoezo op je hyves gekeken?
Een hele fijne vlucht gewenst!quote:Op woensdag 15 april 2009 18:41 schreef djayzz het volgende:
Mensen, ik ga vliegen.
Tot morgen![]()
Ik hou van jullie!
Ik heb hele leuke Hyves vriendjesquote:Op woensdag 15 april 2009 18:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ook saai zo'n hyves zonder anderen
Aja dat heb ik ingesteld dat ze dat niet kunnen zien. Mn rukmateriaal hoeft niet te weten dat ze rukmateriaal isquote:Op woensdag 15 april 2009 18:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha. Je aandacht vind ik al leuk
But thanks
Ja, ik ben Goldmember, staat er rechtsbovenaan wie vandaag je Hyves bezocht heeft.
Hahaha, goed puntquote:Op woensdag 15 april 2009 18:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Aja dat heb ik ingesteld dat ze dat niet kunnen zien. Mn rukmateriaal hoeft niet te weten dat ze rukmateriaal is.
2 stemmenquote:Op woensdag 15 april 2009 18:41 schreef KudFokker het volgende:
Wat F*CKING geniaal dit![]()
!!!!
http://www.dumpert.nl/med(...)den._36_liedjes.html
Stoer hoor.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:51 schreef KudFokker het volgende:
Ik doe de laatste tijd niks meer met hyves eigenlijk...
Gooi hem ook weg als ik 300 'matties' heb
NEeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 15 april 2009 18:51 schreef KudFokker het volgende:
Gast, ik bén stoer...quote:
Vooral wachten tot je er 300 hebt.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:51 schreef KudFokker het volgende:
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vooral wachten tot je er 300 hebt.![]()
Hyves is tof. Facebook ook trws. Zorgt er allemaal voor dat ik niet hoef te bellen maar toch de zekerheid van seks heb.
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gast, ik bén stoer Gordon...
Dat heb je inmiddels toch wel begrepen ?
Nee, ik doe het dan waarschijnlijk toch nietquote:Op woensdag 15 april 2009 18:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vooral wachten tot je er 300 hebt.![]()
Hyves is tof. Facebook ook trws. Zorgt er allemaal voor dat ik niet hoef te bellen maar toch de zekerheid van seks heb.
Jij bent hier het nichtje van Jolingquote:
het is geen teringbende hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 18:56 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Toch fijn om in een opgeruimde kamer te zijn
Die heeft andere kwaliteiten...quote:Op woensdag 15 april 2009 18:32 schreef MNR het volgende:
Dat is echt een van de weinige dingen waar ik van jongs af aan al helemaal happy van werd. Organise, organise
En de jouwe Air?
Nou als je dat doet terwijl je wat warmers aan trekt ben je gelijk klaarquote:Op woensdag 15 april 2009 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is geen teringbende hoor
paar kleine dingetjes maar, dan hoef ik niet ineens meer te doen morgen ofzo
Opleidingen: Tips aan Joey. 5 verschillende mensen, 5 keer hetzelfde antwoord: Minder troep maken... Maar ik ik ben de meester van de orde in de chaos.quote:
Zo dat zijn hippe stippen.quote:
Mogen mannen ook pronken met hun borst spierenquote:
Nee, ik heb geen idee meer waar ie vandaan komt, maar ik kom nooit bij de C&A, dus dat kan het niet zijnquote:Op woensdag 15 april 2009 19:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zo dat zijn hippe stippen.
Langs de C&A geweest?![]()
Doet mn moeder ook altijd...
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen idee meer waar ie vandaan komt, maar ik kom nooit bij de C&A, dus dat kan het niet zijn
Ten eerste: ziet er goed uitquote:
Ik houd van mijn stoelenquote:Op woensdag 15 april 2009 19:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ten eerste: ziet er goed uit
Ten 2e: mooie stoelen
Ik neem je zelden serieus Joequote:
Je ziet geen zak...quote:
PM me ff wat goeie pics van je tieten...quote:Op woensdag 15 april 2009 19:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd van mijn stoelen
Ze zitten heerlijk
[..]
Ik neem je zelden serieus Joe
Fixedquote:
Wat een baasquote:Op woensdag 15 april 2009 19:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
PM me ff wat goeie pics van je tieten...
Mooi hequote:
Nee, sorryquote:Op woensdag 15 april 2009 19:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
PM me ff wat goeie pics van je tieten...
Nee johquote:Op woensdag 15 april 2009 19:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mooi he
Laat wat aan de verbeelding over
En je kan zo wel zien dat het eigenlijk te laag uitgesneden was voor op mn werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Naja zelfs op de bank kan je er zo bijlopen. Behalve die stippen danquote:Op woensdag 15 april 2009 19:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mooi he
Laat wat aan de verbeelding over
En je kan zo wel zien dat het eigenlijk te laag uitgesneden was voor op mn werk
Mannen denken toch vrij gauw dat ik wel in ben voor een ehmquote:Op woensdag 15 april 2009 19:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja zelfs op de bank kan je er zo bijlopen. Behalve die stippen dan. Je begint een beetje een oud wief te worden
.
Nu we toch bezig zijn. Is je kutje minder strak geworden sinds je kinderen hebt?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mannen denken toch vrij gauw dat ik wel in ben voor een ehm
stevig robbertje bridge
Dus kleed ik me over het algemeen wel wat minder bloot ja.
geen wonder dat je je weekenden op fok doorbrengtquote:Op woensdag 15 april 2009 19:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nu we toch bezig zijn. Is je kutje minder strak geworden sinds je kinderen hebt?
Mn weekenden op FOK!?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:15 schreef rival het volgende:
[..]
geen wonder dat je je weekenden op fok doorbrengt
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nu we toch bezig zijn. Is je kutje minder strak geworden sinds je kinderen hebt?
Ik zit te twijfelen of ik hierop moet antwoorden...quote:Op woensdag 15 april 2009 19:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
ow ik zat laatst terug te lezen en toen zag ik allemaal mensen zaterdagavond/nacht hier gepost hebben, jouw naam viel natuurlijk opquote:
Ik ben gewoon benieuwd hoe vrouwen het zien/voelen...quote:Op woensdag 15 april 2009 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen of ik hierop moet antwoorden...
Hehe,quote:Op woensdag 15 april 2009 19:18 schreef Duimelot het volgende:heftige desilussie lees net de nieuwsbrief van school en meester patrick en meester arjen (de 2 leukste meesters van school) worden beide papa
zonde!
Aja toen was ik vroeg thuis en nog ff lopen klooien met een FOK!ster... Niets mis meequote:Op woensdag 15 april 2009 19:18 schreef rival het volgende:
[..]
ow ik zat laatst terug te lezen en toen zag ik allemaal mensen zaterdagavond/nacht hier gepost hebben, jouw naam viel natuurlijk op
Als je die vraag haar in het echt gesteld had, had je denk ik kunnen voelen hoe een klap voor je harses voeltquote:Op woensdag 15 april 2009 19:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd hoe vrouwen het zien/voelen...
Wat maakt dat nou uit, gaat toch om hoe je het zelf beleefdquote:Op woensdag 15 april 2009 19:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd hoe vrouwen het zien/voelen...
Is jouw box niet voldoende geplamuurd door MrBox?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:18 schreef Duimelot het volgende:heftige desilussie lees net de nieuwsbrief van school en meester patrick en meester arjen (de 2 leukste meesters van school) worden beide papa
zonde!
Nee nog nooit. Ik val niet op moeders. Die moeten moederen, niet neuken.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:20 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit, gaat toch om hoe je het zelf beleefd
Nog nooit met een vrouw die kinderen heeft het bed in gedoken?
Denk het nietquote:Op woensdag 15 april 2009 19:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als je die vraag haar in het echt gesteld had, had je denk ik kunnen voelen hoe een klap voor je harses voelt
je hebt aan mij geen verantwoording af te leggen hoor!quote:Op woensdag 15 april 2009 19:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Aja toen was ik vroeg thuis en nog ff lopen klooien met een FOK!ster... Niets mis mee
joh hey dat is al eeuwen geleden is sindsdien al zeker wel een feestdag voorbij gekomen en heb de plamuur dus weggewassenquote:Op woensdag 15 april 2009 19:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Is jouw box niet voldoende geplamuurd door MrBox?
\quote:Op woensdag 15 april 2009 19:23 schreef rival het volgende:
[..]
je hebt aan mij geen verantwoording af te leggen hoor!
je kan een hoop meer vragen dan jij durft of denkt hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 19:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als je die vraag haar in het echt gesteld had, had je denk ik kunnen voelen hoe een klap voor je harses voelt
tsktsk dus mama's mogen niet meer neuken?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee nog nooit. Ik val niet op moeders. Die moeten moederen, niet neuken.
Zeg dat eens tegen haarquote:Op woensdag 15 april 2009 19:24 schreef rival het volgende:
[..]
Niemand heeft aan mij verantwoording af te leggen hoor
Naja je mag t stiekem doen.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tsktsk dus mama's mogen niet meer neuken?
Alleen met andere papa's kennelijkquote:Op woensdag 15 april 2009 19:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tsktsk dus mama's mogen niet meer neuken?
Luister naar je hart...quote:Op woensdag 15 april 2009 19:26 schreef rival het volgende:
[..]
wie bedoel je met haar? zal ik het meteen even zeggen
Hmm, ik zou die vraag serieus niet aan een vrouw in het echt vragen...quote:Op woensdag 15 april 2009 19:24 schreef rival het volgende:
[..]
je kan een hoop meer vragen dan jij durft of denkt hoor
Wandelen... Je lijkt mn vriendin wel...quote:Op woensdag 15 april 2009 19:28 schreef rival het volgende:
[..]
praatjes JoeyT, maar zodra we gaan wandelen ben je niet van de partij
Dan is het dus geen 'poesje in het nauw' meerquote:Op woensdag 15 april 2009 19:30 schreef mrbox het volgende:
Joey ben je weer opzoek naar een nieuw "poesje in je zak" ofzo
Eeehhhm, dat kan niet allebei?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee nog nooit. Ik val niet op moeders. Die moeten moederen, niet neuken.
ach waar je mee om gaat raak je mee besmet he!quote:Op woensdag 15 april 2009 19:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wandelen... Je lijkt mn vriendin wel...
Nee joh... Beetje geplaag heen en weerquote:Op woensdag 15 april 2009 19:30 schreef mrbox het volgende:
Joey ben je weer opzoek naar een nieuw "poesje in je zak" ofzo
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Eeehhhm, dat kan niet allebei?
naast elkaar dan, niet tegelijk..
Daar moet je ook niet over nadenken...quote:Op woensdag 15 april 2009 19:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja je mag t stiekem doen.
Ik heb gewoon niet veel met het idee dat er een kind uit het kutje is gekomen.
Waarom 'B' willen zijn als je 'A' bent?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:31 schreef rival het volgende:
[..]
ach waar je mee om gaat raak je mee besmet he!
maar het blijft dus bij "A" knul?
Nadenken tijdens het neuken is geilquote:Op woensdag 15 april 2009 19:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet over nadenken...
Sowieso is nadenken tijdens het neuken minder
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lastig... Is bv Ado al een beetje een papa?
Ik vind het schattig hoe je er altijd overheen lult als het je ff niet uit komtquote:Op woensdag 15 april 2009 19:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarom 'B' willen zijn als je 'A' bent?
Heeft niets met schattig te maken. Des te meer met privacy...quote:Op woensdag 15 april 2009 19:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind het schattig hoe je er altijd overheen lult als het je ff niet uit komt
Als ik een relatie heb met een moeder, dan zorg ik ervoor dat ik een papa ben. Anders geen relatie en alleen neuken. En dat neuken staat me dus ook niet aan, dus helemaal nietsquote:Op woensdag 15 april 2009 19:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft ook nog nooit geklaagd over mn kutje
jij denkt aan ado????quote:Op woensdag 15 april 2009 19:36 schreef MNR het volgende:
LOL!!!
Hey Ado, het hagelt hier keihard, dus ik moest aan je denken en hard lachen.
<ciao!>
he's so cutequote:Op woensdag 15 april 2009 19:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heeft niets met schattig te maken. Des te meer met privacy...
Daarom doe ik...quote:
Neuken staat je niet aan ?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als ik een relatie heb met een moeder, dan zorg ik ervoor dat ik een papa ben. Anders geen relatie en alleen neuken. En dat neuken staat me dus ook niet aan, dus helemaal niets.
Wat versta jij onder een papa dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als ik een relatie heb met een moeder, dan zorg ik ervoor dat ik een papa ben. Anders geen relatie en alleen neuken. En dat neuken staat me dus ook niet aan, dus helemaal niets.
Dat neuken... Dat=moederquote:
Gewoon een papa. Dingen met ze doen, ze opvoeden, een papa zijnquote:Op woensdag 15 april 2009 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een papa dan?
Biologische vader zijn is daarvoor geen vereiste.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gewoon een papa. Dingen met ze doen, ze opvoeden, een papa zijn.
Ik heb het woord biologisch ook niet in mn mond gehad. Gewoon beter lezen. Heb het juist over niet-biologische papa's.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Biologische vader zijn is daarvoor geen vereiste.
Daarentegen is er, wanneer de biologische vader nog braaf zijn vaderrol vervult maar slechts geen relatie meer heeft met de moeder, vaak geen direkte behoete voor de nieuwe vriend van mama om ook maar direkt vader te zijn.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Biologische vader zijn is daarvoor geen vereiste.
valt reuze mee hoor moeders neukenquote:
Met mijn leeskunsten is helemaal niets mis.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb het woord biologisch ook niet in mn mond gehad. Gewoon beter lezen. Heb het juist over niet-biologische papa's.
Het is ook algemeen bekend dat het seksleven flink opbloeit na het krijgen van een kind, toch?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
valt reuze mee hoor moeders neuken
zijn zelfs mannen die t vaker doen en hun vrouw/ vriendin meer malen bezwangeren
als t zo eng vies of weet ik veel wat was deden ze dat vast niet
Blijkbaar wel of je plaatst gewoon lukraak een opmerking...?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Met mijn leeskunsten is helemaal niets mis.
daarentegen is er, wanneer de biologische vader nog braaf zijn vaderrol vervuld maar slechts geen relatie meer heeft met de moeder, vaan wel direkte behoefte voor de nieuwe vriend van mama om haar te neukenquote:Op woensdag 15 april 2009 19:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daarentegen is er, wanneer de biologische vader nog braaf zijn vaderrol vervult maar slechts geen relatie meer heeft met de moeder, vaak geen direkte behoete voor de nieuwe vriend van mama om ook maar direkt vader te zijn.
Eens. Lijkt me nogal verwarrend voor het kind ook.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daarentegen is er, wanneer de biologische vader nog braaf zijn vaderrol vervult maar slechts geen relatie meer heeft met de moeder, vaak geen direkte behoete voor de nieuwe vriend van mama om ook maar direkt vader te zijn.
Ja, en dit dus.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daarentegen is er, wanneer de biologische vader nog braaf zijn vaderrol vervuld maar slechts geen relatie meer heeft met de moeder, vaan wel direkte behoefte voor de nieuwe vriend van mama om haar te neuken
Nee.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Blijkbaar wel of je plaatst gewoon lukraak een opmerking...?
ik kan niet voor andere gevallen spreken in mijn geval bleef het gewoon flink bloeien, voor, tijdens en na de zwangerschap!quote:Op woensdag 15 april 2009 19:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is ook algemeen bekend dat het seksleven flink opbloeit na het krijgen van een kind, toch?
Sterkquote:
Jij vindt dat dat na 5 mnd al zou moeten?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gewoon een papa. Dingen met ze doen, ze opvoeden, een papa zijn.
Uiteraardquote:Op woensdag 15 april 2009 19:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daarentegen is er, wanneer de biologische vader nog braaf zijn vaderrol vervuld maar slechts geen relatie meer heeft met de moeder, vaan wel direkte behoefte voor de nieuwe vriend van mama om haar te neuken
Mijn sexleven was eigenlijk altijd wel okee.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is ook algemeen bekend dat het seksleven flink opbloeit na het krijgen van een kind, toch?
Naja ik vind het gewoon apart (laat bik dat beschaafde woord maar gebruiken) dat een mama haat 'tieten' op FOK! neer zet en dat de 'papa' elk gaar wijf naakt achter de webcam probeert te krijgen.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij vindt dat dat na 5 mnd al zou moeten?
ik vond het net tijd dat hij ze zag
En verder...
Ga ik hier weer niet op in
absoluut nietquote:Op woensdag 15 april 2009 19:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar het automatisme om die vaderrol er dan maar direkt bij te denken komt in veel gevallen toch nét niet helemaal met de werkelijkheid overeen.
En terecht. Dat moet je als nieuwe partner ook helemaal niet willen...quote:Op woensdag 15 april 2009 19:49 schreef Litpho het volgende:
Uiteraard. Maar het automatisme om die vaderrol er dan maar direkt bij te denken komt in veel gevallen toch nét niet helemaal met de werkelijkheid overeen.
En kun je als moeder ook niet van hem verwachten.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En terecht. Dat moet je als nieuwe partner ook helemaal niet willen...
Ik bedoel dan ook niet dat je de vaderrol moet overnemen. Maar uit respect voor moeders ga ik geen moeders lopen naaien.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En terecht. Dat moet je als nieuwe partner ook helemaal niet willen...
Net zei je nog dat je niets zagquote:Op woensdag 15 april 2009 19:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja ik vind het gewoon apart (laat bik dat beschaafde woord maar gebruiken) dat een mama haat 'tieten' op FOK! neer zet en dat de 'papa' elk gaar wijf naakt achter de webcam probeert te krijgen.
Ja ik heb t weer en ik hou me zo in![]()
Dat zouden er meer mogen zijnquote:Op woensdag 15 april 2009 19:51 schreef Duimelot het volgende:
in mijn geval ben ik daar ook duidelijk in dan
Eens... als die verwachting er wel zou zijn, zou ik mij snel weer uit de voeten maken!quote:Op woensdag 15 april 2009 19:54 schreef dawg het volgende:
En kun je als moeder ook niet van hem verwachten.
Dat hoef je niet telkens te herhalen hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..
en over de rest van je opmerking zeg ik niets
Fijne aannames weer, Joeyquote:Op woensdag 15 april 2009 19:54 schreef JoeyT het volgende:
Wil ik later een soort van vaderrol op me nemen? Nee? Gewoon niets beginnen...
Welke aanname. Een relatie aangaan met een moeder, dan mag je inderdaad aannemen dat je op den duur te maken krijgt met die kinderen.quote:
En jij denkt dat iemand met wie ik een relatie begin daar niet over heeft negedacht?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook niet dat je de vaderrol moet overnemen. Maar uit respect voor moeders ga ik geen moeders lopen naaien.Als je een relatie met een moeder aangaat is het noodzakelijk om meteen even over de toekomst na te denken. Wil ik later een soort van vaderrol op me nemen? Nee? Gewoon niets beginnen...
Bovendien zijn de kutjes niet meer krap.
Dan kun je inderdaad beter met andere vrouwen zoenen als je al een relatie hebt. Dat gaat immers lang niet van die verstrekkende gevolgen hebben als dat uitkomt...quote:Op woensdag 15 april 2009 19:54 schreef JoeyT het volgende:
Ik bedoel dan ook niet dat je de vaderrol moet overnemen. Maar uit respect voor moeders ga ik geen moeders lopen naaien.Als je een relatie met een moeder aangaat is het noodzakelijk om meteen even over de toekomst na te denken. Wil ik later een soort van vaderrol op me nemen? Nee? Gewoon niets beginnen...
Wie weet heeft de biologische vader indertijd nog om een extra hechting gevraagd om het boeltje weer stevig aan te trekken...quote:
hoeveel moeders heb je geneukt voor en nadat ze bevallen zijn om dit als feit te willen bestempelen!?!?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Bovendien zijn de kutjes niet meer krap.
Nee. Ik vond papa met een stijve achter de webcam een betere vergelijking.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En jij denkt dat iemand met wie ik een relatie begin daar niet over heeft negedacht?
Als hij verder niets met mijn kinderen te maken zou willen hebben, zou het zo afgelopen zijn.
alleen vind ik het nogal een vershil of ik iemand net 5 mnd ken, of dat ik lang en breed met m samenwoon en we een gemaenlijke hypotheek en een labrador hebben
Uitkomen? Over aannames gesproken...quote:Op woensdag 15 april 2009 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kun je inderdaad beter met andere vrouwen zoenen als je al een relatie hebt. Dat gaat immers lang niet van die verstrekkende gevolgen hebben als dat uitkomt...
[..]
Wie zegt dat deze niet nader te noemen persoon de vaderrol op zich heeft genomen?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:58 schreef JoeyT het volgende:
Nee. Ik vond papa met een stijve achter de webcam een betere vergelijking.
Zal eens kijken of ik er wat over kan vinden. Ik vroeg het dan ook met het idee of het verhaal van de vaders werkelijk kloppen. Maar er zal vast onderzoek naar gedaan zijnquote:Op woensdag 15 april 2009 19:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoeveel moeders heb je geneukt voor en nadat ze bevallen zijn om dit als feit te willen bestempelen!?!?
Ik zeg dat het niet altijd waar is.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoeveel moeders heb je geneukt voor en nadat ze bevallen zijn om dit als feit te willen bestempelen!?!?
O jawel, dat maakt het voor mij een beetje leukquote:Op woensdag 15 april 2009 19:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat hoef je niet telkens te herhalen hoor.
was net al duidelijk gemaakt dat dit niet t geval was is pas 5mnd aan de gang hequote:Op woensdag 15 april 2009 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie zegt dat deze niet nader te noemen persoon de vaderrol op zich heeft genomen?
Ik niet in ieder geval, dat lijkt me duidelijk...quote:Op woensdag 15 april 2009 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie zegt dat deze niet nader te noemen persoon de vaderrol op zich heeft genomen?
Ik kan mij voorstellen dat er ook genoeg mannen zijn die wèl staan te popelen om die rol op zich te nemen.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:00 schreef Duimelot het volgende:
was net al duidelijk gemaakt dat dit niet t geval was is pas 5mnd aan de gang he
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O jawel, dat maakt het voor mij een beetje leuk
Jammer he? Wordt het toch weer rukken vanavond.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:02 schreef incident het volgende:
Demm d8 dat het hier over singles ging en niet papa en mama verhalen demmmm, weg lust......
[edit] soms moet ik nadenken voor ik tikquote:Op woensdag 15 april 2009 20:02 schreef incident het volgende:
Demm d8 dat het hier over singles ging en niet papa en mama verhalen demmmm, weg lust......
Beter lezen. De duur van de relatie doet er niet toe. Het gaat om de uiteindelijke situatie. En uiteindelijk zal je toch met de kids opgescheept zitten...quote:Op woensdag 15 april 2009 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen dat er ook genoeg mannen zijn die wèl staan te popelen om die rol op zich te nemen.
Alleen maar opgerekte kutjes hierquote:Op woensdag 15 april 2009 20:02 schreef incident het volgende:
Ik ondersteun die mening. Ik weet het zelfs zekerquote:
Jouw standpunt was duidelijk hoor. Ik reageerde op een ander. Dat doe ik zo af en toe ook nog wel eens!quote:Op woensdag 15 april 2009 20:03 schreef JoeyT het volgende:
Beter lezen. De duur van de relatie doet er niet toe. Het gaat om de uiteindelijke situatie. En uiteindelijk zal je toch met de kids opgescheept zitten...
Als er dus sprake is van een relatie.
P.I.C.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ondersteun die mening. Ik weet het zelfs zeker
Runs screaming for the nearest windowquote:
Homo'squote:Op woensdag 15 april 2009 20:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was net al duidelijk gemaakt dat dit niet t geval was is pas 5mnd aan de gang he
ik d8 eerst dat joey t over de ex van JBhad en m kenden uit t homocircuit ofzo
Amigo!quote:
Als je je maar schaamt jaquote:Op woensdag 15 april 2009 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw standpunt was duidelijk hoor. Ik reageerde op een ander. Dat doe ik zo af en toe ook nog wel eens!
Als je iets voelt likken dan ben jij tquote:Op woensdag 15 april 2009 20:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Had jij Joe nu in je zak, of was ik dat?
Jij mag hem hebben. Je hebt tenslotte nog een signature nodigquote:Op woensdag 15 april 2009 20:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Had jij Joe nu in je zak, of was ik dat?
En hoe moet ik dat voor me zien dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 20:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je iets voelt likken dan ben jij t
In je broekzak likkend aan je ballen. Maar ze smaken naar chocolade dus zal Bel wel zijnquote:
* AirwiN kruipt stilletjes weg in een hoekje...quote:Op woensdag 15 april 2009 20:08 schreef JoeyT het volgende:
Als je je maar schaamt ja. Bedenk wel dat er hier gediscussieerd wordt door mijn inspirerende stellingen.
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
In je broekzak likkend aan je ballen. Maar ze smaken naar chocolade dus zal Bel wel zijn
Man, ik zou willen dat ik zo lenig was!quote:Op woensdag 15 april 2009 20:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
In je broekzak likkend aan je ballen. Maar ze smaken naar chocolade dus zal Bel wel zijn
Nou dat is nog al verschillend, als met en zonder kind bekijkt heb ik wel eens vrouwen gehad die verdomd strakker waren dan die zonderquote:
Onmogelijk. Ik heb een korte broek aan zonder broekzakken.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Duim snapt hm wel...quote:Op woensdag 15 april 2009 20:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Man, ik zou willen dat ik zo lenig was!![]()
Het gaat er natuurlijk om dat je dezelfde vrouw voor en na kinderen vergelijkt.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:12 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Nou dat is nog al verschillend, als met en zonder kind bekijkt heb ik wel eens vrouwen gehad die verdomd strakker waren dan die zonder
Maarja dat zal jij maar hoog uit 1x in je leven mee maken als ik je zo begrijp
En Bel snapt hm ook Dawg... Je bent toch niet zo'n baasquote:Op woensdag 15 april 2009 20:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Onmogelijk. Ik heb een korte broek aan zonder broekzakken.
Naja het was je eigen grap waar ik op in ging.quote:
Ik denk dat het een goed teken is dat ik hem niet snap.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En Bel snapt hm ook Dawg... Je bent toch niet zo'n baas.
Ja, maar je verloor me bij het chocoladegedeelte.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja het was je eigen grap waar ik op in ging.
Ok Dawgquote:Op woensdag 15 april 2009 20:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik denk dat het een goed teken is dat ik hem niet snap.
En het is dawg, verdomme!![]()
Waarom zou je dat moeten vergelijken? Gaat toch waarmee je het doet? Nu ga je een scheiding aanvragen als ze teveel is uitgescheurd en het niet meer te redden valtquote:Op woensdag 15 april 2009 20:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het gaat er natuurlijk om dat je dezelfde vrouw voor en na kinderen vergelijkt.
En ja ik hoop die vergelijking idd maar 1 keer te moeten maken. Ik ben nl van plan om met de moeder van mn kinderen oud te worden.
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Onmogelijk. Ik heb een korte broek aan zonder broekzakken.
Bel... Donker... Chocoladequote:Op woensdag 15 april 2009 20:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, maar je verloor me bij het chocoladegedeelte.
ah dus nadat je iemand bezwangerd hebt zal je nooit meer neuken?quote:Op woensdag 15 april 2009 20:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het gaat er natuurlijk om dat je dezelfde vrouw voor en na kinderen vergelijkt.
En ja ik hoop die vergelijking idd maar 1 keer te moeten maken. Ik ben nl van plan om met de moeder van mn kinderen oud te worden.
Ik zeg toch dat ik het bij 1 persoon wil meemaken en daarmee oud wil worden. Scheiden zit dus niet in de planning...quote:Op woensdag 15 april 2009 20:17 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Waarom zou je dat moeten vergelijken? Gaat toch waarmee je het doet? Nu ga je een scheiding aanvragen als ze teveel is uitgescheurd en het niet meer te redden valt
Joey-logica. Gotta love it.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah dus nadat je iemand bezwangerd hebt zal je nooit meer neuken?
want sja een mama neuken staat je zo enorm tegen omdat ze heel misschien een uitgelubberde kut heeft en er een kind uitgeploepst is enzo
maar je wil wel met haar oud worden....
Laat ik eerst maar kinderen krijgen voordat ik me daar druk om hoef te maken., Aankomende 5 jaar niet in ieder gevalquote:Op woensdag 15 april 2009 20:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
want sja een mama neuken staat je zo enorm tegen omdat ze heel misschien een uitgelubberde kut heeft en er een kind uitgeploepst is enzo
Heel misschien een uitgelubberde kut...? Is jouw kutje net zo strak als voor de kids? Dit was trws mn eerste vraag al. Ik ben serieus benieuwd.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dat zat t bij mij ook nietquote:Op woensdag 15 april 2009 20:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik het bij 1 persoon wil meemaken en daarmee oud wil worden. Scheiden zit dus niet in de planning...
Ik zal er straks eentje maken voor je ok?quote:
Tsja, ik hou me ook aan die planningquote:
strakker zelfs, mn ex heeft om die xtra hechting gevraagdquote:Op woensdag 15 april 2009 20:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heel misschien een uitgelubberde kut...? Is jouw kutje net zo strak als voor de kids? Dit was trws mn eerste vraag al. Ik ben serieus benieuwd.
Ben ik een keer serieusquote:Op woensdag 15 april 2009 20:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
strakker zelfs, mn ex heeft om die xtra hechting gevraagd
je zou natuurlijk ook gewoon es en mama kunnen proberen (nee bied mezelf hierbij niet aanquote:Op woensdag 15 april 2009 20:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Laat ik eerst maar kinderen krijgen voordat ik me daar druk om hoef te maken., Aankomende 5 jaar niet in ieder geval.
Jij kan de rest van je leven voorzien! Tof!quote:Op woensdag 15 april 2009 20:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja, ik hou me ook aan die planning.
Volgens mij is het zo dat hij liever een minder strakke vrouw pakt dan 1 die strakker is maar wel een kind heeftquote:Op woensdag 15 april 2009 20:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Nee het kutje is niet mn hoofdreden om het niet te doen. Dat zijn de kinderen. Ik ga gewoon niet uit met een vrouw die kinderen heeft. Dat doe ik voor de vrouw en voor de kinderen...quote:Op woensdag 15 april 2009 20:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je zou natuurlijk ook gewoon es en mama kunnen proberen (nee bied mezelf hierbij niet aan) en als het echt zo eng is en tegenvalt dan ga je gewoon nooit iemand zwanger spuiten. Jij gelukkig en de rest van de wereld ook!
Willen is krijgen... Abortus FTW!.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij kan de rest van je leven voorzien! Tof!
oh zeg dat dan meteen ipv het kutje als excuus te gebruikenquote:Op woensdag 15 april 2009 20:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee het kutje is niet mn hoofdreden om het niet te doen. Dat zijn de kinderen. Ik ga gewoon niet uit met een vrouw die kinderen heeft. Dat doe ik voor de vrouw en voor de kinderen...
Meer voor de rest tochquote:Op woensdag 15 april 2009 20:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je zou natuurlijk ook gewoon es en mama kunnen proberen (nee bied mezelf hierbij niet aan) en als het echt zo eng is en tegenvalt dan ga je gewoon nooit iemand zwanger spuiten. Jij gelukkig en de rest van de wereld ook!
Dat zou ik idd eerder doen jaquote:Op woensdag 15 april 2009 20:26 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat hij liever een minder strakke vrouw pakt dan 1 die strakker is maar wel een kind heeft
Joe lult altijd met omwegen.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh zeg dat dan meteen ipv het kutje als excuus te gebruiken
Deed ik niet. Mijn eerste vraag was dan ook of het zo is dat je kutje minder strak is geworden nadat je kinderen hebt gekregen. Heb nog steeds geen antwoord.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh zeg dat dan meteen ipv het kutje als excuus te gebruiken
Dat is toch zielig, vrouwen met kinderen hebben ook wel eens behoefte aan sex. Als iedereen zo dacht komen ze nooit aan hun trekken.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee het kutje is niet mn hoofdreden om het niet te doen. Dat zijn de kinderen. Ik ga gewoon niet uit met een vrouw die kinderen heeft. Dat doe ik voor de vrouw en voor de kinderen...
De aanname dat de vorm waarin jij met die kinderen te maken krijgt een vaderrol gaat zijn. Of zegt je verantwoordelijkheidsgevoel je dat je je in die rol moet dringen?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:57 schreef JoeyT het volgende:
Welke aanname. Een relatie aangaan met een moeder, dan mag je inderdaad aannemen dat je op den duur te maken krijgt met die kinderen.
Gewoon verantwoordelijkheidsgevoel.
Besef wel dat er een heel topic aan die Joe is besteed.quote:
Dusquote:
Nogmaals, als je een relatie aangaat dat doe je dat met een toekomstbeeld. Dat beeld wordt flink bepaald door het al dan niet hebben van kinderen.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
De aanname dat de vorm waarin jij met die kinderen te maken krijgt een vaderrol gaat zijn. Of zegt je verantwoordelijkheidsgevoel je dat je je in die rol moet dringen?
Ja net aan inderdaad.quote:
Wat een gelul over poesjes man.. je moet een grote lul hebben, net als ik.. dan zijn ze strak al hoor je er een echo in.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heel misschien een uitgelubberde kut...? Is jouw kutje net zo strak als voor de kids? Dit was trws mn eerste vraag al. Ik ben serieus benieuwd.
Hij kwam heel triomphantelijk melden dat hij een BBQ had. Als ie dat nu iets minder had gedaan, had ik niet zo gelachenquote:
Vanwaar eigenlijk deze fascinatie/vraag ?quote:Op woensdag 15 april 2009 20:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Deed ik niet. Mijn eerste vraag was dan ook of het zo is dat je kutje minder strak is geworden nadat je kinderen hebt gekregen. Heb nog steeds geen antwoord.
Ik heb er geen ervaring mee...
Jij ookquote:Op woensdag 15 april 2009 20:30 schreef Duimelot het volgende:ik ga bankhangen
fijne avond nog allemaal
Maar een grote lul heb ik niet, dus krappe poesjesquote:Op woensdag 15 april 2009 20:35 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Wat een gelul over poesjes man.. je moet een grote lul hebben, net als ik.. dan zijn ze strak al hoor je er een echo in.
Ja, en dat laatste besef is dus een niet altijd juiste aanname. Je komt NIET altijd in de vaderrol.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nogmaals, als je een relatie aangaat dat doe je dat met een toekomstbeeld. Dat beeld wordt flink bepaald door het al dan niet hebben van kinderen.
Dus nee ik hoef me nergens in te dringen maar zou me terdege beseffen dat ik uiteindelijk wel in die situatie terecht zou komen.
Welkomquote:
Pure nieuwsgierigheid. Veel over gehoord, weinig uit de mond van een vrouw...quote:Op woensdag 15 april 2009 20:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Vanwaar eigenlijk deze fascinatie/vraag ?
Nu je het zegt, ik zag die link ook niet zo snel met die hagel en adoquote:Op woensdag 15 april 2009 20:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Hij kwam heel triomphantelijk melden dat hij een BBQ had. Als ie dat nu iets minder had gedaan, had ik niet zo gelachen
Vandaar.
Ja ik wel... Ik bekijk het toch uit mijn oogpunt. Als ik iets begin met een moeder (al dan niet mn eigen kinderen) dan zal ik een papa zijn.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, en dat laatste besef is dus een niet altijd juiste aanname. Je komt NIET altijd in de vaderrol.
Nee niet echt, ik kom zo af en toe 's aan waaienquote:Op woensdag 15 april 2009 20:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Welkom![]()
Tenminste ik neem aan dat je nieuw bent hier
Ado woont een heel eind hier vandaan, daar is de zon nog...quote:Op woensdag 15 april 2009 20:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Hij kwam heel triomphantelijk melden dat hij een BBQ had. Als ie dat nu iets minder had gedaan, had ik niet zo gelachen
Vandaar.
Je snapt toch wel dat de rest van nederland gewoon nog lekker weer heeft (en ado dus ook)quote:Op woensdag 15 april 2009 20:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Vandaar.
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:38 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik zag die link ook niet zo snel met die hagel en ado
Ja het is zo rustig aan de overkant dus loop eigenlijk gewoon door die draai deur de hele tijd. Vorig jaar zat er een normale deur in, toen bleef ik gewoon thuis zittenquote:
Oh ok op die manierquote:Op woensdag 15 april 2009 20:40 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ja het is zo rustig aan de overkant dus loop eigenlijk gewoon door die draai deur de hele tijd. Vorig jaar zat er een normale deur in, toen bleef ik gewoon thuis zitten
Ahh ok op die manier. Ja ze gaan snel somsquote:Op woensdag 15 april 2009 20:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik kom zo af en toe 's aan waaienMaar jullie gaan me meestal te snel dus dan geef ik het weer op enzo
Maw: je zou je opdringenquote:Op woensdag 15 april 2009 20:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik wel... Ik bekijk het toch uit mijn oogpunt. Als ik iets begin met een moeder (al dan niet mn eigen kinderen) dan zal ik een papa zijn.
Ja zekers, mijn sociale leven is gelijk verbreed met die nieuwe deurquote:Op woensdag 15 april 2009 20:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh ok op die manierMaar goed dat er een nieuwe deur in zit nu dan
Jep behoorlijk, dat hou ik allemaal niet bij, daar zou ik een dagtaak aan hebbenquote:Op woensdag 15 april 2009 20:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh ok op die manier. Ja ze gaan snel soms
Denk dat je pas een papa kunt zijn als je door de kinderen ook wordt geaccepteerd als papa.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik wel... Ik bekijk het toch uit mijn oogpunt. Als ik iets begin met een moeder (al dan niet mn eigen kinderen) dan zal ik een papa zijn.
Wat heerlijk!quote:Op woensdag 15 april 2009 20:44 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ja zekers, mijn sociale leven is gelijk verbreed met die nieuwe deur
Ik hoef me niet op te dringen hoor. Ben niet alleen meester met volwassenen maar helemaal met kinderenquote:
Helaas niet altijd...quote:Op woensdag 15 april 2009 20:47 schreef MNR het volgende:
Acceptatie als ouder van een ander is heel simpel: als jij oprecht van de mama/papa houdt, merken kinderen dat en gaan ze jou ook accepteren en respecteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |