Je ziet geen zak...quote:
PM me ff wat goeie pics van je tieten...quote:Op woensdag 15 april 2009 19:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd van mijn stoelen
Ze zitten heerlijk
[..]
Ik neem je zelden serieus Joe
Fixedquote:
Wat een baasquote:Op woensdag 15 april 2009 19:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
PM me ff wat goeie pics van je tieten...
Mooi hequote:
Nee, sorryquote:Op woensdag 15 april 2009 19:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
PM me ff wat goeie pics van je tieten...
Nee johquote:Op woensdag 15 april 2009 19:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mooi he
Laat wat aan de verbeelding over
En je kan zo wel zien dat het eigenlijk te laag uitgesneden was voor op mn werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Naja zelfs op de bank kan je er zo bijlopen. Behalve die stippen danquote:Op woensdag 15 april 2009 19:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mooi he
Laat wat aan de verbeelding over
En je kan zo wel zien dat het eigenlijk te laag uitgesneden was voor op mn werk
Mannen denken toch vrij gauw dat ik wel in ben voor een ehmquote:Op woensdag 15 april 2009 19:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja zelfs op de bank kan je er zo bijlopen. Behalve die stippen dan. Je begint een beetje een oud wief te worden
.
Nu we toch bezig zijn. Is je kutje minder strak geworden sinds je kinderen hebt?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mannen denken toch vrij gauw dat ik wel in ben voor een ehm
stevig robbertje bridge
Dus kleed ik me over het algemeen wel wat minder bloot ja.
geen wonder dat je je weekenden op fok doorbrengtquote:Op woensdag 15 april 2009 19:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nu we toch bezig zijn. Is je kutje minder strak geworden sinds je kinderen hebt?
Mn weekenden op FOK!?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:15 schreef rival het volgende:
[..]
geen wonder dat je je weekenden op fok doorbrengt
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nu we toch bezig zijn. Is je kutje minder strak geworden sinds je kinderen hebt?
Ik zit te twijfelen of ik hierop moet antwoorden...quote:Op woensdag 15 april 2009 19:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
ow ik zat laatst terug te lezen en toen zag ik allemaal mensen zaterdagavond/nacht hier gepost hebben, jouw naam viel natuurlijk opquote:
Ik ben gewoon benieuwd hoe vrouwen het zien/voelen...quote:Op woensdag 15 april 2009 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen of ik hierop moet antwoorden...
Hehe,quote:Op woensdag 15 april 2009 19:18 schreef Duimelot het volgende:heftige desilussie lees net de nieuwsbrief van school en meester patrick en meester arjen (de 2 leukste meesters van school) worden beide papa
zonde!
Aja toen was ik vroeg thuis en nog ff lopen klooien met een FOK!ster... Niets mis meequote:Op woensdag 15 april 2009 19:18 schreef rival het volgende:
[..]
ow ik zat laatst terug te lezen en toen zag ik allemaal mensen zaterdagavond/nacht hier gepost hebben, jouw naam viel natuurlijk op
Als je die vraag haar in het echt gesteld had, had je denk ik kunnen voelen hoe een klap voor je harses voeltquote:Op woensdag 15 april 2009 19:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd hoe vrouwen het zien/voelen...
Wat maakt dat nou uit, gaat toch om hoe je het zelf beleefdquote:Op woensdag 15 april 2009 19:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd hoe vrouwen het zien/voelen...
Is jouw box niet voldoende geplamuurd door MrBox?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:18 schreef Duimelot het volgende:heftige desilussie lees net de nieuwsbrief van school en meester patrick en meester arjen (de 2 leukste meesters van school) worden beide papa
zonde!
Nee nog nooit. Ik val niet op moeders. Die moeten moederen, niet neuken.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:20 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit, gaat toch om hoe je het zelf beleefd
Nog nooit met een vrouw die kinderen heeft het bed in gedoken?
Denk het nietquote:Op woensdag 15 april 2009 19:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als je die vraag haar in het echt gesteld had, had je denk ik kunnen voelen hoe een klap voor je harses voelt
je hebt aan mij geen verantwoording af te leggen hoor!quote:Op woensdag 15 april 2009 19:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Aja toen was ik vroeg thuis en nog ff lopen klooien met een FOK!ster... Niets mis mee
joh hey dat is al eeuwen geleden is sindsdien al zeker wel een feestdag voorbij gekomen en heb de plamuur dus weggewassenquote:Op woensdag 15 april 2009 19:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Is jouw box niet voldoende geplamuurd door MrBox?
\quote:Op woensdag 15 april 2009 19:23 schreef rival het volgende:
[..]
je hebt aan mij geen verantwoording af te leggen hoor!
je kan een hoop meer vragen dan jij durft of denkt hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 19:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als je die vraag haar in het echt gesteld had, had je denk ik kunnen voelen hoe een klap voor je harses voelt
tsktsk dus mama's mogen niet meer neuken?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee nog nooit. Ik val niet op moeders. Die moeten moederen, niet neuken.
Zeg dat eens tegen haarquote:Op woensdag 15 april 2009 19:24 schreef rival het volgende:
[..]
Niemand heeft aan mij verantwoording af te leggen hoor
Naja je mag t stiekem doen.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tsktsk dus mama's mogen niet meer neuken?
Alleen met andere papa's kennelijkquote:Op woensdag 15 april 2009 19:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tsktsk dus mama's mogen niet meer neuken?
Luister naar je hart...quote:Op woensdag 15 april 2009 19:26 schreef rival het volgende:
[..]
wie bedoel je met haar? zal ik het meteen even zeggen
Hmm, ik zou die vraag serieus niet aan een vrouw in het echt vragen...quote:Op woensdag 15 april 2009 19:24 schreef rival het volgende:
[..]
je kan een hoop meer vragen dan jij durft of denkt hoor
Wandelen... Je lijkt mn vriendin wel...quote:Op woensdag 15 april 2009 19:28 schreef rival het volgende:
[..]
praatjes JoeyT, maar zodra we gaan wandelen ben je niet van de partij
Dan is het dus geen 'poesje in het nauw' meerquote:Op woensdag 15 april 2009 19:30 schreef mrbox het volgende:
Joey ben je weer opzoek naar een nieuw "poesje in je zak" ofzo
Eeehhhm, dat kan niet allebei?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee nog nooit. Ik val niet op moeders. Die moeten moederen, niet neuken.
ach waar je mee om gaat raak je mee besmet he!quote:Op woensdag 15 april 2009 19:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wandelen... Je lijkt mn vriendin wel...
Nee joh... Beetje geplaag heen en weerquote:Op woensdag 15 april 2009 19:30 schreef mrbox het volgende:
Joey ben je weer opzoek naar een nieuw "poesje in je zak" ofzo
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Eeehhhm, dat kan niet allebei?
naast elkaar dan, niet tegelijk..
Daar moet je ook niet over nadenken...quote:Op woensdag 15 april 2009 19:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja je mag t stiekem doen.
Ik heb gewoon niet veel met het idee dat er een kind uit het kutje is gekomen.
Waarom 'B' willen zijn als je 'A' bent?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:31 schreef rival het volgende:
[..]
ach waar je mee om gaat raak je mee besmet he!
maar het blijft dus bij "A" knul?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |