je hebt aan mij geen verantwoording af te leggen hoor!quote:Op woensdag 15 april 2009 19:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Aja toen was ik vroeg thuis en nog ff lopen klooien met een FOK!ster... Niets mis mee
joh hey dat is al eeuwen geleden is sindsdien al zeker wel een feestdag voorbij gekomen en heb de plamuur dus weggewassenquote:Op woensdag 15 april 2009 19:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Is jouw box niet voldoende geplamuurd door MrBox?
\quote:Op woensdag 15 april 2009 19:23 schreef rival het volgende:
[..]
je hebt aan mij geen verantwoording af te leggen hoor!
je kan een hoop meer vragen dan jij durft of denkt hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 19:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als je die vraag haar in het echt gesteld had, had je denk ik kunnen voelen hoe een klap voor je harses voelt
tsktsk dus mama's mogen niet meer neuken?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee nog nooit. Ik val niet op moeders. Die moeten moederen, niet neuken.
Zeg dat eens tegen haarquote:Op woensdag 15 april 2009 19:24 schreef rival het volgende:
[..]
Niemand heeft aan mij verantwoording af te leggen hoor
Naja je mag t stiekem doen.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tsktsk dus mama's mogen niet meer neuken?
Alleen met andere papa's kennelijkquote:Op woensdag 15 april 2009 19:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tsktsk dus mama's mogen niet meer neuken?
Luister naar je hart...quote:Op woensdag 15 april 2009 19:26 schreef rival het volgende:
[..]
wie bedoel je met haar? zal ik het meteen even zeggen
Hmm, ik zou die vraag serieus niet aan een vrouw in het echt vragen...quote:Op woensdag 15 april 2009 19:24 schreef rival het volgende:
[..]
je kan een hoop meer vragen dan jij durft of denkt hoor
Wandelen... Je lijkt mn vriendin wel...quote:Op woensdag 15 april 2009 19:28 schreef rival het volgende:
[..]
praatjes JoeyT, maar zodra we gaan wandelen ben je niet van de partij
Dan is het dus geen 'poesje in het nauw' meerquote:Op woensdag 15 april 2009 19:30 schreef mrbox het volgende:
Joey ben je weer opzoek naar een nieuw "poesje in je zak" ofzo
Eeehhhm, dat kan niet allebei?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee nog nooit. Ik val niet op moeders. Die moeten moederen, niet neuken.
ach waar je mee om gaat raak je mee besmet he!quote:Op woensdag 15 april 2009 19:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wandelen... Je lijkt mn vriendin wel...
Nee joh... Beetje geplaag heen en weerquote:Op woensdag 15 april 2009 19:30 schreef mrbox het volgende:
Joey ben je weer opzoek naar een nieuw "poesje in je zak" ofzo
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Eeehhhm, dat kan niet allebei?
naast elkaar dan, niet tegelijk..
Daar moet je ook niet over nadenken...quote:Op woensdag 15 april 2009 19:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja je mag t stiekem doen.
Ik heb gewoon niet veel met het idee dat er een kind uit het kutje is gekomen.
Waarom 'B' willen zijn als je 'A' bent?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:31 schreef rival het volgende:
[..]
ach waar je mee om gaat raak je mee besmet he!
maar het blijft dus bij "A" knul?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |