Dat zijn mannen. Jij bent echt wel de vrouw met de foute opmerkingen hier.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:27 schreef liefie_ het volgende:
nee irl ben ik precies het zelfde
bedoelde meer dat jullie altijd zo de nadruk leggen op die 2 foute opmerkingen die ik op een dag maak haha
want ik ben lang niet zo erg als pfew wie zal ik eens als voorbeeld nemen.... een B of een dawg![]()
Wat hebben wij nu weer gedaan?quote:Op woensdag 15 april 2009 16:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee irl ben ik precies het zelfde
bedoelde meer dat jullie altijd zo de nadruk leggen op die 2 foute opmerkingen die ik op een dag maak haha
want ik ben lang niet zo erg als pfew wie zal ik eens als voorbeeld nemen.... een B of een dawg![]()
les nodig?quote:Op woensdag 15 april 2009 16:31 schreef liefie_ het volgende:
Maar je had wel een beetje gelijk... als het op dames aan komt ben ik irl heul niet zo stoer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ehm....wacht, laat me raden. Bertha?
Niet ?![]()
Baukelien?Ook niet?
Dat zal het vast Anouk zijn
Jos.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja die maar hier in limburg kom je ze ook als hub tegenen t moest kort he!
Dat eeuwig durende stigma wat we hebben bij liefie natuurlijkquote:
Doe dan hbquote:Op woensdag 15 april 2009 16:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja die maar hier in limburg kom je ze ook als hub tegenen t moest kort he!
Oh ja, dat.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat eeuwig durende stigma wat we hebben bij liefie natuurlijk
Er zijn er ook een paar geweest die er wat van konden Airquote:Op woensdag 15 april 2009 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn mannen. Jij bent echt wel de vrouw met de foute opmerkingen hier.
Ik ga zo vliegen,quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
les nodig?
nee hoor maar dames zijn vaak zo leuk (als ze leuk zijn) dat ik er verlegen van wordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
Daar had ik geen zwak voor. Voor liefie_ heb ik die wel.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:35 schreef Belsezar het volgende:
Er zijn er ook een paar geweest die er wat van konden AirNaast liefie dan.
quote:
Mensen dumpen/niet aan beginnen vanwege hun naamquote:Op woensdag 15 april 2009 16:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ikleerde eens een joseph kennen hij was best leuk maar alleen om zijn naam wilde ik niets met m
hey ik was 14 ofzoquote:Op woensdag 15 april 2009 16:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Mensen dumpen/niet aan beginnen vanwege hun naam
Wie niet Air, wie niet.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar had ik geen zwak voor. Voor liefie_ heb ik die wel.
Dat heet kortzichtig.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Mensen dumpen/niet aan beginnen vanwege hun naam
wie dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 16:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er zijn er ook een paar geweest die er wat van konden AirNaast liefie dan.
dan maak je maar zin!quote:
Ga jij bij hem langs?quote:Op woensdag 15 april 2009 16:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan maak je maar zin!
doe maar net of je over een uur bezoek gaat krijgen van een hele leuke spannende vrouw ofzo
Tja, dat soort dingen moet je natuurlijk niet aan djayzz vertellenquote:
Ben je zo'n roddelaar dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 16:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tja, dat soort dingen moet je natuurlijk niet aan djayzz vertellen
Nee, maar ik kom overal achter (biljkt)quote:
Nou, vertel! Wij willen het ook weten!quote:Op woensdag 15 april 2009 16:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, maar ik kom overal achter (biljkt)
Als je nou nog niet door hebt waar het over gaatquote:Op woensdag 15 april 2009 16:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou, vertel! Wij willen het ook weten!
heb t even voor je aangepastquote:Op woensdag 15 april 2009 16:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, maar ik kom overal achter (in die waan word ik gelaten)
quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als je nou nog niet door hebt waar het over gaat
yup want is opeens weer heel rustig hier en mensen gaan naar huis van t werk of eten koken of POETSEN! ofzo!quote:
poetsen is al gebeurd als het goed isquote:Op woensdag 15 april 2009 16:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yup want is opeens weer heel rustig hier en mensen gaan naar huis van t werk of eten koken of POETSEN! ofzo!
Nog een half uurquote:Op woensdag 15 april 2009 16:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yup want is opeens weer heel rustig hier en mensen gaan naar huis van t werk of eten koken of POETSEN! ofzo!
Wat voor werk doe je dan? Of mag je dat ook al niet zeggen?quote:Op woensdag 15 april 2009 17:00 schreef Feitosa het volgende:
Ik kan enkel thuis posten aangezien de hele zut op het werk dichgetimmerd zit.
Zwaar topsecret spul , vandaar.
Hij mag eigenlijk niet eens zeggen dat hij werkt.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:01 schreef Howl het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan? Of mag je dat ook al niet zeggen?
Ik werk aan spul voor defensie.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:01 schreef Howl het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan? Of mag je dat ook al niet zeggen?
Regenseizoen begint nu he. Wees blij dat je niet noordelijker zit. Daar is het vele malen ergerquote:Op woensdag 15 april 2009 17:08 schreef djayzz het volgende:
Damn, dan zit je in Rio, onweert het....
Ja, ik heb het gezien.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Regenseizoen begint nu he. Wees blij dat je niet noordelijker zit. Daar is het vele malen erger
SM kelder?quote:Op woensdag 15 april 2009 17:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet ook dingen doen in huis enzo
Geen zin.
Kreeg commentaar dat mn muziek te hard stond
Sloeg echt nergens op, ik had hem nèt zo hard staan dat ik het kon verstaan, mn collaga's zetten hem altijd heel zacht, omdat ze ichter bij de radio zitten dan ik, maar ik hoor bv het nieuws dan niet.
Dus ik heb m nèt zo hard gezet dat ik het kon horen, krijg ik commentaar
ze moesten eens weten hoe hard ie in de kelder staat
Groot gelijk. Zolang de klanten er geen last van hebben als ze me bellen heb ik er maling aanquote:Op woensdag 15 april 2009 17:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet ook dingen doen in huis enzo
Geen zin.
Kreeg commentaar dat mn muziek te hard stond
Sloeg echt nergens op, ik had hem nèt zo hard staan dat ik het kon verstaan, mn collega's zetten hem altijd heel zacht, omdat ze dichter bij de radio zitten dan ik, maar ik hoor bv het nieuws dan niet.
Dus ik heb m nèt zo hard gezet dat ik het kon horen, krijg ik commentaar
ze moesten eens weten hoe hard ie in de kelder staat
Nee, archiefkelder.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
SM kelder?
Kapster maakt van overvaller seksslaaf
Dat ben ik altijd, ik had zelfs een opvallend décolleté aanquote:
Ik denk dat je mazzel hebt gehad dat je zo laat bent gegaan. Herfst is het daar nuquote:Op woensdag 15 april 2009 17:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, ik heb het gezien.
En gelukkig is dit toch mijn laatste dag, heb de rest van de 2 weken wel goed weer gehad
Ja, dat ziek worden heb ik in Kenia ook gehad met 36 graden.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk dat je mazzel hebt gehad dat je zo laat bent gegaan. Herfst is het daar nuAls je de zomer had gehad had je waarschijnlijk de eerste week ziek geweest van de hitte. Meeste europeanen worden ziek van 35 - 40 graden en zeer luchtvochtig.
Owjee, moet ik al die pakketjes van vreemdelingen weer uit mijn koffer gaan halen zeker.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:22 schreef Belsezar het volgende:
Oppassen Djayzz
Nederlandse drugssmokkelaar opgepakt in Brazilië
Ik heb 48 meegemaakt in Brazilië. Was echt niet tof meer.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, dat ziek worden heb ik in Kenia ook gehad met 36 graden.
Dat is beetje te veel voor van goede veelste veelquote:Op woensdag 15 april 2009 17:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb 48 meegemaakt in Brazilië. Was echt niet tof meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 april 2009 17:29 schreef Den_Haag het volgende:
Rip is even drukJe had nog een plaatje vrij onder je bureau?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
quote:Op woensdag 15 april 2009 17:29 schreef Den_Haag het volgende:
Rip is even drukZou het dan toch.....?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe maar net of je over een uur bezoek gaat krijgen van een hele leuke spannende vrouw ofzoVroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
die is gereserveerd voor jouquote:Op woensdag 15 april 2009 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je had nog een plaatje vrij onder je bureau?
bbqquote:Op woensdag 15 april 2009 17:53 schreef MNR het volgende:
Ohhh! De buren zijn aan het BBQ'en, dat ruikt lekker zeg
wat is er mis met bounty ?quote:Op woensdag 15 april 2009 17:53 schreef MNR het volgende:
Zo, met bunny naar konijnenspreekuur geweest en vanavond blijf ik lekker thuis.
Het is goed
Fijn idd , ben ook bruin gewordenquote:Op woensdag 15 april 2009 17:47 schreef Murmeli het volgende:
hoi...ben ik weer.... net lekker gefietst en op terras gezeten. nu heb ik hongerrrrr dus ik ga ff koken
volgens mij ben ik bruin geworden in t zonnetje
zon is zoooo fijnnnnnnn!!!!lalalalala
Hehe, gekquote:Op woensdag 15 april 2009 17:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
bbqzo ga ik maar even langs de keukenhof, bloemen stelen
quote:Op woensdag 15 april 2009 17:55 schreef mrbox het volgende:
[..]
wat is er mis met bounty ?
[..]
Fijn idd , ben ook bruin geworden
Nietsquote:
Aah oke ja, dat kan ook jaquote:Op woensdag 15 april 2009 17:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Niets
Konijnenspreekuur is een massaal spreekuur waarbij konijntjes een inenting krijgen, in dit geval tegen myxamitose (of zoiets). Dat een konijnenziekte en ik wil natuurlijk dat hij fit en gezond blijft. Mijn lieverdje
Daar is niets lief aan, dat is ondeugendquote:Op woensdag 15 april 2009 17:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, das juist lief!
bloemen stelen dan
Ja precies!quote:Op woensdag 15 april 2009 17:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bounty moest denk ik zn inenting
Myxomatose, of niet?
edit - zei spuit 11
Oooh nee hoor, als ik ze gewoon uit het veld haal scheelt het ze later weer werkquote:Op woensdag 15 april 2009 18:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Daar is niets lief aan, dat is ondeugend
Ja, de volgende dag dat we gingen eten (ik had gekookt) kwam hij aanlopen heel rustig en beleefd. Ik zei: "sorry nog van gisteren". En toen kreeg ik weer 2 verwijten over me heen. Ik heb het daar maar bij gelaten. Hij zei: "als je 5 minuten je punt maakt heb ik het al begrepen. Hoef je niet minstens een kwartier vol te houden".quote:Op woensdag 15 april 2009 17:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah oke ja, dat kan ook ja![]()
hoe gaat het eigenlijk tussen jou en die huisgenoot ?
Haha, veel plezierquote:Op woensdag 15 april 2009 18:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oooh nee hoor, als ik ze gewoon uit het veld haal scheelt het ze later weer werken dan heb ik een mooi bosje bloemen voor die ene speciale vrouw
en ga ik ze daar achter laten
dus toedeloe!
een vrouw waarvoor je steelt, ware liefdequote:Op woensdag 15 april 2009 18:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oooh nee hoor, als ik ze gewoon uit het veld haal scheelt het ze later weer werken dan heb ik een mooi bosje bloemen voor die ene speciale vrouw
en ga ik ze daar achter laten
dus toedeloe!
Haar hart stelen, dat is pas liefdequote:Op woensdag 15 april 2009 18:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
een vrouw waarvoor je steelt, ware liefde
Het is ook de enige waar ik heel mijn leven van gehouden heb en van zal houden.. jammer dat ze er niet meer is..quote:Op woensdag 15 april 2009 18:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
een vrouw waarvoor je steelt, ware liefde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |