GMTAquote:Op woensdag 15 april 2009 16:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
goed idee, lachen als je kind een middelvinger op steekt
Ik lees jouw bericht altijd eerst onschuldig en dan lees ik het nog een x en dan pas heb ik door wat er staat.quote:
Vooral vaak spellenquote:Op woensdag 15 april 2009 16:11 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat staat garant voor rare gezichten denk ik?
Gelukkig is dat schijnquote:Op woensdag 15 april 2009 16:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
bij jouw nederlandse namen zie ik toch meer een gezonde blonde kaaskop voor me
haha bij jou werkt het nogquote:Op woensdag 15 april 2009 16:13 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik lees jouw bericht altijd eerst onschuldig en dan lees ik het nog een x en dan pas heb ik door wat er staat.
maak even een notitie!quote:Op woensdag 15 april 2009 16:13 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik lees jouw bericht altijd eerst onschuldig en dan lees ik het nog een x en dan pas heb ik door wat er staat.
Ik heb 1 voornaam, en ik denk dat 70% van m'n kennissen bij die voornaam eerst even moeten denkenquote:Op woensdag 15 april 2009 16:13 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb er 2, en minstens de helft van de mensen die ik ken kennen er geen eentje van
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vooral vaak spellenEn al mijn namen passen nooit op de balkjes op formulieren als ik ze moet invullen
Nog jong en naiefquote:Op woensdag 15 april 2009 16:13 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Bij deze danquote:Op woensdag 15 april 2009 16:14 schreef rival het volgende:
[..]
maak even een notitie!
Ze kent het woord onschuldig niet eens
SPOILER:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:16 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Bij deze dan
Ik ga er weer vandoor!Veel plezierSPOILER:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:13 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb er 2, en minstens de helft van de mensen die ik ken kennen er geen eentje van
nou nou dat klinkt wel heel ergquote:Op woensdag 15 april 2009 16:14 schreef rival het volgende:
[..]
maak even een notitie!
Ja is altijd heel leuk. Graag binnen de vlakken blijven staat er dan op het formulierquote:
dat probleem heb ik als oer hollandse jongen met hollandse namen ook..quote:Op woensdag 15 april 2009 16:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vooral vaak spellenEn al mijn namen passen nooit op de balkjes op formulieren als ik ze moet invullen
Dat valt wel meequote:Op woensdag 15 april 2009 16:14 schreef rival het volgende:
[..]
maak even een notitie!
Mijn vader ook met zijn bijbelse namen hehequote:Op woensdag 15 april 2009 16:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat probleem heb ik als oer hollandse jongen met hollandse namen ook..
Jij ja. Womanizer.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat valt wel meeOok bij liefie is het mogelijk om haar rood te laten aanlopen
niet! ik ken het woord onschuldig goed, ik moet toch weten hoe ik me voor moet doen?quote:
ow nee de 2 zijn weer samenquote:
Ik vind dan Kim wel wat voor jouquote:Op woensdag 15 april 2009 16:21 schreef liefie_ het volgende:
ik heb gewoon maar een (kei korte) voornaam en een achternaam
je hebt je huiswerk dus wel goed gedaan!quote:Op woensdag 15 april 2009 16:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
niet! ik ken het woord onschuldig goed, ik moet toch weten hoe ik me voor moet doen?
Nee ff serieus ik ben helemaal niet zo erg, jullie hebben een maf beeld van me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was mijn handen niet in onschuld neequote:
Ik ook, ideaalquote:Op woensdag 15 april 2009 16:21 schreef liefie_ het volgende:
ik heb gewoon maar een (kei korte) voornaam
Inderdaadquote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
je hebt je huiswerk dus wel goed gedaan!
nee irl ben ik precies het zelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedoelde meer dat jullie altijd zo de nadruk leggen op die 2 foute opmerkingen die ik op een dag maak haha
want ik ben lang niet zo erg als pfew wie zal ik eens als voorbeeld nemen.... een B of een dawg![]()
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
Jacqueline Theresa?quote:Op woensdag 15 april 2009 16:27 schreef Nouk84 het volgende:
Damn, jullie raden vast niet hoe ik heet
We leggen daar de nadruk op omdat dat de enige 2 opmerkingen zijn die we daadwerkelijk lezenquote:Op woensdag 15 april 2009 16:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee irl ben ik precies het zelfde
bedoelde meer dat jullie altijd zo de nadruk leggen op die 2 foute opmerkingen die ik op een dag maak haha
want ik ben lang niet zo erg als pfew wie zal ik eens als voorbeeld nemen.... een B of een dawg![]()
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:27 schreef Nouk84 het volgende:
hahha ik vind Bo ook wel passen jaquote:
Wow dat doe je goed!quote:
quote:
Ehm....wacht, laat me raden. Bertha?quote:Op woensdag 15 april 2009 16:27 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga zeer wijselijk mijn mond houden.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee irl ben ik precies het zelfde
Volgens mij bedoelde ze Huubquote:Op woensdag 15 april 2009 16:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hub? Een USB-hub?
Nèh, laten we het maar gewoon op Jos houden, dat is beter dan Hub.
Dat zegt uiteraard meer over julliequote:Op woensdag 15 april 2009 16:28 schreef rival het volgende:
[..]
We leggen daar de nadruk op omdat dat de enige 2 opmerkingen zijn die we daadwerkelijk lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |