ja daar mag je zeker blij mee zijn.... dat hoor je bijna nooitquote:Op woensdag 15 april 2009 15:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben wel blij dat ik een redelijk makkelijke ex heb.
Verschil moet er zijnquote:Op woensdag 15 april 2009 15:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 april 2009 15:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hahah wil je zn achternaam ook weten ga je zekers ook leuk vinden denk ik haha
ik ben ook heus geen heilige hoor... mij ontschieten ook wel eens dingen dat ik bij me eigen denk van oeps had ik nie moeten zeggen....
maar als me ex matthijs een x teleur stelt ben ik het die het "goed" praat voor hem, omdat ik dat kleine snoetje nie met tranen wil zien... het gaat mij om me jochie... en hem nog steeds om mij ofzo
ik heb gewoon een makkelijke EN een moeilijke exquote:Op woensdag 15 april 2009 15:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja daar mag je zeker blij mee zijn.... dat hoor je bijna nooit
haha nee dat denk ik toch nietquote:Op woensdag 15 april 2009 15:56 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Klinkt wel heel duidelijk als een situatie waar ik ookk in zat, alleen was ik wat ouder, en kon ik ook bij mn vriendinnetje slapen enzo![]()
Zolang z'n achternaam niet gelijk aan de mijne is ben ik geenszins geschokt
ohw jee jij hebt er 2quote:Op woensdag 15 april 2009 15:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb gewoon een makkelijke EN een moeilijke ex![]()
Mijn moeder heeft ook wel een makkelijke ex gehad (m'n vader hehe)quote:Op woensdag 15 april 2009 15:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Waren er maar meer zoquote:Op woensdag 15 april 2009 15:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is wel heel coolquote:Op woensdag 15 april 2009 15:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha nee dat denk ik toch niethij heet M. Schumacher haha
Klopt, ben natuurlijk niet voor niets gescheiden, maar zo'n scheiding mja, die gun je iedereen wel.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Idd, zelfs na de scheiding gaan we nog goed met elkaar om. Moet bijna zeggen dat wequote:Op woensdag 15 april 2009 15:55 schreef mrbox het volgende:
[..]
Verschil moet er zijnmaar op momenten zoals dit ben je daar vast wel extra blij om
haha was lachen joh toen ie 4 was hebben we hem voor het eerst meegenomen naar het karten haha hij vind het racen geweldigquote:Op woensdag 15 april 2009 15:59 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat is wel heel cool![]()
Ik moet het doen met het beroep van piet paulusma
Twee?quote:Op woensdag 15 april 2009 15:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb gewoon een makkelijke EN een moeilijke ex![]()
quote:Op woensdag 15 april 2009 15:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha was lachen joh toen ie 4 was hebben we hem voor het eerst meegenomen naar het karten haha hij vind het racen geweldighaha
Ja hij lijkt op zn moeder hequote:Op woensdag 15 april 2009 16:00 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Kijkaan ik zie een potentiële uitlaatgassen&rubber junk![]()
Dat zijn de besten
Dat valt best mee. Ondanks dat ik braziliaan ben heb ik van mijn vader de achternaam van een grote supermarktketen die begint met superquote:Op woensdag 15 april 2009 15:59 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat is wel heel cool![]()
Ik moet het doen met het beroep van piet paulusma
Zolang je het maar uit je hoofd laat hem onder Italiaanse auto's te laten liggenquote:
Wat een geweldig kind heb je tochquote:Op woensdag 15 april 2009 15:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha was lachen joh toen ie 4 was hebben we hem voor het eerst meegenomen naar het karten haha hij vind het racen geweldighaha
ohw jaaa heb nog wat goed te maken met jou hequote:Op woensdag 15 april 2009 16:03 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zolang je het maar uit je hoofd laat hem onder Italiaanse auto's te laten liggen
Ronaldo de Boerquote:Op woensdag 15 april 2009 16:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Ondanks dat ik braziliaan ben heb ik van mijn vader de achternaam van een grote supermarktketen die begint met super
Jij hebt wel echt een té Nederlandse naam inderdaadquote:Op woensdag 15 april 2009 16:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Ondanks dat ik braziliaan ben heb ik van mijn vader de achternaam van een grote supermarktketen die begint met super
Haha, kind in de bingo op marktplaatsquote:Op woensdag 15 april 2009 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
Wat een geweldig kind heb je toch![]()
een maat van mij heeft een zoontje, die had hij mee. stonden we naast een auto, die gaf een beetje gas. ging dat knulletje huilen...
die maat balen
quote:
haha nee die van mij niet hoor die vind het allemaal geweldig... je zou em eens moeten horen in de auto haha je lacht je dood.... geef dan gas mama.. kom op haal em in... en dat compleet met middelvinger en al hequote:Op woensdag 15 april 2009 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
Wat een geweldig kind heb je toch![]()
een maat van mij heeft een zoontje, die had hij mee. stonden we naast een auto, die gaf een beetje gas. ging dat knulletje huilen...
die maat balen
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw jaaa heb nog wat goed te maken met jou he
doen we wel ff pm
Mijn achternaam betekent Spaans in het Duits...quote:Op woensdag 15 april 2009 16:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij hebt wel echt een té Nederlandse naam inderdaad
*krijgt visuelen van Rijles van v Koot en de biequote:Op woensdag 15 april 2009 16:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha nee die van mij niet hoor die vind het allemaal geweldig... je zou em eens moeten horen in de auto haha je lacht je dood.... geef dan gas mama.. kom op haal em in... en dat compleet met middelvinger en al hehaha
Geen probleemquote:Op woensdag 15 april 2009 16:02 schreef Carooltje79 het volgende:
maaree mensen ik ga me pc hier uitzetten en lekker naar huis
Tnx dat ik jullie ff heb mogen vervelen met mijn gezeik.... voel me echt opgelucht nu ik zat me echt op te vreten op me werk joh.......
jullie zijn schatten
goed idee, lachen als je kind een middelvinger op steektquote:Op woensdag 15 april 2009 16:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha nee die van mij niet hoor die vind het allemaal geweldig... je zou em eens moeten horen in de auto haha je lacht je dood.... geef dan gas mama.. kom op haal em in... en dat compleet met middelvinger en al hehaha
Een dikke lamboquote:Op woensdag 15 april 2009 16:03 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zolang je het maar uit je hoofd laat hem onder Italiaanse auto's te laten liggen
Zullen wij samen een kind opvoeden? We denken precies hetzelfde!quote:Op woensdag 15 april 2009 16:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
goed idee, lachen als je kind een middelvinger op steekt
Das de correcte achternaam iddquote:
Qua motoren kan ik me een Duc nog over m'n hart krijgen...quote:Op woensdag 15 april 2009 16:06 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Een dikke lambo
Nog beter een stoere Ducati![]()
![]()
Duitse degelijkheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
nou ik hoef geen kindjes maar ik wil best met jou kijken of we de natuurwetten kunnen omzeilen en toch blijven proberen er een te maken als 2 vrouwen zijnde?quote:Op woensdag 15 april 2009 16:07 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Zullen wij samen een kind opvoeden? We denken precies hetzelfde!
Gelukkig heb ik er 2 in Braziliequote:Op woensdag 15 april 2009 16:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij hebt wel echt een té Nederlandse naam inderdaad
Goh wat een geweldige tentamenvoorbereiding heb jij liefiequote:Op woensdag 15 april 2009 16:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ik hoef geen kindjes maar ik wil best met jou kijken of we de natuurwetten kunnen omzeilen en toch blijven proberen er een te maken als 2 vrouwen zijnde?
zoiets?
Lijkt me een goed plan. Tegen de tijd dat het kan zijn we vast al wat ouder.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ik hoef geen kindjes maar ik wil best met jou kijken of we de natuurwetten kunnen omzeilen en toch blijven proberen er een te maken als 2 vrouwen zijnde?
zoiets?
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zoiets?
Dat scheelt inderdaadquote:Op woensdag 15 april 2009 16:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik er 2 in BrazilieKan ik switchen
Alleen hier staat er maar eentje in het geboorteregister helaas.
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:06 schreef JonKeL het volgende:
Nog beter een stoere Ducati![]()
![]()
Duitse degelijkheid
Ik heb 3 voornamen en 2 achternamenquote:Op woensdag 15 april 2009 16:09 schreef Rauw. het volgende:
[..]
heb je wel een echte braziliaanse voornaam dan?
bij jouw nederlandse namen zie ik toch meer een gezonde blonde kaaskop voor mequote:Op woensdag 15 april 2009 16:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb 3 voornamen en 2 achternamenWaaronder een braziliaanse voor en achternaam
Dat staat garant voor rare gezichten denk ik?quote:Op woensdag 15 april 2009 16:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb 3 voornamen en 2 achternamenWaaronder een braziliaanse voor en achternaam
dit is leukerquote:Op woensdag 15 april 2009 16:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goh wat een geweldige tentamenvoorbereiding heb jij liefie
Het is heel handig als ik anoniem wil blijven dan geef ik mijn braziliaanse namen en lieg ik toch niet tegen die persoonquote:
verdomme?quote:Op woensdag 15 april 2009 16:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Tegen de tijd dat het kan zijn we vast al wat ouder.
Edit: Verdomme.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |