quote:Op woensdag 15 april 2009 16:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw jaaa heb nog wat goed te maken met jou he
doen we wel ff pm
Mijn achternaam betekent Spaans in het Duits...quote:Op woensdag 15 april 2009 16:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij hebt wel echt een té Nederlandse naam inderdaad
*krijgt visuelen van Rijles van v Koot en de biequote:Op woensdag 15 april 2009 16:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha nee die van mij niet hoor die vind het allemaal geweldig... je zou em eens moeten horen in de auto haha je lacht je dood.... geef dan gas mama.. kom op haal em in... en dat compleet met middelvinger en al hehaha
Geen probleemquote:Op woensdag 15 april 2009 16:02 schreef Carooltje79 het volgende:
maaree mensen ik ga me pc hier uitzetten en lekker naar huis
Tnx dat ik jullie ff heb mogen vervelen met mijn gezeik.... voel me echt opgelucht nu ik zat me echt op te vreten op me werk joh.......
jullie zijn schatten
goed idee, lachen als je kind een middelvinger op steektquote:Op woensdag 15 april 2009 16:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha nee die van mij niet hoor die vind het allemaal geweldig... je zou em eens moeten horen in de auto haha je lacht je dood.... geef dan gas mama.. kom op haal em in... en dat compleet met middelvinger en al hehaha
Een dikke lamboquote:Op woensdag 15 april 2009 16:03 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zolang je het maar uit je hoofd laat hem onder Italiaanse auto's te laten liggen
Zullen wij samen een kind opvoeden? We denken precies hetzelfde!quote:Op woensdag 15 april 2009 16:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
goed idee, lachen als je kind een middelvinger op steekt
Das de correcte achternaam iddquote:
Qua motoren kan ik me een Duc nog over m'n hart krijgen...quote:Op woensdag 15 april 2009 16:06 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Een dikke lambo
Nog beter een stoere Ducati![]()
![]()
Duitse degelijkheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
nou ik hoef geen kindjes maar ik wil best met jou kijken of we de natuurwetten kunnen omzeilen en toch blijven proberen er een te maken als 2 vrouwen zijnde?quote:Op woensdag 15 april 2009 16:07 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Zullen wij samen een kind opvoeden? We denken precies hetzelfde!
Gelukkig heb ik er 2 in Braziliequote:Op woensdag 15 april 2009 16:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij hebt wel echt een té Nederlandse naam inderdaad
Goh wat een geweldige tentamenvoorbereiding heb jij liefiequote:Op woensdag 15 april 2009 16:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ik hoef geen kindjes maar ik wil best met jou kijken of we de natuurwetten kunnen omzeilen en toch blijven proberen er een te maken als 2 vrouwen zijnde?
zoiets?
Lijkt me een goed plan. Tegen de tijd dat het kan zijn we vast al wat ouder.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ik hoef geen kindjes maar ik wil best met jou kijken of we de natuurwetten kunnen omzeilen en toch blijven proberen er een te maken als 2 vrouwen zijnde?
zoiets?
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zoiets?
Dat scheelt inderdaadquote:Op woensdag 15 april 2009 16:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik er 2 in BrazilieKan ik switchen
Alleen hier staat er maar eentje in het geboorteregister helaas.
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:06 schreef JonKeL het volgende:
Nog beter een stoere Ducati![]()
![]()
Duitse degelijkheid
Ik heb 3 voornamen en 2 achternamenquote:Op woensdag 15 april 2009 16:09 schreef Rauw. het volgende:
[..]
heb je wel een echte braziliaanse voornaam dan?
bij jouw nederlandse namen zie ik toch meer een gezonde blonde kaaskop voor mequote:Op woensdag 15 april 2009 16:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb 3 voornamen en 2 achternamenWaaronder een braziliaanse voor en achternaam
Dat staat garant voor rare gezichten denk ik?quote:Op woensdag 15 april 2009 16:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb 3 voornamen en 2 achternamenWaaronder een braziliaanse voor en achternaam
dit is leukerquote:Op woensdag 15 april 2009 16:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goh wat een geweldige tentamenvoorbereiding heb jij liefie
Het is heel handig als ik anoniem wil blijven dan geef ik mijn braziliaanse namen en lieg ik toch niet tegen die persoonquote:
verdomme?quote:Op woensdag 15 april 2009 16:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Tegen de tijd dat het kan zijn we vast al wat ouder.
Edit: Verdomme.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |