Wat voor werk doe je dan? Of mag je dat ook al niet zeggen?quote:Op woensdag 15 april 2009 17:00 schreef Feitosa het volgende:
Ik kan enkel thuis posten aangezien de hele zut op het werk dichgetimmerd zit.
Zwaar topsecret spul , vandaar.
Hij mag eigenlijk niet eens zeggen dat hij werkt.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:01 schreef Howl het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan? Of mag je dat ook al niet zeggen?
Ik werk aan spul voor defensie.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:01 schreef Howl het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan? Of mag je dat ook al niet zeggen?
Regenseizoen begint nu he. Wees blij dat je niet noordelijker zit. Daar is het vele malen ergerquote:Op woensdag 15 april 2009 17:08 schreef djayzz het volgende:
Damn, dan zit je in Rio, onweert het....
Ja, ik heb het gezien.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Regenseizoen begint nu he. Wees blij dat je niet noordelijker zit. Daar is het vele malen erger
SM kelder?quote:Op woensdag 15 april 2009 17:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet ook dingen doen in huis enzo
Geen zin.
Kreeg commentaar dat mn muziek te hard stond
Sloeg echt nergens op, ik had hem nèt zo hard staan dat ik het kon verstaan, mn collaga's zetten hem altijd heel zacht, omdat ze ichter bij de radio zitten dan ik, maar ik hoor bv het nieuws dan niet.
Dus ik heb m nèt zo hard gezet dat ik het kon horen, krijg ik commentaar
ze moesten eens weten hoe hard ie in de kelder staat
Groot gelijk. Zolang de klanten er geen last van hebben als ze me bellen heb ik er maling aanquote:Op woensdag 15 april 2009 17:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet ook dingen doen in huis enzo
Geen zin.
Kreeg commentaar dat mn muziek te hard stond
Sloeg echt nergens op, ik had hem nèt zo hard staan dat ik het kon verstaan, mn collega's zetten hem altijd heel zacht, omdat ze dichter bij de radio zitten dan ik, maar ik hoor bv het nieuws dan niet.
Dus ik heb m nèt zo hard gezet dat ik het kon horen, krijg ik commentaar
ze moesten eens weten hoe hard ie in de kelder staat
Nee, archiefkelder.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
SM kelder?
Kapster maakt van overvaller seksslaaf
Dat ben ik altijd, ik had zelfs een opvallend décolleté aanquote:
Ik denk dat je mazzel hebt gehad dat je zo laat bent gegaan. Herfst is het daar nuquote:Op woensdag 15 april 2009 17:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, ik heb het gezien.
En gelukkig is dit toch mijn laatste dag, heb de rest van de 2 weken wel goed weer gehad
Ja, dat ziek worden heb ik in Kenia ook gehad met 36 graden.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk dat je mazzel hebt gehad dat je zo laat bent gegaan. Herfst is het daar nuAls je de zomer had gehad had je waarschijnlijk de eerste week ziek geweest van de hitte. Meeste europeanen worden ziek van 35 - 40 graden en zeer luchtvochtig.
Owjee, moet ik al die pakketjes van vreemdelingen weer uit mijn koffer gaan halen zeker.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:22 schreef Belsezar het volgende:
Oppassen Djayzz
Nederlandse drugssmokkelaar opgepakt in Brazilië
Ik heb 48 meegemaakt in Brazilië. Was echt niet tof meer.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, dat ziek worden heb ik in Kenia ook gehad met 36 graden.
Dat is beetje te veel voor van goede veelste veelquote:Op woensdag 15 april 2009 17:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb 48 meegemaakt in Brazilië. Was echt niet tof meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 april 2009 17:29 schreef Den_Haag het volgende:
Rip is even drukJe had nog een plaatje vrij onder je bureau?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
quote:Op woensdag 15 april 2009 17:29 schreef Den_Haag het volgende:
Rip is even drukZou het dan toch.....?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe maar net of je over een uur bezoek gaat krijgen van een hele leuke spannende vrouw ofzoVroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
die is gereserveerd voor jouquote:Op woensdag 15 april 2009 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je had nog een plaatje vrij onder je bureau?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |