Mensen dumpen/niet aan beginnen vanwege hun naamquote:Op woensdag 15 april 2009 16:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ikleerde eens een joseph kennen hij was best leuk maar alleen om zijn naam wilde ik niets met m
hey ik was 14 ofzoquote:Op woensdag 15 april 2009 16:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Mensen dumpen/niet aan beginnen vanwege hun naam
Wie niet Air, wie niet.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar had ik geen zwak voor. Voor liefie_ heb ik die wel.
Dat heet kortzichtig.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Mensen dumpen/niet aan beginnen vanwege hun naam
wie dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 16:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er zijn er ook een paar geweest die er wat van konden AirNaast liefie dan.
dan maak je maar zin!quote:
Ga jij bij hem langs?quote:Op woensdag 15 april 2009 16:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan maak je maar zin!
doe maar net of je over een uur bezoek gaat krijgen van een hele leuke spannende vrouw ofzo
Tja, dat soort dingen moet je natuurlijk niet aan djayzz vertellenquote:
Ben je zo'n roddelaar dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 16:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tja, dat soort dingen moet je natuurlijk niet aan djayzz vertellen
Nee, maar ik kom overal achter (biljkt)quote:
Nou, vertel! Wij willen het ook weten!quote:Op woensdag 15 april 2009 16:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, maar ik kom overal achter (biljkt)
Als je nou nog niet door hebt waar het over gaatquote:Op woensdag 15 april 2009 16:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou, vertel! Wij willen het ook weten!
heb t even voor je aangepastquote:Op woensdag 15 april 2009 16:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, maar ik kom overal achter (in die waan word ik gelaten)
quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als je nou nog niet door hebt waar het over gaat
yup want is opeens weer heel rustig hier en mensen gaan naar huis van t werk of eten koken of POETSEN! ofzo!quote:
poetsen is al gebeurd als het goed isquote:Op woensdag 15 april 2009 16:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yup want is opeens weer heel rustig hier en mensen gaan naar huis van t werk of eten koken of POETSEN! ofzo!
Nog een half uurquote:Op woensdag 15 april 2009 16:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yup want is opeens weer heel rustig hier en mensen gaan naar huis van t werk of eten koken of POETSEN! ofzo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |