Had ze wat speciaals met die bloemen daar dan ? en sterkte natuurlijk!quote:Op woensdag 15 april 2009 18:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is ook de enige waar ik heel mijn leven van gehouden heb en van zal houden.. jammer dat ze er niet meer is..
Sterkte.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is ook de enige waar ik heel mijn leven van gehouden heb en van zal houden.. jammer dat ze er niet meer is..
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:09 schreef djayzz het volgende:
Ik like TT
Waarom zetten sommige van jullie de OP er pas later in? Zijn jullie bang dat we met zijn allen 20 seconden langer moeten wachten op een nieuw topic?
Ik zie liever borsten uit jurkjes.quote:
Momenten waar je later aan terug denkt als je fijn in je eigen appartement zitquote:Op woensdag 15 april 2009 18:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, de volgende dag dat we gingen eten (ik had gekookt) kwam hij aanlopen heel rustig en beleefd. Ik zei: "sorry nog van gisteren". En toen kreeg ik weer 2 verwijten over me heen. Ik heb het daar maar bij gelaten. Hij zei: "als je 5 minuten je punt maakt heb ik het al begrepen. Hoef je niet minstens een kwartier vol te houden".
Dat laatste heb ik onthouden. De volgende keer geef ik gewoon een waarschuwing van tevoren
Dus ja, is weer bekoeld en op naar de volgende er/aanvaring
quote:
quote:
doe even normaal , mensen weten haar fobo wel zelf te vinden hoorquote:
Nope, gewoon gewoontequote:Op woensdag 15 april 2009 18:09 schreef djayzz het volgende:
Ik like TT
Waarom zetten sommige van jullie de OP er pas later in? Zijn jullie bang dat we met zijn allen 20 seconden langer moeten wachten op een nieuw topic?
ik d8 al huh heeft ze nu een andere nickquote:Op woensdag 15 april 2009 18:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
doe even normaal , mensen weten haar fobo wel zelf te vinden hoor
Wie is dat dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
doe even normaal , mensen weten haar fobo wel zelf te vinden hoor
ja idd, maar goed TT trekt dat aanquote:Op woensdag 15 april 2009 18:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik d8 al huh heeft ze nu een andere nick
vind dit nooit zulke toffe acties
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
Je bent al klaar met je werk hoor. Hier mag je gewoon normaal praten!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |