Had ze wat speciaals met die bloemen daar dan ? en sterkte natuurlijk!quote:Op woensdag 15 april 2009 18:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is ook de enige waar ik heel mijn leven van gehouden heb en van zal houden.. jammer dat ze er niet meer is..
Sterkte.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is ook de enige waar ik heel mijn leven van gehouden heb en van zal houden.. jammer dat ze er niet meer is..
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:09 schreef djayzz het volgende:
Ik like TT
Waarom zetten sommige van jullie de OP er pas later in? Zijn jullie bang dat we met zijn allen 20 seconden langer moeten wachten op een nieuw topic?
Ik zie liever borsten uit jurkjes.quote:
Momenten waar je later aan terug denkt als je fijn in je eigen appartement zitquote:Op woensdag 15 april 2009 18:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, de volgende dag dat we gingen eten (ik had gekookt) kwam hij aanlopen heel rustig en beleefd. Ik zei: "sorry nog van gisteren". En toen kreeg ik weer 2 verwijten over me heen. Ik heb het daar maar bij gelaten. Hij zei: "als je 5 minuten je punt maakt heb ik het al begrepen. Hoef je niet minstens een kwartier vol te houden".
Dat laatste heb ik onthouden. De volgende keer geef ik gewoon een waarschuwing van tevoren
Dus ja, is weer bekoeld en op naar de volgende er/aanvaring
quote:
quote:
doe even normaal , mensen weten haar fobo wel zelf te vinden hoorquote:
Nope, gewoon gewoontequote:Op woensdag 15 april 2009 18:09 schreef djayzz het volgende:
Ik like TT
Waarom zetten sommige van jullie de OP er pas later in? Zijn jullie bang dat we met zijn allen 20 seconden langer moeten wachten op een nieuw topic?
ik d8 al huh heeft ze nu een andere nickquote:Op woensdag 15 april 2009 18:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
doe even normaal , mensen weten haar fobo wel zelf te vinden hoor
Wie is dat dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
doe even normaal , mensen weten haar fobo wel zelf te vinden hoor
ja idd, maar goed TT trekt dat aanquote:Op woensdag 15 april 2009 18:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik d8 al huh heeft ze nu een andere nick
vind dit nooit zulke toffe acties
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
Je bent al klaar met je werk hoor. Hier mag je gewoon normaal praten!quote:
Als nouk haar foto wil plaatsen doet ze dat zelf wel hoorquote:
Je zei niet wat voor tietenquote:
Ja sorry, ik vind het zo geil, ik word er zo blij vanquote:Op woensdag 15 april 2009 18:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent al klaar met je werk hoor. Hier mag je gewoon normaal praten!
Maakt dat nou uit of er nog een paar bijkomen. Mag je een knappe titel bedenken willen er normale mensen komenquote:Op woensdag 15 april 2009 18:14 schreef rival het volgende:
[..]
Shit, zo een TT trekt natuurlijk ook alle idioten aan
Én de idioten weggaan.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:23 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Maakt dat nou uit of er nog een paar bijkomen. Mag je een knappe titel bedenken willen er normale mensen komen
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:23 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Maakt dat nou uit of er nog een paar bijkomen. Mag je een knappe titel bedenken willen er normale mensen komen
In dat geval ga ik je nog even wat vaktermen PM'en...quote:Op woensdag 15 april 2009 18:21 schreef MNR het volgende:
Ja sorry, ik vind het zo geil, ik word er zo blij van
Ze passen naadloos in de kliek hoor!quote:Op woensdag 15 april 2009 18:25 schreef Den_Haag het volgende:
wie heeft het blik debielen op getrokken?
Alles wat chaos is, daar maak ik structuur en helderheid van. Organiseren, het is mijn passiequote:Op woensdag 15 april 2009 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dat geval ga ik je nog even wat vaktermen PM'en...
En jij bent?quote:
vaktermen? wist niet dat je een IT nerd wasquote:Op woensdag 15 april 2009 18:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Alles wat chaos is, daar maak ik structuur en helderheid van. Organiseren, het is mijn passie![]()
Vaktermen he? Such as: redundantie (die vind ik pas belangrijk!), een bronsysteem want dat is up-to-date, minder foutgevoelig en wat was de derde ook alweer? Nou ja, komt wel te binnen als het moment daar is
So, now you know. And I'm pretty good at what I do (best)quote:Op woensdag 15 april 2009 18:28 schreef rival het volgende:
[..]
vaktermen? wist niet dat je een IT nerd was
Ik wil even melden dat ik zo ook ga bbq'en!quote:Op woensdag 15 april 2009 17:53 schreef MNR het volgende:
Ohhh! De buren zijn aan het BBQ'en, dat ruikt lekker zeg
Hahaha!quote:Op woensdag 15 april 2009 18:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wil even melden dat ik zo ook ga bbq'en!![]()
Dus jullie kunnen weer lekker je gang gaan achter de pc, sommigen kunnen sommigen proberen te verleiden tegen beter weten in, misschien nog wel eens stuiterhard tegen een muur oplopen... I don't give a shit...![]()
Fijne avond!
Die huisvrouwgenen he. Dat bloed kruipt toch waar het niet gaan kan...quote:Op woensdag 15 april 2009 18:27 schreef MNR het volgende:
Alles wat chaos is, daar maak ik structuur en helderheid van. Organiseren, het is mijn passie![]()
Interval mopquote:Op woensdag 15 april 2009 18:31 schreef KudFokker het volgende:
Wie pronkt er met booby's?
Ik ga vanavond weer beginnen met hardlopen(conditie opbouwen voor de landmacht test)
Ik ga beginnen met interfall trainingdat werkt het snelst bij mij
Dat bedoel ikquote:
Dat is echt een van de weinige dingen waar ik van jongs af aan al helemaal happy van werd. Organise, organisequote:Op woensdag 15 april 2009 18:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die huisvrouwgenen he. Dat bloed kruipt toch waar het niet gaan kan...
really?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze passen naadloos in de kliek hoor!
Pffff... Duidelijk.quote:
Kipje!quote:
Nog contact gehad met de leuke jongens?quote:
Ja, op sterven na dood.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nog contact gehad met de leuke jongens?
Ze heeft me vanmorgen begroet.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nog contact gehad met de leuke jongens?
Ik zou je wel ff doen hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 18:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, op sterven na dood.
De ene heb ik vandaag gezien, maar die was behoorlijk slecht gemutst en had echt te druk om me daar druk om te maken.
De ander heeft vandaag op m'n Hyves gekeken. Begrijp helemaal niets van die kerel. Laat me los of doe iets met me, maar niet er tussenin. Daarvoor bedank ik.
hyves?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, op sterven na dood.
De ene heb ik vandaag gezien, maar die was behoorlijk slecht gemutst en had echt te druk om me daar druk om te maken.
De ander heeft vandaag op m'n Hyves gekeken. Begrijp helemaal niets van die kerel. Laat me los of doe iets met me, maar niet er tussenin. Daarvoor bedank ik.
Hahaha. Je aandacht vind ik al leukquote:Op woensdag 15 april 2009 18:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zou je wel ff doen hoor.
Maar hoezo op je hyves gekeken?
Een hele fijne vlucht gewenst!quote:Op woensdag 15 april 2009 18:41 schreef djayzz het volgende:
Mensen, ik ga vliegen.
Tot morgen![]()
Ik hou van jullie!
Ik heb hele leuke Hyves vriendjesquote:Op woensdag 15 april 2009 18:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ook saai zo'n hyves zonder anderen
Aja dat heb ik ingesteld dat ze dat niet kunnen zien. Mn rukmateriaal hoeft niet te weten dat ze rukmateriaal isquote:Op woensdag 15 april 2009 18:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha. Je aandacht vind ik al leuk
But thanks
Ja, ik ben Goldmember, staat er rechtsbovenaan wie vandaag je Hyves bezocht heeft.
Hahaha, goed puntquote:Op woensdag 15 april 2009 18:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Aja dat heb ik ingesteld dat ze dat niet kunnen zien. Mn rukmateriaal hoeft niet te weten dat ze rukmateriaal is.
2 stemmenquote:Op woensdag 15 april 2009 18:41 schreef KudFokker het volgende:
Wat F*CKING geniaal dit![]()
!!!!
http://www.dumpert.nl/med(...)den._36_liedjes.html
Stoer hoor.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:51 schreef KudFokker het volgende:
Ik doe de laatste tijd niks meer met hyves eigenlijk...
Gooi hem ook weg als ik 300 'matties' heb
NEeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 15 april 2009 18:51 schreef KudFokker het volgende:
Gast, ik bén stoer...quote:
Vooral wachten tot je er 300 hebt.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:51 schreef KudFokker het volgende:
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vooral wachten tot je er 300 hebt.![]()
Hyves is tof. Facebook ook trws. Zorgt er allemaal voor dat ik niet hoef te bellen maar toch de zekerheid van seks heb.
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gast, ik bén stoer Gordon...
Dat heb je inmiddels toch wel begrepen ?
Nee, ik doe het dan waarschijnlijk toch nietquote:Op woensdag 15 april 2009 18:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vooral wachten tot je er 300 hebt.![]()
Hyves is tof. Facebook ook trws. Zorgt er allemaal voor dat ik niet hoef te bellen maar toch de zekerheid van seks heb.
Jij bent hier het nichtje van Jolingquote:
het is geen teringbende hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 18:56 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Toch fijn om in een opgeruimde kamer te zijn
Die heeft andere kwaliteiten...quote:Op woensdag 15 april 2009 18:32 schreef MNR het volgende:
Dat is echt een van de weinige dingen waar ik van jongs af aan al helemaal happy van werd. Organise, organise
En de jouwe Air?
Nou als je dat doet terwijl je wat warmers aan trekt ben je gelijk klaarquote:Op woensdag 15 april 2009 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is geen teringbende hoor
paar kleine dingetjes maar, dan hoef ik niet ineens meer te doen morgen ofzo
Opleidingen: Tips aan Joey. 5 verschillende mensen, 5 keer hetzelfde antwoord: Minder troep maken... Maar ik ik ben de meester van de orde in de chaos.quote:
Zo dat zijn hippe stippen.quote:
Mogen mannen ook pronken met hun borst spierenquote:
Nee, ik heb geen idee meer waar ie vandaan komt, maar ik kom nooit bij de C&A, dus dat kan het niet zijnquote:Op woensdag 15 april 2009 19:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zo dat zijn hippe stippen.
Langs de C&A geweest?![]()
Doet mn moeder ook altijd...
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen idee meer waar ie vandaan komt, maar ik kom nooit bij de C&A, dus dat kan het niet zijn
Ten eerste: ziet er goed uitquote:
Ik houd van mijn stoelenquote:Op woensdag 15 april 2009 19:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ten eerste: ziet er goed uit
Ten 2e: mooie stoelen
Ik neem je zelden serieus Joequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |