Stoer hoor.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:51 schreef KudFokker het volgende:
Ik doe de laatste tijd niks meer met hyves eigenlijk...
Gooi hem ook weg als ik 300 'matties' heb
NEeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 15 april 2009 18:51 schreef KudFokker het volgende:
Gast, ik bén stoer...quote:
Vooral wachten tot je er 300 hebt.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:51 schreef KudFokker het volgende:
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vooral wachten tot je er 300 hebt.![]()
Hyves is tof. Facebook ook trws. Zorgt er allemaal voor dat ik niet hoef te bellen maar toch de zekerheid van seks heb.
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gast, ik bén stoer Gordon...
Dat heb je inmiddels toch wel begrepen ?
Nee, ik doe het dan waarschijnlijk toch nietquote:Op woensdag 15 april 2009 18:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vooral wachten tot je er 300 hebt.![]()
Hyves is tof. Facebook ook trws. Zorgt er allemaal voor dat ik niet hoef te bellen maar toch de zekerheid van seks heb.
Jij bent hier het nichtje van Jolingquote:
het is geen teringbende hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 18:56 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Toch fijn om in een opgeruimde kamer te zijn
Die heeft andere kwaliteiten...quote:Op woensdag 15 april 2009 18:32 schreef MNR het volgende:
Dat is echt een van de weinige dingen waar ik van jongs af aan al helemaal happy van werd. Organise, organise
En de jouwe Air?
Nou als je dat doet terwijl je wat warmers aan trekt ben je gelijk klaarquote:Op woensdag 15 april 2009 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is geen teringbende hoor
paar kleine dingetjes maar, dan hoef ik niet ineens meer te doen morgen ofzo
Opleidingen: Tips aan Joey. 5 verschillende mensen, 5 keer hetzelfde antwoord: Minder troep maken... Maar ik ik ben de meester van de orde in de chaos.quote:
Zo dat zijn hippe stippen.quote:
Mogen mannen ook pronken met hun borst spierenquote:
Nee, ik heb geen idee meer waar ie vandaan komt, maar ik kom nooit bij de C&A, dus dat kan het niet zijnquote:Op woensdag 15 april 2009 19:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zo dat zijn hippe stippen.
Langs de C&A geweest?![]()
Doet mn moeder ook altijd...
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen idee meer waar ie vandaan komt, maar ik kom nooit bij de C&A, dus dat kan het niet zijn
Ten eerste: ziet er goed uitquote:
Ik houd van mijn stoelenquote:Op woensdag 15 april 2009 19:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ten eerste: ziet er goed uit
Ten 2e: mooie stoelen
Ik neem je zelden serieus Joequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |