Nadenken tijdens het neuken is geilquote:Op woensdag 15 april 2009 19:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet over nadenken...
Sowieso is nadenken tijdens het neuken minder
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lastig... Is bv Ado al een beetje een papa?
Ik vind het schattig hoe je er altijd overheen lult als het je ff niet uit komtquote:Op woensdag 15 april 2009 19:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarom 'B' willen zijn als je 'A' bent?
Heeft niets met schattig te maken. Des te meer met privacy...quote:Op woensdag 15 april 2009 19:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind het schattig hoe je er altijd overheen lult als het je ff niet uit komt
Als ik een relatie heb met een moeder, dan zorg ik ervoor dat ik een papa ben. Anders geen relatie en alleen neuken. En dat neuken staat me dus ook niet aan, dus helemaal nietsquote:Op woensdag 15 april 2009 19:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft ook nog nooit geklaagd over mn kutje
jij denkt aan ado????quote:Op woensdag 15 april 2009 19:36 schreef MNR het volgende:
LOL!!!
Hey Ado, het hagelt hier keihard, dus ik moest aan je denken en hard lachen.
<ciao!>
he's so cutequote:Op woensdag 15 april 2009 19:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heeft niets met schattig te maken. Des te meer met privacy...
Daarom doe ik...quote:
Neuken staat je niet aan ?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als ik een relatie heb met een moeder, dan zorg ik ervoor dat ik een papa ben. Anders geen relatie en alleen neuken. En dat neuken staat me dus ook niet aan, dus helemaal niets.
Wat versta jij onder een papa dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als ik een relatie heb met een moeder, dan zorg ik ervoor dat ik een papa ben. Anders geen relatie en alleen neuken. En dat neuken staat me dus ook niet aan, dus helemaal niets.
Dat neuken... Dat=moederquote:
Gewoon een papa. Dingen met ze doen, ze opvoeden, een papa zijnquote:Op woensdag 15 april 2009 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een papa dan?
Biologische vader zijn is daarvoor geen vereiste.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gewoon een papa. Dingen met ze doen, ze opvoeden, een papa zijn.
Ik heb het woord biologisch ook niet in mn mond gehad. Gewoon beter lezen. Heb het juist over niet-biologische papa's.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Biologische vader zijn is daarvoor geen vereiste.
Daarentegen is er, wanneer de biologische vader nog braaf zijn vaderrol vervult maar slechts geen relatie meer heeft met de moeder, vaak geen direkte behoete voor de nieuwe vriend van mama om ook maar direkt vader te zijn.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Biologische vader zijn is daarvoor geen vereiste.
valt reuze mee hoor moeders neukenquote:
Met mijn leeskunsten is helemaal niets mis.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb het woord biologisch ook niet in mn mond gehad. Gewoon beter lezen. Heb het juist over niet-biologische papa's.
Het is ook algemeen bekend dat het seksleven flink opbloeit na het krijgen van een kind, toch?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
valt reuze mee hoor moeders neuken
zijn zelfs mannen die t vaker doen en hun vrouw/ vriendin meer malen bezwangeren
als t zo eng vies of weet ik veel wat was deden ze dat vast niet
Blijkbaar wel of je plaatst gewoon lukraak een opmerking...?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Met mijn leeskunsten is helemaal niets mis.
daarentegen is er, wanneer de biologische vader nog braaf zijn vaderrol vervuld maar slechts geen relatie meer heeft met de moeder, vaan wel direkte behoefte voor de nieuwe vriend van mama om haar te neukenquote:Op woensdag 15 april 2009 19:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daarentegen is er, wanneer de biologische vader nog braaf zijn vaderrol vervult maar slechts geen relatie meer heeft met de moeder, vaak geen direkte behoete voor de nieuwe vriend van mama om ook maar direkt vader te zijn.
Eens. Lijkt me nogal verwarrend voor het kind ook.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daarentegen is er, wanneer de biologische vader nog braaf zijn vaderrol vervult maar slechts geen relatie meer heeft met de moeder, vaak geen direkte behoete voor de nieuwe vriend van mama om ook maar direkt vader te zijn.
Ja, en dit dus.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daarentegen is er, wanneer de biologische vader nog braaf zijn vaderrol vervuld maar slechts geen relatie meer heeft met de moeder, vaan wel direkte behoefte voor de nieuwe vriend van mama om haar te neuken
Nee.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Blijkbaar wel of je plaatst gewoon lukraak een opmerking...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |