quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Blije Pien.
Nog een leuke reden voor jouw blijdschap?
Ik krijg van de psych een verklaring dat ik met urgentie een woning moet krijgen enzoquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:23 schreef Fha het volgende:
Blije Pien![]()
waarom?
![]()
Dag Mart![]()
En ja het is warm buiten
Hier in het oosten op het dakterras is het heerlijk.quote:
Tijd om er wat aan te doenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:23 schreef Nijns het volgende:
Geen idee, ik heb het met heel veel dieren (zo niet alle) misschien dat het door mijn moeder komt (ouders geven angsten vaak over) die is ook geen held met dieren..
Hier ookquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hier in het oosten op het dakterras is het heerlijk.![]()
Mag ik het adres van je psych?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg van de psych een verklaring dat ik met urgentie een woning moet krijgen enzoDus blij
Mwa dat blijft heerlijk hangen tussen alle gebouwen dus ik denk dat het wel goed komtquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:27 schreef Aarti het volgende:
Hier (hartje Amsterdam) ziet het er echt warm uit, maar ik ben bang dat dat straks alleen maar tegenvalt
Amstelveen is lekker warm hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:27 schreef Aarti het volgende:
Hier (hartje Amsterdam) ziet het er echt warm uit, maar ik ben bang dat dat straks alleen maar tegenvalt
Waarom?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mag ik het adres van je psych?
Heel onbeleefd wellicht maar: welke 'aandoening' geeft je deze urgentie.. (no offense!)quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:26 schreef Pien85 het volgende:
Ik krijg van de psych een verklaring dat ik met urgentie een woning moet krijgen enzoDus blij
Erg fijn idd als de kat van achter de bank ineens op de buik springt, net na het eten...quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:28 schreef Nijns het volgende:
Ik ben niet echt bang voor huisdieren, ik hou er gewoon niet zo van.. Dat gesluip enzo, dat onberekenbare..
een aan borderline gerelateerde persoonlijkheidsstoornis in combinatie met een manisch depressive en alcohol verslaafde moeder.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:31 schreef Nijns het volgende:
[..]
Heel onbeleefd wellicht maar: welke 'aandoening' geeft je deze urgentie.. (no offense!)
Jammer, ik had me al verheugd op een avondje op het balkon eten en wijntjes drinken. maar ik heb een extra ingelaste dans-trainingquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Mwa dat blijft heerlijk hangen tussen alle gebouwen dus ik denk dat het wel goed komt
Ik wil ook zo'n verklaring.quote:
Denk niet dat dat zomaar luktquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n verklaring.
pfft ... poezen en sluipenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:28 schreef Nijns het volgende:
Ik ben niet echt bang voor huisdieren, ik hou er gewoon niet zo van.. Dat gesluip enzo, dat onberekenbare..
Wooohoooquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:26 schreef Pien85 het volgende:
Nee!quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
pfft ... poezen en sluipenvalt reuze mee dat onberekenbare...
slapen slapen eten miaaaaauw... kat valt uit de boom keertje naar de dierenarts.. kots opruimen en klaar
aaien dat beestje
Jaquote:
Heftig..!quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
een aan borderline gerelateerde persoonlijkheidsstoornis in combinatie met een manisch depressive en alcohol verslaafde moeder.
Ik hoop met je mee danquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaMet een beetje geluk heb ik dan gewoon over 4 maanden een woning
Redelijk heftigquote:
Pasta met tonijn schaft de pot vandaagquote:
Heb je ingevuld dat je vrouwen leuk vind?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:11 schreef Pien85 het volgende:
Zeg, KG, ik heb nog steeds niks van die kerel gehoord... geen uitslag gehad ook
Nope... mja, praat jij 's met jouw mannetje, zeg maar dat ik geinteresseerd ben en hem graag een keer wil spreken. MSN adres kun je via PM krijgenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb je ingevuld dat je vrouwen leuk vind?
Hmm...wat is hier gaande..?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nope... mja, praat jij 's met jouw mannetje, zeg maar dat ik geinteresseerd ben en hem graag een keer wil spreken. MSN adres kun je via PM krijgen
Iets met een kat. Heel engquote:
Ik zal eraan denkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nope... mja, praat jij 's met jouw mannetje, zeg maar dat ik geinteresseerd ben en hem graag een keer wil spreken. MSN adres kun je via PM krijgen
KG heeft een mannetje die ik ook graag wilquote:
Heb jij ook een vrouwtje in ruil misschien?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
KG heeft een mannetje die ik ook graag wil
hoax, pien houdt heul niet van mannetjes!quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
KG heeft een mannetje die ik ook graag wil
Genoeg, maar ik denk niet dat ze willenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb jij ook een vrouwtje in ruil misschien?
Wel van KG's mannetjequote:Op dinsdag 14 april 2009 17:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
hoax, pien houdt heul niet van mannetjes!
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Genoeg, maar ik denk niet dat ze willen
[..]
Wel van KG's mannetje
Je bedoeld dat Thaise fastfood ding met die rieten stoelen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:58 schreef Nijns het volgende:
Weet iemand een cheap restaurantje in Amsterdam centrum?
Genoeg, wat wil je?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:58 schreef Nijns het volgende:
Past met kip en grote champignons.quote:
Ik eet liever iets goeds dan iets goedkoops hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:58 schreef Nijns het volgende:
Hier pasta met spinazieroomsausquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Past met kip en grote champignons.
Goedkoop is niet per definitie slecht hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik eet liever iets goeds dan iets goedkoops hoor
Als het om vrouwen gaat welquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Goedkoop is niet per definitie slecht hoor
Het ging over etenquote:
quote:
Ik zit hier potverdomme nog midden in de bergen jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:06 schreef DaMart het volgende:
Zon in Zandvoort en aangename temperaturen.
Wie gaat er straks mee naar het strand?.
...nog steeds zonder seks zeker?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zit hier potverdomme nog midden in de bergen ja
quote:
Inderdaadquote:
Het gaat toch om het innerlijk?quote:
Maar het oog wil ook watquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het gaat toch om het innerlijk?
Zeeeer waarquote:
Muckie!quote:
Tuurlijk wel, ik heb vandaag ook nog geen sex gehad.quote:
Hoi!quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:31 schreef Nicstie het volgende:
lekker op terrasje in de zon die eindelijk weer is zijn/haar gezicht laat zienen dan met een ijskoffie!!!
heerlijk
op het gras met je klasgenoten en slap ouwehoeren is ook heerlijkquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:31 schreef Nicstie het volgende:
lekker op terrasje in de zon die eindelijk weer is zijn/haar gezicht laat zienen dan met een ijskoffie!!!
heerlijk
quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:39 schreef Muck het volgende:
[..]
op het gras met je klasgenoten en slap ouwehoeren is ook heerlijk
Vooral als je ook nog bloemen worden aangeboden
ja tochquote:
bleeeedjequote:
Ik ook niet!quote:Tuurlijk wel, ik heb vandaag ook nog geen sex gehad.
Leuke jongen?quote:
zei hij in een SC vol met blauw gespuis...quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik vraag me af of ik het nou zover ga krijgen dat ik een note krijg in WGR
Welk topic?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik vraag me af of ik het nou zover ga krijgen dat ik een note krijg in WGR
wat ik dan doe is missie kat tijdelijk verplaatsenquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:47 schreef Fha het volgende:
Ik heb zin in theemaar de kat ligt zo lekker tegen me aan te slapen dat ik hem eigenlijk niet wil storen door op te staan
Mjah nou ik blijf gewoon nog wel even zittenquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wat ik dan doe is missie kat tijdelijk verplaatsen
1: kat oppakken in de slaaphouding die hij ligt.
2: neerleggen op de stoel mits je dit voorzichtig doet zal de kat opstaan en zich omdraaien en weer gaan liggen
3: thee pakken. stap 1 en 2 omgekeerd uitvoeren
Word vanzelf wel ouderquote:
Morgen weerquote:
Ah! Een professionalquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wat ik dan doe is missie kat tijdelijk verplaatsen
1: kat oppakken in de slaaphouding die hij ligt.
2: neerleggen op de stoel mits je dit voorzichtig doet zal de kat opstaan en zich omdraaien en weer gaan liggen
3: thee pakken. stap 1 en 2 omgekeerd uitvoeren
maar ik ookquote:
Overmorgen weerquote:
neuhquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik dacht dat vrouwen onderling neuken anders noemden
Oh gelukkig, ik overmorgenquote:
Mjah dat zou vreemd zijnquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:05 schreef Muck het volgende:
Oh gelukkig, ik overmorgen
anders was het met jou
'Marc? Hoe kom je aan die tieten?'quote:
"nee jij dan fred?!"quote:
'Fha, wat ben je plat en harig...'quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:08 schreef Fha het volgende:
[..]
"nee jij dan fred?!"
nee, ik vind het niet een goed idee
FreT was het toch?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:08 schreef Fha het volgende:
[..]
"nee jij dan fred?!"
nee, ik vind het niet een goed idee
nee laten we het maar niet doen hahahaquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:11 schreef Muck het volgende:
[..]
'Fha, wat ben je plat en harig...'
Maar niet doen he?
Nietusquote:
Dat krijg je na 3 poezen hequote:
quote:
Wel, er stond eerst Fretquote:
quote:
Ik heb nu voor het eerst een vriendin die jonger dan mezelf isquote:
Dat nu ff niet dusquote:
Ik bedoel in je ondertitel, waar nu 'Limburgeringscursist' staatquote:
Geod Gegezd!quote:
hell yeahquote:
Ik ben ook jonger dan MPG hoorquote:[..]
Ik heb nu voor het eerst een vriendin die jonger dan mezelf isBevalt wel hoor, maar...
Weet ik tochquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:24 schreef OA het volgende:
[..]
Ik bedoel in je ondertitel, waar nu 'Limburgeringscursist' staat
Ik ben ook jonger dan Freddyquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:50 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat toen Jezus in de hemel kwam, hij gelijk een veeg uit de pan kreeg van de heilige geest. "Hoe DURF je rode wijn te drinken bij vis!! Nog een keer en ik onterf je!!"
quote:
quote:
ik kloon nooitquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Dan heb ik met een kloon gemeet!
Ik heb wel ook voor jouquote:
Schooierquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:14 schreef cablegunmaster het volgende:
17 mei ik kom alleen als iemand een bakkie koffie voor me betaald
Deal!quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:14 schreef cablegunmaster het volgende:
17 mei ik kom alleen als iemand een bakkie koffie voor me betaald
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:17 schreef Fha het volgende:
[..]
SchooierZelfs ik heb dat niet als eis gesteld
Deventer is een retour ook 32 euro ofzo hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hey, ik maak maar een grapje. maar als iemand hem accepteert des te beter. Nee heb je ja kun je krijgen
reizen vanuit hoogezand kost 23 euriea 25.
quote:
met studenten ov korting?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Deventer is een retour ook 32 euro ofzo hoor![]()
suikerspin op poews zijn hoofdhij deed het zelf.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:25 schreef Fha het volgende:
suikerspin op poews zijn hoofdhij deed het zelf.
Nee gewoonquote:
Heel goed!quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:37 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer hardgelopen. Ging beter dan gisterenochtend, zowaar 17 van de 29 minuten echt hardgelopen dit keer.
Ik een suikerspinapparaat. Nutteloze zut krijg je toch somsquote:
Ik hou het nog geen minuut vol (hardlopen dan hequote:Op dinsdag 14 april 2009 20:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Heel goed!
Ik ben weer terug gevallen naar 5 (met moeite )
waar?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik hou het nog geen minuut vol (hardlopen dan he)
Ga in NL maar weer beginnen met zwemmen
Mja, ik liep wel met tussenpozen hoor, langste achter elkaar was 3 minutenquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Heel goed!
Ik ben weer terug gevallen naar 5 (met moeite )
Hhaahha ja fijn dat soort dingenquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik een suikerspinapparaat. Nutteloze zut krijg je toch soms.
ff zoeken in Utregquote:
Geloof dat ze hier van plan zijn geld te gaan verdienen met koninginnedag, goeie aanleiding om die troep te lozenquote:
Ja of om ze suikerspinnen te laten makenquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Geloof dat ze hier van plan zijn geld te gaan verdienen met koninginnedag, goeie aanleiding om die troep te lozen.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja of om ze suikerspinnen te laten maken
ga ik even over denkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
ff zoeken in UtregWeet jij nog wat?
Dat is zo. Hmmm jammer, zou vast een daverend succes zijn geworden.quote:
Zondagmorgen, Watervrienden Venlo.quote:
Vast wel, en dan 's avonds de kinderen onder een laag gesponnen suiker uit moeten bikkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is zo. Hmmm jammer, zou vast een daverend succes zijn geworden.
ja noujaquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Vast wel, en dan 's avonds de kinderen onder een laag gesponnen suiker uit moeten bikken.
Neh, wil zelf gaan zwemmenquote:
daten?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Vast wel, en dan 's avonds de kinderen onder een laag gesponnen suiker uit moeten bikken.
Ik dacht dat jij niet aan daten deed omdat je een vriendin hebtquote:
quote:
Je bent wel erg wanhopig he, dat je elke KSC-vrouw om een date gaat vragen... wat vindt je vriendin daarvan?quote:
lees het vorige topic eens even doorquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet aan daten deed omdat je een vriendin hebt.
Samenvattingquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
lees het vorige topic eens even door
nee ik wou een massadate op 17mei...quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Je bent wel erg wanhopig he, dat je elke KSC-vrouw om een date gaat vragen... wat vindt je vriendin daarvan?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Je bent wel erg wanhopig he, dat je elke KSC-vrouw om een date gaat vragen... wat vindt je vriendin daarvan?
Geef maar een samenvatting, ik ben kennelijk niet de enige die iets gemist heeft...quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
lees het vorige topic eens even door
pien85 is lesbisch kom ik achter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
pien85 is lesbisch kom ik achter.
heel gezeik dat ik met iedereen date
daarna wil ik met niemand daten
Damart wil een orgy met iedereen aanwezig vrouwelijk
pien85 moet gedwongen mee.
nog een paar dingen.Wat bazel je nou over een orgie? Volgens mij had iemand anders het daarover hoor... ik ging alleen daten met Nijns, Pien en LeanneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En nu even X-files kijken.
[..]
nog een paar dingen.Dat ik als enige KSC'er droog staSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
[..]
nog een paar dingen.Je was geloof ik wel de laatste die daar achter kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Ik sta ook droogquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat ik als enige KSC'er droog sta
Wat naar voor je...quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat ik als enige KSC'er droog sta
Tudududududuuuuuuuuuu Tududududududuuuu Tuuuduuuduuduuuduudu Tuuuuuduuuduuuduuuduuduquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat bazel je nou over een orgie? Volgens mij had iemand anders het daarover hoor... ik ging alleen daten met Nijns, Pien en Leanne.
En nu even X-files kijken.
Tssk, alsof jij de enige nog beschikbare persoon op de wereld bentquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:17 schreef cablegunmaster het volgende:
samenvatting vult zichzelf aan
[..]
ze wil me nietgeen wonder dat ze droog staat
![]()
Ik vroeg me eigenlijk ook al af onder welke steen hij vandaan kwamquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je was geloof ik wel de laatste die daar achter kwam
En medeleven! Mijn dag kan niet meer stuk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quikquote fuckup
[ Bericht 93% gewijzigd door DaMart op 14-04-2009 22:07:00 (Handig, die hele broncode posten :P.) ]Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Zullen we een praatgroep beginnen?quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vroeg me eigenlijk ook al af onder welke steen hij vandaan kwam.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En medeleven! Mijn dag kan niet meer stuk!
kom niet elke dag meiden van de andere kant tegen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vroeg me eigenlijk ook al af onder welke steen hij vandaan kwam.
Dan zou het toch juist meer op moeten vallen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
kom niet elke dag meiden van de andere kant tegen.
Nee dat heb je in Hoogezand hehquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
kom niet elke dag meiden van de andere kant tegen.
Oh... Nog geen antwoord gegevenquote:
Ehm... Neequote:
Bij ons kun je zelf zwemmenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Neh, wil zelf gaan zwemmen10 jaar bij de Arnhemse Watervrienden gezwommen, heb wel ff genoeg watervrienden gezien
quote:
Ja... maar ik wil nog een keerquote:
quote:
Ik bedoelde dan ook dit jaarquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja... maar ik wil nog een keerLaatste keer is ehm... 12 jaar terug ofzo
Ik ben gisteren teruggekomen uit Parijsquote:
Louvre geweest?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:33 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik ben gisteren teruggekomen uit Parijs
Vroeg me daarom af of jij al bent geweest
quote:
quote:
Tof hequote:Op dinsdag 14 april 2009 21:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
Flink moeten duwen om een beetje in de buurt te komen
Mja, al zijn er IMO mooiere schilderijen in het Louvre.....quote:
En, viel de postzegel tegenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wie wat waar waarom wanneer?quote:
Zie mijn vorige reactiequote:
Wie? Ikquote:
Super gaafquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wie? Ik
Wat: Journalistiek
Waar: Amsterdam
Waarom: omdat ik 't een leuke studie denk te vinden, ik het interessant vind, en ik denk dat het me verder gaat helpen enzo.
Wanneer: ik hoop vanaf september
ENG!!!!
japannertjes kegelenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:33 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik ben gisteren teruggekomen uit Parijs
Vroeg me daarom af of jij al bent geweest
Kom maar op!quote:
Verwijder die dan even uit zijn postquote:
Aha een stalkertquote:
Das tof. Net als bij dat kutbeeld van dat viswijf in Kopenhagen. Irritant volk loopt steeds in de wegquote:
Tofquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wie? Ik
Waarom: omdat ik 't een leuke studie denk te vinden, ik het interessant vind, en ik denk dat het me verder gaat helpen enzo.
ENG!!!!
Nee, teveel moeite en ik luister liever dan ik praatquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zullen we een praatgroep beginnen?
[..]
Nu nog ff naar Utreg dan is het helemaal makkelijkquote:
quote:
Mja, is voor je eigen veiligheid he. Het schijnt dat men als jou kan inloggen met die broncode. Die waarschuwing staat er dus niet voor niets bijquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik was al benieuwd hoe snel een blauw iemand mn post zou editen
Maar oke sorry, had niet moeten doen en zulks. Toch dankjewel
quote:
Morgen zal ik als ik in het zonnetje in de tuin zit een poging wagenquote:
Had 't nou effe laten staanquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, is voor je eigen veiligheid he. Het schijnt dat men als jou kan inloggen met die broncode. Die waarschuwing staat er dus niet voor niets bij.
Klinkt tof en lijkt me ook echt iets voor jouquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wie? Ik
ENG!!!!
Dat lijkt het nu, misschien. Maar als je eenmaal begint, valt het allemaal hartstikke mee, let maar op mijn woordenquote:
Ja dat welquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klinkt tof en lijkt me ook echt iets voor jou.
Vast wel jaquote:[..]
Dat lijkt het nu, misschien. Maar als je eenmaal begint, valt het allemaal hartstikke mee, let maar op mijn woorden![]()
.
Zit er geen stufi meer in?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja dat wel
[..]
Vast wel jaMoet alleen even gaan kijken hoe ik het allemaal ga bekostigen
Zoiets las ik ja.. ik voelde me gewoon erg veilig in dit "blauwe" topicquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, is voor je eigen veiligheid he. Het schijnt dat men als jou kan inloggen met die broncode. Die waarschuwing staat er dus niet voor niets bij.
Ja dat wel, maar aangezien ik ook binnen korte termijn een woning kan krijgen enzo moet ik even kijken hoe en wat...quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Zit er geen stufi meer in?
Je bent toch nog jonger dan 30?
Of heb je al een opleiding op hetzelfde of hoger niveau gedaan?
Hier hoef je je niet te haasten voor een volgende trein met dezelfde bestemming, vaak vertrekt die pas een halve dag later dan de eerste..quote:Op woensdag 15 april 2009 07:44 schreef Muck het volgende:
Mogge![]()
Gatver, wat is je verslapen toch rottig!
Ik werd wakker om de tijd dat mijn trein vertrok
Gelukkig heb ik de snelheid van het licht verbroken en heb ik de volgende gehaald, haha
koekebakker is je bakker.quote:Op woensdag 15 april 2009 07:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mogguhh...
Toch jammer als de bakker vergeet om te leveren
quote:Op woensdag 15 april 2009 08:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier hoef je je niet te haasten voor een volgende trein met dezelfde bestemming, vaak vertrekt die pas een halve dag later dan de eerste..
Indahquote:
OA!quote:
Hoi Nijnsquote:
Succes BX!quote:Op woensdag 15 april 2009 07:35 schreef BrandX het volgende:
Goed ende morgen al te saam!
Straks sollicitatiegesprekAllemaal vanaf half elf dus even een uurtje flink duimen voor BX!
Zelf brood bakken danquote:Op woensdag 15 april 2009 07:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mogguhh...
Toch jammer als de bakker vergeet om te leveren
Ach, de trein die je gemist hebt, heeft ongetwijfeld niet geredenquote:Op woensdag 15 april 2009 07:44 schreef Muck het volgende:
Mogge![]()
Gatver, wat is je verslapen toch rottig!
Ik werd wakker om de tijd dat mijn trein vertrok
Gelukkig heb ik de snelheid van het licht verbroken en heb ik de volgende gehaald, haha
Goedemorgen!quote:
Goedemorgen Pienquote:
Frutselquote:
quote:
Hoi bikinibabequote:
Ik sta erinquote:Op woensdag 15 april 2009 08:57 schreef OA het volgende:
Iedereen die KSC gisteren heeft bezocht, staat erin
[..]
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 14-04-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 078 Pien85
02. 069 KapiteinGasthof
03. 061 DaMart
04. 060 Fha
05. 048 cablegunmaster
06. 041 Nijns
07. 035 Lenny_Leonard
08. 035 Leanne
09. 032 OA
10. 031 Juicyhil
11. 030 Muck
12. 030 Papierversnipperaar
13. 027 MPG
14. 026 Klonk
15. 024 Aarti
16. 024 Ladylike
17. 018 Gitaarmat
18. 013 es70
19. 011 Dr_Flash
20. 011 dndiek
Reeks-statistieken!
(hoop niet dat vriendlief meeleest) ik ben vanavond denk ik wel op het strand, maar met mijn liefquote:Op woensdag 15 april 2009 08:52 schreef DaMart het volgende:
Hoi Nijns.
Ben je vanavond nog in de buurt voor een strandmeet?.
[..]
En ik dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 08:57 schreef OA het volgende:
[..]
Oe, gluren!quote:Op woensdag 15 april 2009 09:06 schreef Nijns het volgende:
[..]
(hoop niet dat vriendlief meeleest) ik ben vanavond denk ik wel op het strand, maar met mijn liefje kan me dus wel begluren als je wil
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oe, gluren!.
Gelukkig kan mijn camera erg ver inzoomen, dus jullie zien mij slechts als een stipje in de verte dan.
Als het weer het toelaat, ga ik misschien zelfs nog even het strand op voor wat foto's... afhankelijk van waar ik dat doe en waar jullie zitten, beseffen we morgen wellicht ineens dat we op dezelfde plek waren of zo...quote:
Hoi Frutselquote:Op woensdag 15 april 2009 09:13 schreef Frutsel het volgende:
DaMart![]()
![]()
Leannebeeb![]()
![]()
OA zonder emailadres![]()
Nijnsje![]()
![]()
![]()
Damart staat verdekt op het strand...quote:Op woensdag 15 april 2009 09:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oe, gluren!.
Gelukkig kan mijn camera erg ver inzoomen, dus jullie zien mij slechts als een stipje in de verte dan.
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:15 schreef Leanne het volgende:
[..]
Hoi Frutsel
wil je met mij naar de bioscoop![]()
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Damart staat verdekt op het strand...
Verdikkie... loopt daar in de verte een lekker ding?
Damart pakt zijn camera eraf... en begint direct te zoomen...
Oe oe... een heerlijke zwarte stip treft hem diep...
al watertandend fantaseert hij... mmmm...
plotseling wordt hij bruut wakker..als iemand hem op de schouder tikt
"Meneer u heeft de lensdop nog op uw camera"
Ik dacht dat me dat een keer overkwam in Amsterdam, maar bleek dus dat daar echt veel donkere mensen liepenquote:Op woensdag 15 april 2009 09:17 schreef DaMart het volgende:
[..].
Dat is me dus een keer overkomen toen ik bij een ledenvergadering foto's zou nemen.
Frutseltjequote:Op woensdag 15 april 2009 09:13 schreef Frutsel het volgende:
DaMart![]()
![]()
Leannebeeb![]()
![]()
OA zonder emailadres![]()
Nijnsje![]()
![]()
![]()
Dat zou echt raar zijn ja, maar mijn lief en ik zijn na een korte omschrijving bijzonder goed te herkennenquote:Op woensdag 15 april 2009 09:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het weer het toelaat, ga ik misschien zelfs nog even het strand op voor wat foto's... afhankelijk van waar ik dat doe en waar jullie zitten, beseffen we morgen wellicht ineens dat we op dezelfde plek waren of zo....
quote:
Nee want ik krijg nu eerst een baby van Damart dus je moet wachtenquote:Op woensdag 15 april 2009 09:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
en daarna zeker babies maken? Dat vroeg je me vorige week
Ik had toen de camera van werk mee. Bij mijn eigen camera hoefde ik geen lensdop te gebruiken, daarbij schoof de lens dicht. Ik stond er dus niet bij stil dat de werkcamera wel een lensdop hadquote:Op woensdag 15 april 2009 09:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik dacht dat me dat een keer overkwam in Amsterdam, maar bleek dus dat daar echt veel donkere mensen liepen
Ik denk dat ik je misschien wel herken van je fobo. In dat geval zal ik even zwaaienquote:Op woensdag 15 april 2009 09:21 schreef Nijns het volgende:
Dat zou echt raar zijn ja, maar mijn lief en ik zijn na een korte omschrijving bijzonder goed te herkennen
Je wilt meerdere vaders voor je nageslacht?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:22 schreef Leanne het volgende:
[..]
Nee want ik krijg nu eerst een baby van Damart dus je moet wachten
is dat ergquote:Op woensdag 15 april 2009 09:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je wilt meerdere vaders voor je nageslacht?
Nee hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 08:57 schreef OA het volgende:
[..]
Ik draag vandaag een zwart rokje met een zwarte legging met zwarte schoentjes eronderquote:Op woensdag 15 april 2009 09:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je misschien wel herken van je fobo. In dat geval zal ik even zwaaien.
Hmm... kan ik niet tussendoor floepen? Babies maken in de bioscoop ofzo?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:22 schreef Leanne het volgende:
[..]
Nee want ik krijg nu eerst een baby van Damart dus je moet wachten
Naja, vind ik danquote:
Ik draag vandaag een blauwe spijkerbroek en een geel/witgestreept shirt. En vanavond ongetwijfeld een cameratas over mijn schouder hangenquote:Op woensdag 15 april 2009 09:29 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik draag vandaag een zwart rokje met een zwarte legging met zwarte schoentjes erondereen groen shirtje en ik heb een zwarte jas en een knappe vriend die moeilijk loopt
Moet ik bang zijn?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik draag vandaag een blauwe spijkerbroek en een geel/witgestreept shirt. En vanavond ongetwijfeld een cameratas over mijn schouder hangen.
ummmmm moet je maar ff met DM overleggen. maakt mij niet zoveel uitquote:Op woensdag 15 april 2009 09:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm... kan ik niet tussendoor floepen? Babies maken in de bioscoop ofzo?
quote:
Weet ik niet, jij zegt het..quote:
Hm... ik las de het antwoord van Leanne... en zag jou tekst, die prutste ik aan elkaar en daardoor dacht ik dat jij zei "Nee hoor het is niet erg als je meerdere kinderen van verschillend nageslacht had" en dat draaide ik weer om.quote:
Moet ik ook met hem overleggen als ik met jou naar de bios wil?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:38 schreef Leanne het volgende:
[..]
ummmmm moet je maar ff met DM overleggen. maakt mij niet zoveel uit
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hm... ik las de het antwoord van Leanne... en zag jou tekst, die prutste ik aan elkaar en daardoor dacht ik dat jij zei "Nee hoor het is niet erg als je meerdere kinderen van verschillend nageslacht had" en dat draaide ik weer om.
Volgens mij heb ik weer koffie nodig
Elke vrouw van DM? Mind your words misterquote:Op woensdag 15 april 2009 09:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Moet ik ook met hem overleggen als ik met jou naar de bios wil?
Elke vrouw uit de KSC is inmiddels van DaMart, ik blijf niet overleggen
Welneequote:Op woensdag 15 april 2009 09:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
Weet ik niet, jij zegt het..
(dat je onzedelijke foto's van mij maakt op een afstand, als ik DENK dat er niemand kijkt?)
Mooiquote:Op woensdag 15 april 2009 09:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welnee.
Ik maak foto's van natuur en zonsondergangen... een enkele keer komt daar een verdwaald persoon op. Zo heb ik nog ergens een foto van de silhouetten van een zoenend stel, precies voor de reflectie van de ondergaande zon in de branding.
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hm... ik las de het antwoord van Leanne... en zag jou tekst, die prutste ik aan elkaar en daardoor dacht ik dat jij zei "Nee hoor het is niet erg als je meerdere kinderen van verschillend nageslacht had" en dat draaide ik weer om.
Volgens mij heb ik weer koffie nodig
Eigenlijk wel ja, al zijn slechts hun silhouetten zichtbaar. Volgens mij is er niet echt iemand op te herkennen hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 09:50 schreef Nijns het volgende:
[..]
Mooi
Oh, die mensen hebben dus een prachtige foto vanzichzelf, zonder het te weten. Eigenlijk wel raar als je daar over nadenkt. Kijk maar uit met die foto posten, dadelijk krijg je een rekening wegens portretrecht
Nooit over gedacht om geld te verdienen met foto's maken? Of doe je dat al?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, al zijn slechts hun silhouetten zichtbaar. Volgens mij is er niet echt iemand op te herkennen hoor.
Foto's maken is gewoon een hobby van me, dus ik verdien er niets mee. Ik heb wel eens het advies gekregen om wat foto's op stocksites te zetten, zodat je er wat voor kan krijgen, maar dat heb ik nog niet gedaan.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:54 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nooit over gedacht om geld te verdienen met foto's maken? Of doe je dat al?
* DaMart klopt CGM op de rug.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:56 schreef cablegunmaster het volgende:
Goeiemorgen![]()
koffie gaat er wel in![ img]http://planetsmilies.net/eat-drink-smiley-7853.gif[/img]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |