quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja of om ze suikerspinnen te laten maken
ga ik even over denkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
ff zoeken in UtregWeet jij nog wat?
Dat is zo. Hmmm jammer, zou vast een daverend succes zijn geworden.quote:
Zondagmorgen, Watervrienden Venlo.quote:
Vast wel, en dan 's avonds de kinderen onder een laag gesponnen suiker uit moeten bikkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is zo. Hmmm jammer, zou vast een daverend succes zijn geworden.
ja noujaquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Vast wel, en dan 's avonds de kinderen onder een laag gesponnen suiker uit moeten bikken.
Neh, wil zelf gaan zwemmenquote:
daten?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Vast wel, en dan 's avonds de kinderen onder een laag gesponnen suiker uit moeten bikken.
Ik dacht dat jij niet aan daten deed omdat je een vriendin hebtquote:
quote:
Je bent wel erg wanhopig he, dat je elke KSC-vrouw om een date gaat vragen... wat vindt je vriendin daarvan?quote:
lees het vorige topic eens even doorquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet aan daten deed omdat je een vriendin hebt.
Samenvattingquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
lees het vorige topic eens even door
nee ik wou een massadate op 17mei...quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Je bent wel erg wanhopig he, dat je elke KSC-vrouw om een date gaat vragen... wat vindt je vriendin daarvan?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Je bent wel erg wanhopig he, dat je elke KSC-vrouw om een date gaat vragen... wat vindt je vriendin daarvan?
Geef maar een samenvatting, ik ben kennelijk niet de enige die iets gemist heeft...quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
lees het vorige topic eens even door
pien85 is lesbisch kom ik achter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
pien85 is lesbisch kom ik achter.
heel gezeik dat ik met iedereen date
daarna wil ik met niemand daten
Damart wil een orgy met iedereen aanwezig vrouwelijk
pien85 moet gedwongen mee.
nog een paar dingen.Wat bazel je nou over een orgie? Volgens mij had iemand anders het daarover hoor... ik ging alleen daten met Nijns, Pien en LeanneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En nu even X-files kijken.
[..]
nog een paar dingen.Dat ik als enige KSC'er droog staSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
[..]
nog een paar dingen.Je was geloof ik wel de laatste die daar achter kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Ik sta ook droogquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat ik als enige KSC'er droog sta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |