Maar was de economische crisis niet een argument TEGEN mlm door Leppie?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:46 schreef Prosac het volgende:
[..]
Gewoon doen, je mag het een week gratis proberen en 1 andere fokker geeft hem wat betreft de economische crisis gelijk, dus het zal wel helemaal goed zijn.
Staat er niet ergens iets van "En de heer dronk op de derde dag Chablis, en het was goed" of zoiets?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Misschien wil 5 horizonnetjes wel meedoen dan
[..]
Trek jij het heilige schrift in twijfel??
Ja, maar dat hoeven we hem niet te vertellen, want zijn waarheid is de echte waarheid. Dus kom op, kopen die .ws accounts!quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Maar was de economische crisis niet een argument TEGEN mlm door Leppie?![]()
![]()
Nee, maar wel de wijn-kennis van jezus...ik bedoel..dat doe je toch niet!quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Misschien wil 5 horizonnetjes wel meedoen dan
[..]
Trek jij het heilige schrift in twijfel??
▲quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Probeer dat maar eens na te doen, newfags
Dat weet ik niet om eerlijk te zijn...maar zover ik weet is vis wit vlees en daar hoort gewoon een nette witte wijn bij....althans volgens het keukenboekje van oma dan hè.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:46 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Hmm, een lekkere Chablis. Over wat voor vis hebben we het?
En nogsteeds beweren dat er geen geld uit het niets gemaakt is?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:40 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar het onderkennen van de oorzaken is toch een van de allerbelangrijkste stappen in de richting van een oplossing. Pas als je de oorzaak kent, kun je gaan werken aan een oplossing. Jij kan dat dom vinden, ik vind dat wel meevallen.
Dat systeem van het uitlenen werkt al tijden hartstikke goed. Alleen moet er wel uitgeleend worden aan mensen die dat geld terug kunnen betalen of in ieder geval minimaal in staat zijn de rentelasten te kunnen dragen. In de VS is dat volledig uit de hand gelopen door de sub-prime hypotheken. Een kleine hobbel in de economische groei en een hoop mensen konden hun lasten niet meer betalen en dan ga je het schip in. Banken moeten geld lenen van de overheid, worden wantrouwig om elkaar geld uit te lenen en dan gaat dus blijkbaar het economische systeem op zijn gat. Zolang dat vertrouwen niet hersteld wordt, zal het lastig blijven. Ik vind het daarom een goed teken dat er een stel amerikaanse banken zijn die het geld dat ze van de overheid gekregen hebben al terugbetaald hebben.
Ik vind het in Nederland vooral schofterig dat de Nederlandse bank blijkbaar geen afdoende toezicht gehouden heeft op de bedrijfsvoering van de Nederlandse banken en daardoor dus op grote schaal konden investeren sub-prime hypotheken en wij daardoor mee moeten gaan betalen aan het in stand houden van deze banken. Ook de overname van de ABN Amro door Fortis was belachelijk, en Nout Wellink wilde hier nog wat aan doen, maar Meneer Bos en Meneer Balkenende vonden dat onnodig en hebben hun fiat gegeven aan de overname. Mede een reden waarom Bos in moest springen toen ook bleek dat Fortis er niet zo gezond bij stond.
De banken hebben op te grote voet geleefd, zeker waar. Maar ze hebben geen geld uit niets gemaakt. Het hele systeem van solvabiliteit en liquiditeit werkt uitstekend, zolang er maar goed toezicht op gehouden wordt van buitenaf. En daar schortte het aan. (mijns inziens...). En door de klap is het vertrouwen weg, en dat wordt veel lastiger om te herstellen.
Ik denk ook dat toen Jezus in de hemel kwam, hij gelijk een veeg uit de pan kreeg van de heilige geest. "Hoe DURF je rode wijn te drinken bij vis!! Nog een keer en ik onterf je!!"quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:49 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nee, maar wel de wijn-kennis van jezus...ik bedoel..dat doe je toch niet!Dan kan hij de zoon zijn van vader of een heilige geest, maar het kan te gek ook hoor.
Hmm, als je 40.000 euro maakt van 20.000 euro. Dan is de 40.000 euro toch niet uit niets gemaakt?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:50 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
En nogsteeds beweren dat er geen geld uit het niets gemaakt is?![]()
FOEIFOEI
FOEI
Ben ik helemaal met je eens. En de heilige geest ook.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:50 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dat weet ik niet om eerlijk te zijn...maar zover ik weet is vis wit vlees en daar hoort gewoon een nette witte wijn bij....althans volgens het keukenboekje van oma dan hè.
goeie god nee, maar 20K van die 40K welquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:51 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Hmm, als je 40.000 euro maakt van 20.000 euro. Dan is de 40.000 euro toch niet uit niets gemaakt?
Geen geld is toch niks? Hoe nou iets wat niks is gemaakt worden?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:50 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
En nogsteeds beweren dat er geen geld uit het niets gemaakt is?![]()
FOEIFOEI
FOEI
Hij werd daarna ook aan het kruis gehangen...als je het mij vraag; niet meer dan terecht gewoon.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:50 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat toen Jezus in de hemel kwam, hij gelijk een veeg uit de pan kreeg van de heilige geest. "Hoe DURF je rode wijn te drinken bij vis!! Nog een keer en ik onterf je!!"
Maar zolang beide 20k worden terug betaald, is er toch niks aan de hand?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:53 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
goeie god nee, maar 20K van die 40K wel
je hebt 20K je leent 20K uit, dan heb je 0
maar als je dan nog een * 20K uitleent dan heb je 20K uit 0 gemaakt en heb je dus 20K gecreëerd
Kijk uit, dat probeerde ik hem net ook aan zijn verstand te brengen...quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:54 schreef Semisane het volgende:
[..]
Geen geld is toch niks? Hoe nou iets wat niks is gemaakt worden?Iets zegt me dat het wel logisch is dat jij met zo'n pyramideverkoop toestand in de weer gaat.
dat er geen geld uit het niets gemaakt wordquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:54 schreef Semisane het volgende:
[..]
Geen geld is toch niks? Hoe nou iets wat niks is gemaakt worden?Iets zegt me dat het wel logisch is dat jij met zo'n pyramideverkoop toestand in de weer gaat.
lol de banken gaan niet om 20K vragen die gaan rente vragen over iets wat niet bestaat, en dat gaat ooit een keer miiiiiiiiiiiis,quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:55 schreef Semisane het volgende:
[..]
Maar zolang beide 20k worden terug betaald, is er toch niks aan de hand?
Nope...lost me.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:56 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
dat er geen geld uit het niets gemaakt word
dat het niet gebeurd dat geld uit het niets gemaakt word, duidelijker <?
Het enige probleem is dat jij dit niet kan doen en banken met een bankvergunning wel.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:53 schreef Leppie7 het volgende:
goeie god nee, maar 20K van die 40K wel
je hebt 20K je leent 20K uit, dan heb je 0
maar als je dan nog een * 20K uitleent dan heb je 20K uit 0 gemaakt en heb je dus 20K gecreëerd
Nou, als er iemand bij mij rode wijn bij de vis vraagt, dan spijker ik hem ook aan zijn kruis.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:55 schreef Semisane het volgende:
[..]
Hij werd daarna ook aan het kruis gehangen...als je het mij vraag; niet meer dan terecht gewoon.
Tuurlijk wordt er rente gevraagd, het is al lastig genoeg om 20K 2x uit te lenen, terwijl het er niet is....wat dacht jij dan!quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:57 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
lol de banken gaan niet om 20K vragen die gaan rente vragen over iets wat niet bestaat, en dat gaat ooit een keer miiiiiiiiiiiis,
Spijker door z'n ballen, dat zal 'm leren!quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:57 schreef Snapcount2 het volgende:
Nou, als er iemand bij mij rode wijn bij de vis vraagt, dan spijker ik hem ook aan zijn kruis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |