Naja, vind ik danquote:
Ik draag vandaag een blauwe spijkerbroek en een geel/witgestreept shirt. En vanavond ongetwijfeld een cameratas over mijn schouder hangenquote:Op woensdag 15 april 2009 09:29 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik draag vandaag een zwart rokje met een zwarte legging met zwarte schoentjes erondereen groen shirtje en ik heb een zwarte jas en een knappe vriend die moeilijk loopt
Moet ik bang zijn?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik draag vandaag een blauwe spijkerbroek en een geel/witgestreept shirt. En vanavond ongetwijfeld een cameratas over mijn schouder hangen.
ummmmm moet je maar ff met DM overleggen. maakt mij niet zoveel uitquote:Op woensdag 15 april 2009 09:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm... kan ik niet tussendoor floepen? Babies maken in de bioscoop ofzo?
quote:
Weet ik niet, jij zegt het..quote:
Hm... ik las de het antwoord van Leanne... en zag jou tekst, die prutste ik aan elkaar en daardoor dacht ik dat jij zei "Nee hoor het is niet erg als je meerdere kinderen van verschillend nageslacht had" en dat draaide ik weer om.quote:
Moet ik ook met hem overleggen als ik met jou naar de bios wil?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:38 schreef Leanne het volgende:
[..]
ummmmm moet je maar ff met DM overleggen. maakt mij niet zoveel uit
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hm... ik las de het antwoord van Leanne... en zag jou tekst, die prutste ik aan elkaar en daardoor dacht ik dat jij zei "Nee hoor het is niet erg als je meerdere kinderen van verschillend nageslacht had" en dat draaide ik weer om.
Volgens mij heb ik weer koffie nodig
Elke vrouw van DM? Mind your words misterquote:Op woensdag 15 april 2009 09:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Moet ik ook met hem overleggen als ik met jou naar de bios wil?
Elke vrouw uit de KSC is inmiddels van DaMart, ik blijf niet overleggen
Welneequote:Op woensdag 15 april 2009 09:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
Weet ik niet, jij zegt het..
(dat je onzedelijke foto's van mij maakt op een afstand, als ik DENK dat er niemand kijkt?)
Mooiquote:Op woensdag 15 april 2009 09:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welnee.
Ik maak foto's van natuur en zonsondergangen... een enkele keer komt daar een verdwaald persoon op. Zo heb ik nog ergens een foto van de silhouetten van een zoenend stel, precies voor de reflectie van de ondergaande zon in de branding.
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hm... ik las de het antwoord van Leanne... en zag jou tekst, die prutste ik aan elkaar en daardoor dacht ik dat jij zei "Nee hoor het is niet erg als je meerdere kinderen van verschillend nageslacht had" en dat draaide ik weer om.
Volgens mij heb ik weer koffie nodig
Eigenlijk wel ja, al zijn slechts hun silhouetten zichtbaar. Volgens mij is er niet echt iemand op te herkennen hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 09:50 schreef Nijns het volgende:
[..]
Mooi
Oh, die mensen hebben dus een prachtige foto vanzichzelf, zonder het te weten. Eigenlijk wel raar als je daar over nadenkt. Kijk maar uit met die foto posten, dadelijk krijg je een rekening wegens portretrecht
Nooit over gedacht om geld te verdienen met foto's maken? Of doe je dat al?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, al zijn slechts hun silhouetten zichtbaar. Volgens mij is er niet echt iemand op te herkennen hoor.
Foto's maken is gewoon een hobby van me, dus ik verdien er niets mee. Ik heb wel eens het advies gekregen om wat foto's op stocksites te zetten, zodat je er wat voor kan krijgen, maar dat heb ik nog niet gedaan.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:54 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nooit over gedacht om geld te verdienen met foto's maken? Of doe je dat al?
* DaMart klopt CGM op de rug.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:56 schreef cablegunmaster het volgende:
Goeiemorgen![]()
koffie gaat er wel in![ img]http://planetsmilies.net/eat-drink-smiley-7853.gif[/img]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |