Heftig..!quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
een aan borderline gerelateerde persoonlijkheidsstoornis in combinatie met een manisch depressive en alcohol verslaafde moeder.
Ik hoop met je mee danquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaMet een beetje geluk heb ik dan gewoon over 4 maanden een woning
Redelijk heftigquote:
Pasta met tonijn schaft de pot vandaagquote:
Heb je ingevuld dat je vrouwen leuk vind?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:11 schreef Pien85 het volgende:
Zeg, KG, ik heb nog steeds niks van die kerel gehoord... geen uitslag gehad ook
Nope... mja, praat jij 's met jouw mannetje, zeg maar dat ik geinteresseerd ben en hem graag een keer wil spreken. MSN adres kun je via PM krijgenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb je ingevuld dat je vrouwen leuk vind?
Hmm...wat is hier gaande..?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nope... mja, praat jij 's met jouw mannetje, zeg maar dat ik geinteresseerd ben en hem graag een keer wil spreken. MSN adres kun je via PM krijgen
Iets met een kat. Heel engquote:
Ik zal eraan denkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nope... mja, praat jij 's met jouw mannetje, zeg maar dat ik geinteresseerd ben en hem graag een keer wil spreken. MSN adres kun je via PM krijgen
KG heeft een mannetje die ik ook graag wilquote:
Heb jij ook een vrouwtje in ruil misschien?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
KG heeft een mannetje die ik ook graag wil
hoax, pien houdt heul niet van mannetjes!quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
KG heeft een mannetje die ik ook graag wil
Genoeg, maar ik denk niet dat ze willenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb jij ook een vrouwtje in ruil misschien?
Wel van KG's mannetjequote:Op dinsdag 14 april 2009 17:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
hoax, pien houdt heul niet van mannetjes!
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Genoeg, maar ik denk niet dat ze willen
[..]
Wel van KG's mannetje
Je bedoeld dat Thaise fastfood ding met die rieten stoelen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:58 schreef Nijns het volgende:
Weet iemand een cheap restaurantje in Amsterdam centrum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |