't Is ver beneden N.A.P.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er is geen pijl op te trekken
(Ja dat hoort met ei, dat weet ik wel.)
wurgsex.. doe ik zo váák..........quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:40 schreef Gert het volgende:
Pas maar op met de liefde!
Stel komt om bij seksspel
Wat een vááág bericht.![]()
Daar ben ik de afgelopen 2 jaar geweestquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:47 schreef Dementor het volgende:
Maria Mena komt ook naar Concert at Sea.
Klinkt leuk, zijn alle liedjes zo soft? Of kan ze ook schreeuwen enzo?quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:47 schreef Dementor het volgende:
Maria Mena komt ook naar Concert at Sea.
Ja, of een mislukte deep throat of ze is te diep over de versnellingspook gezakt of spelletje met penis/hoofd tussen electrisch raampje of verdronken tijdens plassex of..of...of....quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:46 schreef FANN het volgende:
[..]
wurgsex.. doe ik zo váák..........![]()
harstikke leuk...
quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:41 schreef liesje1979 het volgende:
Er is geen pijl op te trekken
(Ja dat hoort met ei, dat weet ik wel.)
Vast wel.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klinkt leuk, zijn alle liedjes zo soft? Of kan ze ook schreeuwen enzo?
Cupido sucks now and thenquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
jammer dat 't pijl gedoe er bijkomt, zal wel meevallen .
jahquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, of een mislukte deep throat of ze is te diep over de versnellingspook gezakt of spelletje met penis/hoofd tussen electrisch raampje of verdronken tijdens plassex of..of...of....
Ik hoop alleen wel dat ze gingen na een orgasme, al dat voorwerk en dan net te vroeg dood....dat is knap lullig
Je bent een lieverd Fluitert!quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het kan je best door de verhuizing slepen, jammer dat 't pijl gedoe er bijkomt,
wanneer de pijl diep zit , zal wel meevallen .
Ik wil weten wélke moeite! Wat is dit nou voor stom bericht. "Bizar seksspel", daar moeten we het mee doen.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wil weten wélke moeite! Wat is dit nou voor stom bericht. "Bizar seksspel", daar moeten we het mee doen.
Het zal wel iets met wurgseks zijn dan, of met electriciteit of zo, maar misschien is het nóg wel bizarderder.
Fan jij had toch een keer een linkje met een vrouw die gestikt was tijdens de masturbatie? Met een zak over haar hoofd ofzo? Moest ik toen zo om lachen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:00 schreef FANN het volgende:
[..]
kan het nóg erger.......
ik wil het niet weten eigenlijk
Nou 't was in Duitsland hè... misschien een alternatief voor "wurgseks".. iets met gas of zo..quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:00 schreef FANN het volgende:
[..]
kan het nóg erger.......
ik wil het niet weten eigenlijk
quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fan jij had toch een keer een linkje met een vrouw die gestikt was tijdens de masturbatie? Met een zak over haar hoofd ofzo? Moest ik toen zo om lachen.
Nee was geen plaatje, maar een link naar een artikelquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ikke?
ik weet van niks !écht niet.........
![]()
![]()
![]()
maar ik wil het plaatje wel even zien als je die nog kan vinden.......
wie gaat er nou in godsnaam mastruberen met een zak over haar hoofd
![]()
sjezus
nah was niet van mij in ieder geval.... en ik heb het gemist ook dan...quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee was geen plaatje, maar een link naar een artikel
En ik vraag me af of ik dat ooit terug kan vinden. even zoeken.
Waarom was je eerst sceptisch ?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:05 schreef Pien85 het volgende:
Ik was nogal sceptisch over het hele concept, maar ik begin het nu toch leuk te vinden
Dat vind ik dan weer zielig... zo in haar eentje stikken omdat ze ook eens wat nieuws wilde proberen. En dat ze dan in de laatste tiende van een seconde beseft dat ze op die manier gevonden gaat worden.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fan jij had toch een keer een linkje met een vrouw die gestikt was tijdens de masturbatie? Met een zak over haar hoofd ofzo? Moest ik toen zo om lachen.
Ik heb het niet zo op reallife soaps enzo. BB1 vond ik nog wel leuk, maar alles daarna vond ik erg tegen vallen. Maar op de een of andere manier vind ik dit wel weer heel leuk klinkenquote:
Ja! En hopelijk was het nog even heel lekker.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer zielig... zo in haar eentje stikken omdat ze ook eens wat nieuws wilde proberen. En dat ze dan in de laatste tiende van een seconde beseft dat ze op die manier gevonden gaat worden.
en dan moet de familie de kaartjes nog laten drukken....quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer zielig... zo in haar eentje stikken omdat ze ook eens wat nieuws wilde proberen. En dat ze dan in de laatste tiende van een seconde beseft dat ze op die manier gevonden gaat worden.
Ben je van plan om streams te nemen? Of alleen te volgen via The Bunker topics en youtubes?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:08 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb het niet zo op reallife soaps enzo. BB1 vond ik nog wel leuk, maar alles daarna vond ik erg tegen vallen. Maar op de een of andere manier vind ik dit wel weer heel leuk klinken
Geen idee nog, ik wacht het nog eventjes afquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ben je van plan om streams te nemen? Of alleen te volgen via The Bunker topics en youtubes?
Bart van BB1 was bij Life & Cooking.
En alweer terug. Ging goed. Lijkt me echt uitdagend en natuurlijk ben ik geschikt. Yada ja.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fijn om te lezen Noek, dat heb je toch maar even mooi geflikt!![]()
Ik ga voor je duimen zo meteen, hoe laat moet je?
Ja! 1 kamer is al helemaal af, Naja af, ex had hem geschilderd, ik vond het niet zo netjes, maar om nou te gaan zeiken enzo. Ik heb wel gezegd dat ik daar echt nog een keer overheen moet, en dus hebben we meteen maar afdekfolie over het laminaat gelegd. Dit is sowieso wel handig want ik ben in staat per ongeluk een emmer verf om te schoppen ofzo.
Ik zoek de camera van ex, zodat ik even een foto kan laten zien, maar geen idee waar dat ding is.
heeft die Carlo nou een pruik tegenwoordig?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ben je van plan om streams te nemen? Of alleen te volgen via The Bunker topics en youtubes?
Bart van BB1 was bij Life & Cooking.
Wanneer hoor je wat?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:15 schreef Noek het volgende:
En alweer terug. Ging goed. Lijkt me echt uitdagend en natuurlijk ben ik geschikt. Yada ja.
Hoeveel kamers heb je eigenlijk?
Alle mogelijkheden.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:14 schreef Pien85 het volgende:
Geen idee nog, ik wacht het nog eventjes af
Dat duurt nog heeeeeeel lang want het is pas voor september maar whatevah. Het loopt.quote:
Dit was eerder Carlo's haar.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:16 schreef FANN het volgende:
heeft die Carlo nou een pruik tegenwoordig?
die was toch kaal?
jah dat intrigeert mij dan weer........
en ik vond die twee lesbo meisjes Bianca en die andere die blonde wel leuk
![]()
het zal toch niet hé
Ja dank, niets aan 't handje. Een één op de twintig probleem, bot en de zenuwen liggen bloot dus denk je dat kiespijn hebt. D'r moet gewoon weer wat vlees overheen groeien. Tot die tijd tramadol slikken. Voor de zekerheid een antibioticakuur, zinktabletten om te kunnen poepen vanwege die tramadol en twee keer daags gapend wortelgat uitspoelen met een spuit.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:32 schreef Marrije het volgende:
NMNS, sterkte!
Wat? Carlo een pruik? Ff kijken hoor.
voor het nageslacht...quote:
Stuur een pm.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:33 schreef Noek het volgende:
Ja shit, nu moet ik 2 dagen wachten met vragen stellen.
Nee. Als je het zo openlijk doet, gaan we daar geen achterkamertjeswerk van maken, Piet Puk.quote:
en we houden onze adem ook niet in. Ké?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan wachten we maar 2 dagen op de rugnummers, wa, ondertussen wel goed drinken he, met dit weer.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee. Als je het zo openlijk doet, gaan we daar geen achterkamertjeswerk van maken, Piet Puk.
Spa fruit, kocht er zo 2, kreeg ik er 1 gratis bijquote:
Wats met jou en Remlof?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat wil je precies weten?
Dan beoordeel ik daarna wel, of en hoe ik antwoord.
Kun je daar fijn op stampen!quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Spa fruit, kocht er zo 2, kreeg ik er 1 gratis bij.
Beidenquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Aw!![]()
Ook in het echte echie of alleen FOK! leuk?
Aw!quote:
Gaaf!quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb kaartjes voor het Coldplay-concert![]()
En nu ga ik echt, de kaartjes zijn van mij!!!!
Gehad voor mijn verjaardag van mijn dochter, mits we samen gaan
9 september in De Goffertquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Gaaf!![]()
En nee, het is geen depressieve meuk. Het is leuk!
In september of wanneer komen ze?
Hoe is oud is dochter dearest?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
9 september in De Goffert![]()
Ik vind Coldplay ook heel goed en vond het zo jammer dat de kaartjes de vorige keer door mijn neus werden geboord.
Mijn dochter die met me naar een concert wil
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Aw!![]()
Hoelang al?
Moedermodus: je doet het wel veilig en als die mept, schop je hem in de ballen.
Goed, de liefde is mooi!
Dochterlief is 17 en ik ben er heel trots op dat ze met haar mammie wilquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoe is oud is dochter dearest?
Kei tof man! Enjoy en alleen de voorpret is al zo leuk.
Bart.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:17 schreef Smash-it het volgende:
Ik heb een nieuwe goudvis, met een wit hoofd (zodat ik hem kan onderscheiden van de resterende goudvis, Pipi).
Iemand nog een leuke naamsuggestie voor vis II?
Toch weer d'r zin he, een schande ik zeg 't je!quote:
Nee, maar een vriend van mij woont er vlakbij, dus ga ik daar wel even etenquote:
Annikaquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:17 schreef Smash-it het volgende:
Ik heb een nieuwe goudvis, met een wit hoofd (zodat ik hem kan onderscheiden van de resterende goudvis, Pipi).
Zeker weten!quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
9 september in De Goffert![]()
Ik vind Coldplay ook heel goed en vond het zo jammer dat de kaartjes de vorige keer door mijn neus werden geboord.
Mijn dochter die met me naar een concert wil
Lekker voordeligquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, maar een vriend van mij woont er vlakbij, dus ga ik daar wel even eten
Kun je het ook prima verstaan
59 euro, en dan kwamen er nog kosten bij voor het versturen vanuit Duitsland, iets van 5 euro ofzo.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:21 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zeker weten!
Wat kostte de normale tickets? Zag net 85 euro pp op marktplaats.
Epic (fail)quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:17 schreef Smash-it het volgende:
Titanic of Red Octoberquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:17 schreef Smash-it het volgende:
Oef, oké, maar tegen die tijd marktplaats enz in de gaten houden, wie weer heb je geluk.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
59 euro, en dan kwamen er nog kosten bij voor het versturen vanuit Duitsland, iets van 5 euro ofzo.
Ze had ze hier besteld http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&rlz=1T4GGIH_nlNL282NL282&q=eventim
Ik snap je niet helemaalquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:30 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Oef, oké, maar tegen die tijd marktplaats enz in de gaten houden, wie weer heb je geluk.
Mij weleens gelukt en voor de normale prijs.
Ik vind fans afzetten zo'n kut-manier om een paar flappen te verdienen!quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:30 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Oef, oké, maar tegen die tijd marktplaats enz in de gaten houden, wie weer heb je geluk.
Mij weleens gelukt en voor de normale prijs.
ah zie je wel Calo was kaal, hij kan natuurlijk ook een haartransplantatie hebben genomen net alsquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:22 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dit was eerder Carlo's haar.
[ afbeelding ]
BB-Sandy vind ik sexy, vooral haar gezicht en stem . [Dat iets platte of slissende, stoort me niet]
Ze blijft 1 dagje in The Bunker en misschien ook een nachtje.
Wat houdt je tegen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:07 schreef FANN het volgende:
Ik wil ook effe met Pietje naar een achterkamertje........
Met Pietje naar een achterkamertje, hoe gaat dat precies?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:07 schreef FANN het volgende:
Ik wil ook effe met Pietje naar een achterkamertje........
met zijn tweetjes krijgen we hem wel omver hoor..........quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus tussen Fann en mij staat alleen een grote Griek? Moet te doen zijn
Waarom moeten ze terug?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:20 schreef Dementor het volgende:
Ik ben wel blij dat onze senseo terug moet want het ding gaf toch al problemen dus die mogen ze nu mooi oplossen.
jahhhhhhhhhh, dat is tussen Pietje en mijquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met Pietje naar een achterkamertje, hoe gaat dat precies?
Inschrijving?
Loting?
Mooi, dus geen ernstige dingen ,quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja dank, niets aan 't handje. Een één op de twintig probleem, bot en de zenuwen liggen bloot dus denk je dat kiespijn hebt. D'r moet gewoon weer wat vlees overheen groeien. Tot die tijd tramadol slikken. Voor de zekerheid een antibioticakuur, zinktabletten om te kunnen poepen vanwege die tramadol en twee keer daags gapend wortelgat uitspoelen met een spuit.
Verder kerngezond en ik word 100
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:23 schreef hondjes het volgende:
[..]
Mooi, dus geen ernstige dingen ,
Gaan we dan samen een rollator kopen, voor onze 100e verjaardag,
Als er teveel kalk in zit kan het ding verstopt raken waardoor het ventieltje wat weer in de waterbak loopt onvoldoende overtollig lucht kan afvoeren.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom moeten ze terug?
Ik heb de mijne ff niet bij me, dus moet thuis even kijken of die retour moet
hier staat dat je op hu website moet kijkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom moeten ze terug?
Ik heb de mijne ff niet bij me, dus moet thuis even kijken of die retour moet
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:22 schreef FANN het volgende:
[..]
jahhhhhhhhhh, dat is tussen Pietje en mij![]()
sorry heur........
Serieus?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:24 schreef Dementor het volgende:
Resultaat: Senseo knalt uit elkaar door overdruk.
nee jij hebt Remmy alquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het was interesse Fan, niet alsof ik me zou aanmelden ofzo.
Het werd 'm allemaal ff teveel.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:28 schreef FANN het volgende:
[..]
nee jij hebt Remmy al![]()
begrijp ik...... waar is die gosert eigenlijk?
tja tis ook niet niks.........quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het werd 'm allemaal ff teveel.
Die dingen beginnen na een tijdje ook te klinken als een oude verkalkte waterkoker.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:28 schreef Deisyy het volgende:
Cool! een ontploffende senseo![]()
Straks toch maar even kijken thuis.
Niet op Fok momenteel.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:28 schreef FANN het volgende:
[..]
nee jij hebt Remmy al![]()
Leuk, gaan we lekker crossen door het winkelcentrum, ik wil groen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:24 schreef FANN het volgende:
[..]
ik wil er ook één als het zover is.... met motortje en in leuke kleurtjes
ik wil hem in Lichtenstein kleurtjesquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:32 schreef hondjes het volgende:
[..]
Leuk, gaan we lekker crossen door het winkelcentrum, ik wil groen.
straks knalt ie uitelkaar gek......!quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De mijne moet terug, maar een kans op één op een miljoen, dat ga ik gokken.
Die post nu onder liesjes accountquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:28 schreef FANN het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:37 schreef Copycat het volgende:
Ik heb net 'mijn' Senseo teruggegeven aan mijn moeder. Valt dat onder poging tot moord?
ben bang van wel........ maar ik zou haar toch maar even waarschuwen als ik jou was......quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:37 schreef Copycat het volgende:
Ik heb net 'mijn' Senseo teruggegeven aan mijn moeder. Valt dat onder poging tot moord?
maar je hebt ook allemaal lekkere smakies heur........quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:39 schreef hondjes het volgende:
[..]
![]()
Heb het ding weggegooid, niemand vond die koffie lekker.
Ik zie het ook niet zo snel gebeuren hoor, dat ontploffen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee dat zitten we niet. Hij is niet hier, en ik ben niet daar.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ze zitten gewoon saampies achter die laptop nu
wedde?
Ahhhhhhh wat leuk........ goed idee !quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:44 schreef Soury het volgende:
Fann De Buddah's van jou en NZ hadden Paaswake![]()
[ afbeelding ]
Het gaat niet alleen om het serienummer, ook om de productiedatum.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat zou ik ook eens moeten doenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om het serienummer, ook om de productiedatum. Ff checken dus.
BTW, ik ontkalk dat apparaat eens in de zoveel tijd met schoonmaakazijn. Gratis tip.
wat? naar de KvKquote:
Het verschilt per gemeente hoeveel kalk er in het water zit. Hier valt het mee, maar toch doe ik dat zo om het half jaar. Kleine moeite.quote:
Neem maar ff een kopje (normale) thee en adem diep in en uit.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:49 schreef FANN het volgende:
wat? naar de KvK
o god....... ik denk dat ik effe moet stoppen anders ga ik weer allemaal onzin uitkramen........
Mijn wasmachinereparatieman zei laatst dat we weinig kalk hebben, dat stelt me weer gerustquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het verschilt per gemeente hoeveel kalk er in het water zit. Hier valt het mee, maar toch doe ik dat zo om het half jaar. Kleine moeite.
Er zijn volgens de media 1 miljoen senseo's in Nederland en er is al één geval bekend.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, productiedatum had ik al nagekeken, hij moet terug. En mijn display zegt om de zoveel weken "Ontkalken", maar dat gaat ook vanzelluf weer wegquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om het serienummer, ook om de productiedatum.
Ff checken dus.
BTW, ik ontkalk dat apparaat eens in de zoveel tijd met schoonmaakazijn. Gratis tip.
Jij hebt duidelijk geen kaas gegeten van kansberekeningquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er zijn volgens de media 1 miljoen senseo's in Nederland en er is al één geval bekend.
Dus met kans van 1 op een miljoen, is er eigenlijk geen gevaar meer, anders zou het 2 op de mljoen zijn
Duhhhhh, ik heb deze nick niet voor niets genomen he?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen kaas gegeten van kansberekening
Oh, dan heb jij een luxe-uitvoering. Die van mij geeft dat niet aan, maar gaat inmiddels al 3 jaar mee. Dankzij het ontkalken wellicht.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, productiedatum had ik al nagekeken, hij moet terug. En mijn display zegt om de zoveel weken "Ontkalken", maar dat gaat ook vanzelluf weer weg
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:47 schreef FANN het volgende:
Heb je al je Tosti's opgeknaagd Muis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik zie het ineens voor me......... en maar knagen...
nu ga ik schudden van het lachen........ effe wachte
Gaan we saampies knagenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee nog steeds 23 stuks en een volle la. Kom je een keer lunchen
![]()
Ga de zon weer in.
Heb expres een halve middag vrij genomen zijn er steeds wolken
Daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het zal wel zijn één op de miljoen kopjes koffie dan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er zijn volgens de media 1 miljoen senseo's in Nederland en er is al één geval bekend.
Dus met kans van 1 op een miljoen, is er eigenlijk geen gevaar meer, anders zou het 2 op de mljoen zijn
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
En fijn dat verder alles in orde is, wel goed spuiten he!
quote:
Je voelt wat... Das beter. Ik was/ben zo'n angsthaas voor de tandarts dat ik onder volledig verdoving ben geweest. Verstandskies laten trekken en nog wat shit. Ik ben sindsdien verdoofd in mijn linker onder kaak.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
met beleg, pindakaas was 't.
![]()
Hoe dan ook. 't is mooi kut, want het kan nog wel een week aanhouden volgens hem.
schadeclaim ingediend?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Je voelt wat... Das beter. Ik was/ben zo'n angsthaas voor de tandarts dat ik onder volledig verdoving ben geweest. Verstandskies laten trekken en nog wat shit. Ik ben sindsdien verdoofd in mijn linker onder kaak.
Ze hebben te veel stuk gemaakt. Het zou zomaar kunnen dat er wat aan het rotten is. Ik merk er iig niks van.
Ik raad dat ook iedereen af.
Compleet out te gaan . Tis wel lekker je word wakker en het is gedaan. Maar je kan niet aangeven waneer ze te ver gaan. In mijn geval zijn is er blijkbaar te veel gehakt en getrokken. Heb nog steeds het verdovings gevoel (na twee jaar) Het is niet het eind van de wereld maar ik heb het gehad ..... met die prutsres !!!quote:
Nee ik ben zo'n sukkel die dat te veel werk vind. Ze hebben me nog wel gebeld en daar reageerde ik ook niet op.quote:
Ja dat denk ik wel plus dat ik horror story life heb gehoord in die praktijk..Eigenlijk wil ik het wissenquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:33 schreef Marrije het volgende:
Dat is wel echt zonde Soury, maar misschien kan het nog? Als je je een keer verveelt dat je het in gang zet? Kun je toch weer heel wat pakjes tosti's van kopen
Mijne wel Maar die mag ontploffen wat mij betreftquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:34 schreef Deisyy het volgende:
De mijne hoeft ook niet terug![]()
Ik heb dezelfde als Fann
Zo'n kop zou ik ook hebben als mijn nummertje erbij stond. Kans van één op de miljoen dat die ontploftquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijne wel Maar die mag ontploffen wat mij betreft
Twas een cadeautje en een blauwe ..... Dat past echt niet in de keuken van me. Dus ik wacht op de plof ..quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n kop zou ik ook hebben als mijn nummertje erbij stond. Kans van één op de miljoen dat die ontploft
Heb je daar je vent voor nodig ?? Staat op de onderkant !!! en die van mij is een een pllofding. Ik doe er niks mee btwquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:06 schreef lies1958 het volgende:
die van ons heb ik pas een half jaar. Maar als ik dat ding moet opsturen moet ik wel een andere kopen want een paar weken zonder mijn opsta koffie kan ik niet hoor. Is denk ik ook niet prettig voor gezinsleden die dan ook rond lopen.
Straks mijn man maar even laten nakijken wat voor soort wij hebben.
Is dat van je werk?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:28 schreef Soury het volgende:
Het plan is om, met betrekking tot de adviesaanvragen, medio volgende week tot invulling te kunnen overgaan.
Hierover volgt aan het einde van deze week nog nader bericht.
Weer een week
Yep net in de mail .. Vers van de persquote:
Kunnen ze nou nog steeds niets zeggen?! Wat belachelijk! Jullie hebben toch recht om te weten waar je aan toe bent?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep net in de mail .. Vers van de pers
Ja dat brul ik ook al maanden.. Maar de OR heeft ook een dikke vinger in de pap en houdt dat tegen. Das ook wel begrijpelijk. Anyway ik ben het zat en wil weten waar ik aan toe ben.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kunnen ze nou nog steeds niets zeggen?! Wat belachelijk! Jullie hebben toch recht om te weten waar je aan toe bent?
Ja! Dat zou een keer tijd worden ja. Het is al 4 maanden ofzo!quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat brul ik ook al maanden.. Maar de OR heeft ook een dikke vinger in de pap en houdt dat tegen. Das ook wel begrijpelijk. Anyway ik ben het zat en wil weten waar ik aan toe ben.
Huh, de OR heeft er toch alle belang bij dat hun achterban op de hoogte wordt gebrachtquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat brul ik ook al maanden.. Maar de OR heeft ook een dikke vinger in de pap en houdt dat tegen. Das ook wel begrijpelijk. Anyway ik ben het zat en wil weten waar ik aan toe ben.
Al jaren Deis .. Dat gelul is er al jaren . Weet je de motivatie is ook al tijden weg bij mij. Waarom zou ik cursus volgen of mijn best doenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:40 schreef Deisyy het volgende:
Bah Soury, is er kans dat je je baan verliest?
Niet op dit niveau. Daar mogen ze niks over zeggen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huh, de OR heeft er toch alle belang bij dat hun achterban op de hoogte wordt gebracht
Dat begrijp ik wel (dat ze er niets over mogen zeggen), maar je zegt dat ze het tegenhoudenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet op dit niveau. Daar mogen ze niks over zeggen.
Pietje de lol is er vanaf. Jammer maar zo voel ik hetquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kop op muis, als je 't laat varen wordt 't lot zeker voor je beslist
Ben je al een beetje aan het rondkijken? Iets met mensen he?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Pietje de lol is er vanaf. Jammer maar zo voel ik het
Ja das lastig, een naaste collega zit in de OR. En wat ik heb begrepen dat ze hun best doen om de grote schade te beperken. Verder is het bek houdenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel (dat ze er niets over mogen zeggen), maar je zegt dat ze het tegenhouden
Ja bij AH zoeken ze nog mensen achter de kassaquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben je al een beetje aan het rondkijken? Iets met mensen he?
Kassamiep!quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja bij AH zoeken ze nog mensen achter de kassa
Ik meen het ook nog iid..quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kassamiep!![]()
Je zou nog lol hebben ook!
Niet nadenken Scannen die hapquote:
ahha, ik zie het al... kankkassakortingquote:
Voetbalplaatjes, de bon, zegels, of spaarzegels.. Oh shit nu al ingewikkeld. Nee maar als ik de trap krijg zing ik het wel ruim een jaar uit. Dus het lijkt me heerlijk om iets te doen waar ik niet bij na hoef te denken, en in de tussentijd om me heen kijken.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Voetbalplaatjes, de bon, zegels, of spaarzegels.. Oh shit nu al ingewikkeld. Nee maar als ik de trap krijg zing ik het wel ruim een jaar uit. Dus het lijkt me heerlijk om iets te doen waar ik niet bij na hoef te denken, en in de tussentijd om me heen kijken.
Ik heb een videotheek gehad (eigenaar) No fucking wayquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat mij relaxed lijkt is in een videotheek werken. Gewoon de hele dag een beetje films kijken en mensen helpen enzo. Mooie werktijden ook.
Twee klanten op een dag. Wel lekker relaxed.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:07 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat mij relaxed lijkt is in een videotheek werken. Gewoon de hele dag een beetje films kijken en mensen helpen enzo. Mooie werktijden ook.
Serieus?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een videotheek gehad (eigenaar) No fucking way
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoeveel 15jarigen heb je aan de balie gehad die je geen porno mocht meegeven?
Dat is het probleem iid Cc. Dat gedraai en gelul.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:08 schreef Copycat het volgende:
Kun je alvast het jargon oefenen, Soury.
Wel kut allemaal en ik kan het me best voorstellen dat het ook een opluchting is als je eindelijk eens weet waar je aan toe bent. Of dat nu links- of rechtsom is.
Drie woorden.. Hard, kut, en blij (dat ik vanaf ben).quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Twee klanten op een dag. Wel lekker relaxed.
En ben jij videotheekeigenaar geweest, Soury??? Vertel eens een spannend/hilarisch/mooi verhaal over die tijd!
Nee was van mij en mijn zus (die haakte af) The bitchquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus?
Je had een videotheek, of je had de eigenaar van de videotheek?
Ok, videotheek schrappen we van het lijstje.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee was van mij en mijn zus (die haakte af) The bitch
Daar al, al voorgestoomt op het bedrijfsleven. Al dat gezeik dan alquote:
Ja Drie jaar jang. Volgehouden en naast mijn baan gedaan. Maar wat ben ik blij dat ik er vanaf ben. Maar werken voor een baas is denk ik anders. Maar een Videotheek no way .. Ik ben liever bezigquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw en toen stond je er opeens alleen voor, lekker dan
Ik dacht in eerste instantie aan pornokwalificatiesquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:14 schreef Soury het volgende:
Drie woorden.. Hard, kut, en blij (dat ik vanaf ben).
Jemig, naast je baan?!quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja Drie jaar jang. Volgehouden en naast mijn baan gedaan. Maar wat ben ik blij dat ik er vanaf ben. Maar werken voor een baas is denk ik anders. Maar een Videotheek no way .. Ik ben liever bezig
Ja lekker makkelijk gezegd, als je dat ding niet invult roep je 't in directe zin over je af.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:22 schreef Copycat het volgende:
En ik zou die POP daar steken waar de zon niet schijnt. Bij de directie dan. Ga ff lekker zelf voor jan lul domme formulieren invullen.
IId Nu kan ik het niet meer. Horeca no way echt niet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jemig, naast je baan?!![]()
Hoe dan?!
Ja ik denk idd dat het wel uit maakt of het voor jezelf is, of voor een baas.
De horeca lijkt mij ook leuk, lekker 'snachts werkenMaar dan zul je zien dat ik dan opeens een dagritme heb.
Je zou gewoon es lekker een maand of negen zwanger moeten wordenquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
IId Nu kan ik het niet meer. Horeca no way echt niet.
En dan vul je zo'n POP in en blijkt dat je eigenlijk nergens binnen het bedrijf je stap kunt maken en vlieg je eruit bij de eerste de beste reo omdat je niet meer op je plaats zit en ze je ook niet kunnen bieden wat je nodig hebtquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is het probleem iid Cc. Dat gedraai en gelul.Plus dat ik me sinds jaren niet meer lekker voel qua werk en toekomst. Moet je een POP invullen (Persoonlijk Opleidings Plan) Ja daaaaaaggg daar heb ik ook geen zin meer in..
Dan denk ik dat ze nog liever in een videotheek staat.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zou gewoon es lekker een maand of negen zwanger moeten worden
Denk jij echt dat ze in dit onzekere stadium serieus bezig gaan met jouw persoonlijke opleidingsplanning? Komt op mij over als pappen en nathouden. Die dingen verdwijnen op zeker in een onderste la. Tot er duidelijkheid is.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja lekker makkelijk gezegd, als je dat ding niet invult roep je 't in directe zin over je af.
Ha ja .. dan spoor je niet ofzo. Echt Pietje dat moet ik doen en tja ik deed dat ook maar ik ben het ff zat.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk gezegd, als je dat ding niet invult roep je 't in directe zin over je af.
Klopt wel wat je zegt, maar vul je ze niet in ben je "niet gemotiveerd" en sta je bovenaan de reo-lijst. Dat heb je dan wel aan jezelf te danken, die formulieren zijn gewoon een formaliteit om je in de molen te houden.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:29 schreef Copycat het volgende:
Denk jij echt dat ze in dit onzekere stadium serieus bezig gaan met jouw persoonlijke opleidingsplanning? Komt op mij over als pappen en nathouden. Die dingen verdwijnen op zeker in een onderste la. Tot er duidelijkheid is.
Mij zou het ook aan de motivatie ontbreken daar serieus tijd aan te besteden.
En uiteraard moet Soury die formulieren niet letterlijk in de directieaarsen steken.
Ik snap je wel, wat ik zeg is ook erg makkelijk. Maar 't ging ff om 't puntquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:30 schreef Soury het volgende:
Ha ja .. dan spoor je niet ofzo. Echt Pietje dat moet ik doen en tja ik deed dat ook maar ik ben het ff zat.
Collega's hebben wel weer cursus aangevraagd. Ik heb er geen trek meer in. Stom misschien. Ik heb er tabk van
Klopt. Maar ik heb zo het idee dat Soury die molen meer dan zat is. Gemotiveerd is ze niet meer en zo te lezen al geruime tijd niet. Vraag me af of je dat dan nog terugkrijgt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Klopt wel wat je zegt, maar vul je ze niet in ben je "niet gemotiveerd" en sta je bovenaan de reo-lijst. Dat heb je dan wel aan jezelf te danken, die formulieren zijn gewoon een formaliteit om je in de molen te houden.
Dat zeg je mooi .. Maar je word er wel op afgerekend uiteindelijk en ik ben een sul die daar niet aan meewerkt. Ze verdwijnen ook in een donkere la. Zoals ook je beoordelings gesprekken. Als ze iets negatiefs willen gaat die la ineens open en toveren ze de slechtste dingen van je naar boven. Dat is ook een vak hoor. En geloof me ik heb zeer zware onvoldoendes gehad qua werken van een interim co. die om 12:30 binnekwam en 16:00 weer naar huis ging. Oh hij is er niet meer maar dat papiertje van mij welquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denk jij echt dat ze in dit onzekere stadium serieus bezig gaan met jouw persoonlijke opleidingsplanning? Komt op mij over als pappen en nathouden. Die dingen verdwijnen op zeker in een onderste la. Tot er duidelijkheid is.
Mij zou het ook aan de motivatie ontbreken daar serieus tijd aan te besteden.
En uiteraard moet Soury die formulieren niet letterlijk in de directieaarsen steken.
Helaas vaak de praktijk, ja.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:42 schreef Soury het volgende:
Oh hij is er niet meer maar dat papiertje van mij wel
'T was een soort van familie bedrijf. (maar dan groot) We hadden contact met klanten (gebruikers)en het ging goed. Nu is het uurtje faktuurtje. Ik heb zelfs een achternaam van iemand moeten vragen om dat ik dat moet loggen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Helaas vaak de praktijk, ja.
Corporate life ... what's not to love?
Thanks!!! ik spuug het niet voor niks hier.. De feedback heb ik ff nodigquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:04 schreef Copycat het volgende:
Maar ja, in deze tijd je baan op het spel zetten, is misschien wel weer net iets te heldhaftig. Alhoewel je anderzijds altijd wel kunt gaan zitten voordat je valt. En uit groot lijden grootse dingen ontstaan.
Of grootse spijt.
Genoeg gedacht voor vandaag. Duik met een lekkere tussendoor psychokiller in bed. In boekvorm, wel te verstaan.
Nite en wijsheid.
zo,,,,,, da's mooi kut Muis..... spuug maar evenquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Thanks!!! ik spuug het niet voor niks hier.. De feedback heb ik ff nodig
even over mijn puter....... die Griek had gelijkquote:
Ja genoeg..nu Gezeik he?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
zo,,,,,, da's mooi kut Muis..... spuug maar evenlucht misschien op.........
Allochtonen zijn best slim, op Grieken naquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:16 schreef FANN het volgende:
dus zó dom zijn die alochtonen nou ook weer niet![]()
Wacht maar tot je de rekening krijgtquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:16 schreef FANN het volgende:
[..]
even over mijn puter....... die Griek had gelijkmannetje is geweest alles zit ingebouwd in die puter,
hij heeft de hele harddisk meegnomen, gaat daar gegevens overzetten op zijn puter ofzoiets, en dan komt ie
morgen weer terug om de boel inelkaar zetten........ grote kans dat de alle gegevens er nog op staan,
hij heeft ook meteen iets aan dit laptoppie gefixt daar was ook het één en ander mis mee......
dat werk nu ook allemaal weer top !
dus zó dom zijn die alochtonen nou ook weer niet![]()
nou kan me wel voorstellen dat je flink baalt hoor, is ook harstikke kut....quote:
Whut belangrijkerquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:19 schreef FANN het volgende:
[..]
nou kan me wel voorstellen dat je flink baalt hoor, is ook harstikke kut....
als je nou wist waar je aan toe was, maar nou weet je nog niks........
maar goed........... je hebt de Pasen overleefd zonder kramp zie ik![]()
da's ook belangrijk
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Allochtonen zijn best slim, op Grieken na
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoop gezeik idd, 't is net de Telegraaf
Ja, wanneer mogen wij daar eens van proeven?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... hij kan in ieder geval lekkere zoep maken...... da's ook wat waard......
Witten bonen zoepquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, wanneer mogen wij daar eens van proeven?
Muis heeft het recept........ die kan het je wel effe PMmen anders moet ik nu héél diep na gaan denkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, wanneer mogen wij daar eens van proeven?
Jij moet ook maar eens een flinke zwangerschap, knap je van op. Jouw hormonen hebben ook nog nooit in die modus gestaan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:24 schreef FANN het volgende:
[..]
nee mijn leven is één groot sprookje![]()
maar ik rook niet !
Ik poep gewoon in me broekquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:24 schreef FANN het volgende:
[..]
nee mijn leven is één groot sprookje![]()
maar ik rook niet !
Witte bonen zijn goor Soury, erg goorquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Witten bonen zoep [ afbeelding ][ afbeelding ]
heb je dat recept nog...... zet hem effe neer hier voor NMNS.....quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Witten bonen zoep [ afbeelding ][ afbeelding ]
gaat niet meer gebeuren ook........quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij moet ook maar eens een flinke zwangerschap, knap je van op. Jouw hormonen hebben ook nog nooit in die modus gestaan.
Wel in plaatjes vorm..Deze nog welquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je dat recept nog...... zet hem effe neer hier voor NMNS.....
kunnen we geen andere naam verzinnen....... BOB ofzo........
da's makkelijker
jah...... ik ga hem vanaf nu BOB noemen.........
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel in plaatjes vorm..Deze nog wel
1 aubergine gewoon geschild en al in de oven leggen, graadje of 200...
met vork aan alle kanten inprikken zodat het vocht eruit kan lopen,
ongevee een half uurtje ofzo....... todat ie een beetje zacht aanvoelt.
mengelseltje maken van gesnipperde ui (1 flinke grote) 2 á 3 teentjes knoflook fijnpersen,
in koekenpan met olijfolie even aanfruiten, 1 blik gepelde tomaten door de blender halen, en
die erbij gooien, peper, zout, verse geneden peterselie erbij.......
aubergine uit de oven halen, in plakjes snijden,
in ovenschaal leggen ......... mengsel eroverheen gieten, en daarna een laag parmesaanse kaas
in oven laten totdat de kaas een mooi bruin korstje heeft....
dit moet je eten met lekker vers witbrood.....
deze portie is genoeg voor 2 personen.........
Je hebt het zelf gepost mutsquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moet kookboeken gaan schrijven
zelfs ik snap dit recept in één keer
Lekkere dingen zijn vloeibaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Willen jullie stoppen over eten, ik kan alleen maar vloeibaar naar binnen krijgen en ik heb zo'n zin in lekkere dingen
milkshake'squote:Op dinsdag 14 april 2009 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Willen jullie stoppen over eten, ik kan alleen maar vloeibaar naar binnen krijgen en ik heb zo'n zin in lekkere dingen
Kwark met perzik, 't zuigt zo lekker wegquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
milkshake'scappucino van Burger King..... die is lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kwark met perzik, 't zuigt zo lekker weg
*Gaat morgen blender kopen én banaan én aardbeien én yoghurt én rietjesquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:39 schreef FANN het volgende:
oh BOB ik heb wel een hele gezonde voor je.......en makkelijk... en lekker........
halve liter yogurt , half bakje aarbeien en halve banaan in blender
heb je zelf je eigen yogurtshake........
i liter met al die zooi tegelijk kan niet in de blender dus gewoon twee keer doen en dan in een
afluitbaar ding in de koelkast en je kan de hele dag een beker milshake pakken...
moet je wel van die rietjes kopen dan is het nét ;echt..........![]()
en ook goed voor de lijn....... fatso........
zeg je mij geen welterustenquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
@Soury, slaap lekker muisje....
Die had ik ff gemist......quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat zou je graag willen worden Soury, later, als je groot bent?
Hoiquote:
Met lekker stokbrood of iets dergelijks erbij neem ik aanquote:Op woensdag 15 april 2009 00:14 schreef Soury het volgende:
FANN !! Gevonden
zak geschrapte worteltjes in schijfjes snijden,
bossie selderij (niet de hele bos )
1 pot witte bonen van hak
2 grote uien
tomatenpuree
2 bouillonblokjes ofzo
zou/zwarte peper
olijfolie (griekse AH)
2 á 2,5 liter water (hoe dik wil je het hebben) laten koken
schijfjes worteltjes erin flikkeren
uien erin / wel effe kleinsnijden natuurlijk
selderij ook effe snijden natuurlijk
boullonblokjes erbij en zout en peper
flinke scheut olijfolie, maar dan ook wel een flinke hé.....
alles effe gaar laten koken
pot bonen erbij (wel effe eerst wassen zodat die smurrie eruit is)
een beetje tomatenpuree
nog effe laten doorsudderen
klaaaaaaaaaaaaar [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
2-2 en halve liter water lijkt me meer op iets van een bepaalde.....soepquote:Op woensdag 15 april 2009 00:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi Soury! Waar is dat recept voor? Is het iets dat je op toast kan smeren?
Wanneer kunnen we een stokbroodje met :jouw vernieuwde recept ,"iets "minder water en dan smeerbaar op stokbrood bij je komen uitproberen,draag ik je voor ,voor "wie is de chef" ehhh ik bedoel "smaken verschillen"quote:Op woensdag 15 april 2009 00:32 schreef remlof het volgende:
Met iets minder water lijkt ie me prima smeerbaar
Koken is cool en is echt leuk! Magnetron de deur uit!quote:Op woensdag 15 april 2009 00:44 schreef remlof het volgende:
Hey mijn culinaire kunsten bestaan ongeveer uit het aflezen van hoe lang iets in de magnetron moet
quote:Op woensdag 15 april 2009 00:44 schreef remlof het volgende:
Hey mijn culinaire kunsten bestaan ongeveer uit het aflezen van hoe lang iets in de magnetron moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen Fok!
quote:Op woensdag 15 april 2009 00:14 schreef Soury het volgende:
FANN !! Gevonden
zak geschrapte worteltjes in schijfjes snijden,
bossie selderij (niet de hele bos )
1 pot witte bonen van hak
2 grote uien
tomatenpuree
2 bouillonblokjes ofzo
zou/zwarte peper
olijfolie (griekse AH)
2 á 2,5 liter water (hoe dik wil je het hebben) laten koken
schijfjes worteltjes erin flikkeren
uien erin / wel effe kleinsnijden natuurlijk
selderij ook effe snijden natuurlijk
boullonblokjes erbij en zout en peper
flinke scheut olijfolie, maar dan ook wel een flinke hé.....
alles effe gaar laten koken
pot bonen erbij (wel effe eerst wassen zodat die smurrie eruit is)
een beetje tomatenpuree
nog effe laten doorsudderen
klaaaaaaaaaaaaar [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee een paar uurtjes, max 4 ofzo. Maar dat is mijn eigen schuld, ik help altijd als ik niet moet werken meteen vakkundig mijn ritme om het zeep, en daar heb ik dan als ik wel moet werken last van.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Weg is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |