quote:Op woensdag 15 april 2009 00:14 schreef Soury het volgende:
FANN !! Gevonden
zak geschrapte worteltjes in schijfjes snijden,
bossie selderij (niet de hele bos )
1 pot witte bonen van hak
2 grote uien
tomatenpuree
2 bouillonblokjes ofzo
zou/zwarte peper
olijfolie (griekse AH)
2 á 2,5 liter water (hoe dik wil je het hebben) laten koken
schijfjes worteltjes erin flikkeren
uien erin / wel effe kleinsnijden natuurlijk
selderij ook effe snijden natuurlijk
boullonblokjes erbij en zout en peper
flinke scheut olijfolie, maar dan ook wel een flinke hé.....
alles effe gaar laten koken
pot bonen erbij (wel effe eerst wassen zodat die smurrie eruit is)
een beetje tomatenpuree
nog effe laten doorsudderen
klaaaaaaaaaaaaar [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 april 2009 00:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi Soury! Waar is dat recept voor? Is het iets dat je op toast kan smeren?
Komt onze muziekmaker niet meer, en is je bankje vrij.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:20 schreef Manu82 het volgende:
Hier is het ook weer lekker weer
Vanmiddag weer leren in het park![]()
![]()
Hij is weg, maar verdenk hem er ernstig van dat hij van plan is mijn vakantie te verpestenquote:Op woensdag 15 april 2009 09:28 schreef hondjes het volgende:
[..]
Komt onze muziekmaker niet meer, en is je bankje vrij.
En je hebt ook aan de winter gedacht?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:26 schreef Copycat het volgende:
Kijk mij eens een besluit nemen! Heb net mijn baas ervan verwittigd () dat ik die auto toch niet wil overnemen. Veel te grote bak, veel te veel een mevrouwen-auto voor mij. Laat mij voorlopig maar fietsen en meeliften, een andere auto komt wel een keer.
Mijn baas vond het een 'zeer rationele beslissing van me', zei hij verbaasd.
Werktijd!
Vandaar 'voorlopig'. Ik wil altijd alles haasje repje doen en dat is niet altijd even slim. Nu gun ik mezelf de tijd om rustig rond te kijken voor een auto die beter bij me past. Geef mij maar een goedkope Jap. Wasabi bij?quote:
Oh kut, die moet ik ook nog betalen ...quote:Op woensdag 15 april 2009 09:40 schreef Jumparound het volgende:
Knoop doorgehakt... ik moet langs de KvK
Nee. Ik heb ook geen lease-auto. Is niet interessant voor me, was gewoon een onderhandse deal mbt een auto die uit de lease kwam.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |