ah zie je wel Calo was kaal, hij kan natuurlijk ook een haartransplantatie hebben genomen net alsquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:22 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dit was eerder Carlo's haar.
[ afbeelding ]
BB-Sandy vind ik sexy, vooral haar gezicht en stem . [Dat iets platte of slissende, stoort me niet]
Ze blijft 1 dagje in The Bunker en misschien ook een nachtje.
Wat houdt je tegen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:07 schreef FANN het volgende:
Ik wil ook effe met Pietje naar een achterkamertje........
Met Pietje naar een achterkamertje, hoe gaat dat precies?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:07 schreef FANN het volgende:
Ik wil ook effe met Pietje naar een achterkamertje........
met zijn tweetjes krijgen we hem wel omver hoor..........quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus tussen Fann en mij staat alleen een grote Griek? Moet te doen zijn
Waarom moeten ze terug?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:20 schreef Dementor het volgende:
Ik ben wel blij dat onze senseo terug moet want het ding gaf toch al problemen dus die mogen ze nu mooi oplossen.
jahhhhhhhhhh, dat is tussen Pietje en mijquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met Pietje naar een achterkamertje, hoe gaat dat precies?
Inschrijving?
Loting?
Mooi, dus geen ernstige dingen ,quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja dank, niets aan 't handje. Een één op de twintig probleem, bot en de zenuwen liggen bloot dus denk je dat kiespijn hebt. D'r moet gewoon weer wat vlees overheen groeien. Tot die tijd tramadol slikken. Voor de zekerheid een antibioticakuur, zinktabletten om te kunnen poepen vanwege die tramadol en twee keer daags gapend wortelgat uitspoelen met een spuit.
Verder kerngezond en ik word 100
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:23 schreef hondjes het volgende:
[..]
Mooi, dus geen ernstige dingen ,
Gaan we dan samen een rollator kopen, voor onze 100e verjaardag,
Als er teveel kalk in zit kan het ding verstopt raken waardoor het ventieltje wat weer in de waterbak loopt onvoldoende overtollig lucht kan afvoeren.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom moeten ze terug?
Ik heb de mijne ff niet bij me, dus moet thuis even kijken of die retour moet
hier staat dat je op hu website moet kijkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom moeten ze terug?
Ik heb de mijne ff niet bij me, dus moet thuis even kijken of die retour moet
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:22 schreef FANN het volgende:
[..]
jahhhhhhhhhh, dat is tussen Pietje en mij![]()
sorry heur........
Serieus?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:24 schreef Dementor het volgende:
Resultaat: Senseo knalt uit elkaar door overdruk.
nee jij hebt Remmy alquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het was interesse Fan, niet alsof ik me zou aanmelden ofzo.
Het werd 'm allemaal ff teveel.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:28 schreef FANN het volgende:
[..]
nee jij hebt Remmy al![]()
begrijp ik...... waar is die gosert eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |