Is dat van je werk?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:28 schreef Soury het volgende:
Het plan is om, met betrekking tot de adviesaanvragen, medio volgende week tot invulling te kunnen overgaan.
Hierover volgt aan het einde van deze week nog nader bericht.
Weer een week
Yep net in de mail .. Vers van de persquote:
Kunnen ze nou nog steeds niets zeggen?! Wat belachelijk! Jullie hebben toch recht om te weten waar je aan toe bent?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep net in de mail .. Vers van de pers
Ja dat brul ik ook al maanden.. Maar de OR heeft ook een dikke vinger in de pap en houdt dat tegen. Das ook wel begrijpelijk. Anyway ik ben het zat en wil weten waar ik aan toe ben.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kunnen ze nou nog steeds niets zeggen?! Wat belachelijk! Jullie hebben toch recht om te weten waar je aan toe bent?
Ja! Dat zou een keer tijd worden ja. Het is al 4 maanden ofzo!quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat brul ik ook al maanden.. Maar de OR heeft ook een dikke vinger in de pap en houdt dat tegen. Das ook wel begrijpelijk. Anyway ik ben het zat en wil weten waar ik aan toe ben.
Huh, de OR heeft er toch alle belang bij dat hun achterban op de hoogte wordt gebrachtquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat brul ik ook al maanden.. Maar de OR heeft ook een dikke vinger in de pap en houdt dat tegen. Das ook wel begrijpelijk. Anyway ik ben het zat en wil weten waar ik aan toe ben.
Al jaren Deis .. Dat gelul is er al jaren . Weet je de motivatie is ook al tijden weg bij mij. Waarom zou ik cursus volgen of mijn best doenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:40 schreef Deisyy het volgende:
Bah Soury, is er kans dat je je baan verliest?
Niet op dit niveau. Daar mogen ze niks over zeggen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huh, de OR heeft er toch alle belang bij dat hun achterban op de hoogte wordt gebracht
Dat begrijp ik wel (dat ze er niets over mogen zeggen), maar je zegt dat ze het tegenhoudenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet op dit niveau. Daar mogen ze niks over zeggen.
Pietje de lol is er vanaf. Jammer maar zo voel ik hetquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kop op muis, als je 't laat varen wordt 't lot zeker voor je beslist
Ben je al een beetje aan het rondkijken? Iets met mensen he?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Pietje de lol is er vanaf. Jammer maar zo voel ik het
Ja das lastig, een naaste collega zit in de OR. En wat ik heb begrepen dat ze hun best doen om de grote schade te beperken. Verder is het bek houdenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel (dat ze er niets over mogen zeggen), maar je zegt dat ze het tegenhouden
Ja bij AH zoeken ze nog mensen achter de kassaquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben je al een beetje aan het rondkijken? Iets met mensen he?
Kassamiep!quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja bij AH zoeken ze nog mensen achter de kassa
Ik meen het ook nog iid..quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kassamiep!![]()
Je zou nog lol hebben ook!
Niet nadenken Scannen die hapquote:
ahha, ik zie het al... kankkassakortingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |