Ja, productiedatum had ik al nagekeken, hij moet terug. En mijn display zegt om de zoveel weken "Ontkalken", maar dat gaat ook vanzelluf weer wegquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om het serienummer, ook om de productiedatum.
Ff checken dus.
BTW, ik ontkalk dat apparaat eens in de zoveel tijd met schoonmaakazijn. Gratis tip.
Jij hebt duidelijk geen kaas gegeten van kansberekeningquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er zijn volgens de media 1 miljoen senseo's in Nederland en er is al één geval bekend.
Dus met kans van 1 op een miljoen, is er eigenlijk geen gevaar meer, anders zou het 2 op de mljoen zijn
Duhhhhh, ik heb deze nick niet voor niets genomen he?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen kaas gegeten van kansberekening
Oh, dan heb jij een luxe-uitvoering. Die van mij geeft dat niet aan, maar gaat inmiddels al 3 jaar mee. Dankzij het ontkalken wellicht.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, productiedatum had ik al nagekeken, hij moet terug. En mijn display zegt om de zoveel weken "Ontkalken", maar dat gaat ook vanzelluf weer weg
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:47 schreef FANN het volgende:
Heb je al je Tosti's opgeknaagd Muis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik zie het ineens voor me......... en maar knagen...
nu ga ik schudden van het lachen........ effe wachte
Gaan we saampies knagenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee nog steeds 23 stuks en een volle la. Kom je een keer lunchen
![]()
Ga de zon weer in.
Heb expres een halve middag vrij genomen zijn er steeds wolken
Daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De mijne moet terug, maar een kans op één op een miljoen, dat ga ik gokken.
Het zal wel zijn één op de miljoen kopjes koffie dan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er zijn volgens de media 1 miljoen senseo's in Nederland en er is al één geval bekend.
Dus met kans van 1 op een miljoen, is er eigenlijk geen gevaar meer, anders zou het 2 op de mljoen zijn
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
En fijn dat verder alles in orde is, wel goed spuiten he!
quote:
Je voelt wat... Das beter. Ik was/ben zo'n angsthaas voor de tandarts dat ik onder volledig verdoving ben geweest. Verstandskies laten trekken en nog wat shit. Ik ben sindsdien verdoofd in mijn linker onder kaak.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
met beleg, pindakaas was 't.
![]()
Hoe dan ook. 't is mooi kut, want het kan nog wel een week aanhouden volgens hem.
schadeclaim ingediend?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Je voelt wat... Das beter. Ik was/ben zo'n angsthaas voor de tandarts dat ik onder volledig verdoving ben geweest. Verstandskies laten trekken en nog wat shit. Ik ben sindsdien verdoofd in mijn linker onder kaak.
Ze hebben te veel stuk gemaakt. Het zou zomaar kunnen dat er wat aan het rotten is. Ik merk er iig niks van.
Ik raad dat ook iedereen af.
Compleet out te gaan . Tis wel lekker je word wakker en het is gedaan. Maar je kan niet aangeven waneer ze te ver gaan. In mijn geval zijn is er blijkbaar te veel gehakt en getrokken. Heb nog steeds het verdovings gevoel (na twee jaar) Het is niet het eind van de wereld maar ik heb het gehad ..... met die prutsres !!!quote:
Nee ik ben zo'n sukkel die dat te veel werk vind. Ze hebben me nog wel gebeld en daar reageerde ik ook niet op.quote:
Ja dat denk ik wel plus dat ik horror story life heb gehoord in die praktijk..Eigenlijk wil ik het wissenquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:33 schreef Marrije het volgende:
Dat is wel echt zonde Soury, maar misschien kan het nog? Als je je een keer verveelt dat je het in gang zet? Kun je toch weer heel wat pakjes tosti's van kopen
Mijne wel Maar die mag ontploffen wat mij betreftquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:34 schreef Deisyy het volgende:
De mijne hoeft ook niet terug![]()
Ik heb dezelfde als Fann
Zo'n kop zou ik ook hebben als mijn nummertje erbij stond. Kans van één op de miljoen dat die ontploftquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijne wel Maar die mag ontploffen wat mij betreft
Twas een cadeautje en een blauwe ..... Dat past echt niet in de keuken van me. Dus ik wacht op de plof ..quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n kop zou ik ook hebben als mijn nummertje erbij stond. Kans van één op de miljoen dat die ontploft
Heb je daar je vent voor nodig ?? Staat op de onderkant !!! en die van mij is een een pllofding. Ik doe er niks mee btwquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:06 schreef lies1958 het volgende:
die van ons heb ik pas een half jaar. Maar als ik dat ding moet opsturen moet ik wel een andere kopen want een paar weken zonder mijn opsta koffie kan ik niet hoor. Is denk ik ook niet prettig voor gezinsleden die dan ook rond lopen.
Straks mijn man maar even laten nakijken wat voor soort wij hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |