tja tis ook niet niks.........quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het werd 'm allemaal ff teveel.
Die dingen beginnen na een tijdje ook te klinken als een oude verkalkte waterkoker.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:28 schreef Deisyy het volgende:
Cool! een ontploffende senseo![]()
Straks toch maar even kijken thuis.
Niet op Fok momenteel.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:28 schreef FANN het volgende:
[..]
nee jij hebt Remmy al![]()
begrijp ik...... waar is die gosert eigenlijk?
Leuk, gaan we lekker crossen door het winkelcentrum, ik wil groen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:24 schreef FANN het volgende:
[..]
ik wil er ook één als het zover is.... met motortje en in leuke kleurtjes
ik wil hem in Lichtenstein kleurtjesquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:32 schreef hondjes het volgende:
[..]
Leuk, gaan we lekker crossen door het winkelcentrum, ik wil groen.
straks knalt ie uitelkaar gek......!quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De mijne moet terug, maar een kans op één op een miljoen, dat ga ik gokken.
Die post nu onder liesjes accountquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:28 schreef FANN het volgende:
[..]
begrijp ik...... waar is die gosert eigenlijk?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:37 schreef Copycat het volgende:
Ik heb net 'mijn' Senseo teruggegeven aan mijn moeder. Valt dat onder poging tot moord?
ben bang van wel........ maar ik zou haar toch maar even waarschuwen als ik jou was......quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:37 schreef Copycat het volgende:
Ik heb net 'mijn' Senseo teruggegeven aan mijn moeder. Valt dat onder poging tot moord?
maar je hebt ook allemaal lekkere smakies heur........quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:39 schreef hondjes het volgende:
[..]
![]()
Heb het ding weggegooid, niemand vond die koffie lekker.
Ik zie het ook niet zo snel gebeuren hoor, dat ontploffen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee dat zitten we niet. Hij is niet hier, en ik ben niet daar.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ze zitten gewoon saampies achter die laptop nu
wedde?
Ahhhhhhh wat leuk........ goed idee !quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:44 schreef Soury het volgende:
Fann De Buddah's van jou en NZ hadden Paaswake![]()
[ afbeelding ]
Het gaat niet alleen om het serienummer, ook om de productiedatum.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat zou ik ook eens moeten doenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om het serienummer, ook om de productiedatum. Ff checken dus.
BTW, ik ontkalk dat apparaat eens in de zoveel tijd met schoonmaakazijn. Gratis tip.
wat? naar de KvKquote:
Het verschilt per gemeente hoeveel kalk er in het water zit. Hier valt het mee, maar toch doe ik dat zo om het half jaar. Kleine moeite.quote:
Neem maar ff een kopje (normale) thee en adem diep in en uit.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:49 schreef FANN het volgende:
wat? naar de KvK
o god....... ik denk dat ik effe moet stoppen anders ga ik weer allemaal onzin uitkramen........
Mijn wasmachinereparatieman zei laatst dat we weinig kalk hebben, dat stelt me weer gerustquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het verschilt per gemeente hoeveel kalk er in het water zit. Hier valt het mee, maar toch doe ik dat zo om het half jaar. Kleine moeite.
Er zijn volgens de media 1 miljoen senseo's in Nederland en er is al één geval bekend.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |