Denk jij echt dat ze in dit onzekere stadium serieus bezig gaan met jouw persoonlijke opleidingsplanning? Komt op mij over als pappen en nathouden. Die dingen verdwijnen op zeker in een onderste la. Tot er duidelijkheid is.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja lekker makkelijk gezegd, als je dat ding niet invult roep je 't in directe zin over je af.
Ha ja .. dan spoor je niet ofzo. Echt Pietje dat moet ik doen en tja ik deed dat ook maar ik ben het ff zat.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk gezegd, als je dat ding niet invult roep je 't in directe zin over je af.
Klopt wel wat je zegt, maar vul je ze niet in ben je "niet gemotiveerd" en sta je bovenaan de reo-lijst. Dat heb je dan wel aan jezelf te danken, die formulieren zijn gewoon een formaliteit om je in de molen te houden.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:29 schreef Copycat het volgende:
Denk jij echt dat ze in dit onzekere stadium serieus bezig gaan met jouw persoonlijke opleidingsplanning? Komt op mij over als pappen en nathouden. Die dingen verdwijnen op zeker in een onderste la. Tot er duidelijkheid is.
Mij zou het ook aan de motivatie ontbreken daar serieus tijd aan te besteden.
En uiteraard moet Soury die formulieren niet letterlijk in de directieaarsen steken.
Ik snap je wel, wat ik zeg is ook erg makkelijk. Maar 't ging ff om 't puntquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:30 schreef Soury het volgende:
Ha ja .. dan spoor je niet ofzo. Echt Pietje dat moet ik doen en tja ik deed dat ook maar ik ben het ff zat.
Collega's hebben wel weer cursus aangevraagd. Ik heb er geen trek meer in. Stom misschien. Ik heb er tabk van
Klopt. Maar ik heb zo het idee dat Soury die molen meer dan zat is. Gemotiveerd is ze niet meer en zo te lezen al geruime tijd niet. Vraag me af of je dat dan nog terugkrijgt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Klopt wel wat je zegt, maar vul je ze niet in ben je "niet gemotiveerd" en sta je bovenaan de reo-lijst. Dat heb je dan wel aan jezelf te danken, die formulieren zijn gewoon een formaliteit om je in de molen te houden.
Dat zeg je mooi .. Maar je word er wel op afgerekend uiteindelijk en ik ben een sul die daar niet aan meewerkt. Ze verdwijnen ook in een donkere la. Zoals ook je beoordelings gesprekken. Als ze iets negatiefs willen gaat die la ineens open en toveren ze de slechtste dingen van je naar boven. Dat is ook een vak hoor. En geloof me ik heb zeer zware onvoldoendes gehad qua werken van een interim co. die om 12:30 binnekwam en 16:00 weer naar huis ging. Oh hij is er niet meer maar dat papiertje van mij welquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denk jij echt dat ze in dit onzekere stadium serieus bezig gaan met jouw persoonlijke opleidingsplanning? Komt op mij over als pappen en nathouden. Die dingen verdwijnen op zeker in een onderste la. Tot er duidelijkheid is.
Mij zou het ook aan de motivatie ontbreken daar serieus tijd aan te besteden.
En uiteraard moet Soury die formulieren niet letterlijk in de directieaarsen steken.
Helaas vaak de praktijk, ja.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:42 schreef Soury het volgende:
Oh hij is er niet meer maar dat papiertje van mij wel
'T was een soort van familie bedrijf. (maar dan groot) We hadden contact met klanten (gebruikers)en het ging goed. Nu is het uurtje faktuurtje. Ik heb zelfs een achternaam van iemand moeten vragen om dat ik dat moet loggen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Helaas vaak de praktijk, ja.
Corporate life ... what's not to love?
Thanks!!! ik spuug het niet voor niks hier.. De feedback heb ik ff nodigquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:04 schreef Copycat het volgende:
Maar ja, in deze tijd je baan op het spel zetten, is misschien wel weer net iets te heldhaftig. Alhoewel je anderzijds altijd wel kunt gaan zitten voordat je valt. En uit groot lijden grootse dingen ontstaan.
Of grootse spijt.
Genoeg gedacht voor vandaag. Duik met een lekkere tussendoor psychokiller in bed. In boekvorm, wel te verstaan.
Nite en wijsheid.
zo,,,,,, da's mooi kut Muis..... spuug maar evenquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Thanks!!! ik spuug het niet voor niks hier.. De feedback heb ik ff nodig
even over mijn puter....... die Griek had gelijkquote:
Ja genoeg..nu Gezeik he?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
zo,,,,,, da's mooi kut Muis..... spuug maar evenlucht misschien op.........
Allochtonen zijn best slim, op Grieken naquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:16 schreef FANN het volgende:
dus zó dom zijn die alochtonen nou ook weer niet![]()
Wacht maar tot je de rekening krijgtquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:16 schreef FANN het volgende:
[..]
even over mijn puter....... die Griek had gelijkmannetje is geweest alles zit ingebouwd in die puter,
hij heeft de hele harddisk meegnomen, gaat daar gegevens overzetten op zijn puter ofzoiets, en dan komt ie
morgen weer terug om de boel inelkaar zetten........ grote kans dat de alle gegevens er nog op staan,
hij heeft ook meteen iets aan dit laptoppie gefixt daar was ook het één en ander mis mee......
dat werk nu ook allemaal weer top !
dus zó dom zijn die alochtonen nou ook weer niet![]()
nou kan me wel voorstellen dat je flink baalt hoor, is ook harstikke kut....quote:
Whut belangrijkerquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:19 schreef FANN het volgende:
[..]
nou kan me wel voorstellen dat je flink baalt hoor, is ook harstikke kut....
als je nou wist waar je aan toe was, maar nou weet je nog niks........
maar goed........... je hebt de Pasen overleefd zonder kramp zie ik![]()
da's ook belangrijk
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Allochtonen zijn best slim, op Grieken na
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |