't Is ver beneden N.A.P.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er is geen pijl op te trekken
(Ja dat hoort met ei, dat weet ik wel.)
wurgsex.. doe ik zo váák..........quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:40 schreef Gert het volgende:
Pas maar op met de liefde!
Stel komt om bij seksspel
Wat een vááág bericht.![]()
Daar ben ik de afgelopen 2 jaar geweestquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:47 schreef Dementor het volgende:
Maria Mena komt ook naar Concert at Sea.
Klinkt leuk, zijn alle liedjes zo soft? Of kan ze ook schreeuwen enzo?quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:47 schreef Dementor het volgende:
Maria Mena komt ook naar Concert at Sea.
Ja, of een mislukte deep throat of ze is te diep over de versnellingspook gezakt of spelletje met penis/hoofd tussen electrisch raampje of verdronken tijdens plassex of..of...of....quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:46 schreef FANN het volgende:
[..]
wurgsex.. doe ik zo váák..........![]()
harstikke leuk...
quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:41 schreef liesje1979 het volgende:
Er is geen pijl op te trekken
(Ja dat hoort met ei, dat weet ik wel.)
Vast wel.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klinkt leuk, zijn alle liedjes zo soft? Of kan ze ook schreeuwen enzo?
Cupido sucks now and thenquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
jammer dat 't pijl gedoe er bijkomt, zal wel meevallen .
jahquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, of een mislukte deep throat of ze is te diep over de versnellingspook gezakt of spelletje met penis/hoofd tussen electrisch raampje of verdronken tijdens plassex of..of...of....
Ik hoop alleen wel dat ze gingen na een orgasme, al dat voorwerk en dan net te vroeg dood....dat is knap lullig
Je bent een lieverd Fluitert!quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het kan je best door de verhuizing slepen, jammer dat 't pijl gedoe er bijkomt,
wanneer de pijl diep zit , zal wel meevallen .
Ik wil weten wélke moeite! Wat is dit nou voor stom bericht. "Bizar seksspel", daar moeten we het mee doen.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wil weten wélke moeite! Wat is dit nou voor stom bericht. "Bizar seksspel", daar moeten we het mee doen.
Het zal wel iets met wurgseks zijn dan, of met electriciteit of zo, maar misschien is het nóg wel bizarderder.
Fan jij had toch een keer een linkje met een vrouw die gestikt was tijdens de masturbatie? Met een zak over haar hoofd ofzo? Moest ik toen zo om lachen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:00 schreef FANN het volgende:
[..]
kan het nóg erger.......
ik wil het niet weten eigenlijk
Nou 't was in Duitsland hè... misschien een alternatief voor "wurgseks".. iets met gas of zo..quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:00 schreef FANN het volgende:
[..]
kan het nóg erger.......
ik wil het niet weten eigenlijk
quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fan jij had toch een keer een linkje met een vrouw die gestikt was tijdens de masturbatie? Met een zak over haar hoofd ofzo? Moest ik toen zo om lachen.
Nee was geen plaatje, maar een link naar een artikelquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ikke?
ik weet van niks !écht niet.........
![]()
![]()
![]()
maar ik wil het plaatje wel even zien als je die nog kan vinden.......
wie gaat er nou in godsnaam mastruberen met een zak over haar hoofd
![]()
sjezus
nah was niet van mij in ieder geval.... en ik heb het gemist ook dan...quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee was geen plaatje, maar een link naar een artikel
En ik vraag me af of ik dat ooit terug kan vinden. even zoeken.
Waarom was je eerst sceptisch ?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:05 schreef Pien85 het volgende:
Ik was nogal sceptisch over het hele concept, maar ik begin het nu toch leuk te vinden
Dat vind ik dan weer zielig... zo in haar eentje stikken omdat ze ook eens wat nieuws wilde proberen. En dat ze dan in de laatste tiende van een seconde beseft dat ze op die manier gevonden gaat worden.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fan jij had toch een keer een linkje met een vrouw die gestikt was tijdens de masturbatie? Met een zak over haar hoofd ofzo? Moest ik toen zo om lachen.
Ik heb het niet zo op reallife soaps enzo. BB1 vond ik nog wel leuk, maar alles daarna vond ik erg tegen vallen. Maar op de een of andere manier vind ik dit wel weer heel leuk klinkenquote:
Ja! En hopelijk was het nog even heel lekker.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer zielig... zo in haar eentje stikken omdat ze ook eens wat nieuws wilde proberen. En dat ze dan in de laatste tiende van een seconde beseft dat ze op die manier gevonden gaat worden.
en dan moet de familie de kaartjes nog laten drukken....quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer zielig... zo in haar eentje stikken omdat ze ook eens wat nieuws wilde proberen. En dat ze dan in de laatste tiende van een seconde beseft dat ze op die manier gevonden gaat worden.
Ben je van plan om streams te nemen? Of alleen te volgen via The Bunker topics en youtubes?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:08 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb het niet zo op reallife soaps enzo. BB1 vond ik nog wel leuk, maar alles daarna vond ik erg tegen vallen. Maar op de een of andere manier vind ik dit wel weer heel leuk klinken
Geen idee nog, ik wacht het nog eventjes afquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ben je van plan om streams te nemen? Of alleen te volgen via The Bunker topics en youtubes?
Bart van BB1 was bij Life & Cooking.
En alweer terug. Ging goed. Lijkt me echt uitdagend en natuurlijk ben ik geschikt. Yada ja.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fijn om te lezen Noek, dat heb je toch maar even mooi geflikt!![]()
Ik ga voor je duimen zo meteen, hoe laat moet je?
Ja! 1 kamer is al helemaal af, Naja af, ex had hem geschilderd, ik vond het niet zo netjes, maar om nou te gaan zeiken enzo. Ik heb wel gezegd dat ik daar echt nog een keer overheen moet, en dus hebben we meteen maar afdekfolie over het laminaat gelegd. Dit is sowieso wel handig want ik ben in staat per ongeluk een emmer verf om te schoppen ofzo.
Ik zoek de camera van ex, zodat ik even een foto kan laten zien, maar geen idee waar dat ding is.
heeft die Carlo nou een pruik tegenwoordig?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ben je van plan om streams te nemen? Of alleen te volgen via The Bunker topics en youtubes?
Bart van BB1 was bij Life & Cooking.
Wanneer hoor je wat?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:15 schreef Noek het volgende:
En alweer terug. Ging goed. Lijkt me echt uitdagend en natuurlijk ben ik geschikt. Yada ja.
Hoeveel kamers heb je eigenlijk?
Alle mogelijkheden.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:14 schreef Pien85 het volgende:
Geen idee nog, ik wacht het nog eventjes af
Dat duurt nog heeeeeeel lang want het is pas voor september maar whatevah. Het loopt.quote:
Dit was eerder Carlo's haar.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:16 schreef FANN het volgende:
heeft die Carlo nou een pruik tegenwoordig?
die was toch kaal?
jah dat intrigeert mij dan weer........
en ik vond die twee lesbo meisjes Bianca en die andere die blonde wel leuk
![]()
het zal toch niet hé
Ja dank, niets aan 't handje. Een één op de twintig probleem, bot en de zenuwen liggen bloot dus denk je dat kiespijn hebt. D'r moet gewoon weer wat vlees overheen groeien. Tot die tijd tramadol slikken. Voor de zekerheid een antibioticakuur, zinktabletten om te kunnen poepen vanwege die tramadol en twee keer daags gapend wortelgat uitspoelen met een spuit.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:32 schreef Marrije het volgende:
NMNS, sterkte!
Wat? Carlo een pruik? Ff kijken hoor.
voor het nageslacht...quote:
Stuur een pm.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:33 schreef Noek het volgende:
Ja shit, nu moet ik 2 dagen wachten met vragen stellen.
Nee. Als je het zo openlijk doet, gaan we daar geen achterkamertjeswerk van maken, Piet Puk.quote:
en we houden onze adem ook niet in. Ké?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan wachten we maar 2 dagen op de rugnummers, wa, ondertussen wel goed drinken he, met dit weer.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee. Als je het zo openlijk doet, gaan we daar geen achterkamertjeswerk van maken, Piet Puk.
Spa fruit, kocht er zo 2, kreeg ik er 1 gratis bijquote:
Wats met jou en Remlof?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat wil je precies weten?
Dan beoordeel ik daarna wel, of en hoe ik antwoord.
Kun je daar fijn op stampen!quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Spa fruit, kocht er zo 2, kreeg ik er 1 gratis bij.
Beidenquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Aw!![]()
Ook in het echte echie of alleen FOK! leuk?
Aw!quote:
Gaaf!quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb kaartjes voor het Coldplay-concert![]()
En nu ga ik echt, de kaartjes zijn van mij!!!!
Gehad voor mijn verjaardag van mijn dochter, mits we samen gaan
9 september in De Goffertquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Gaaf!![]()
En nee, het is geen depressieve meuk. Het is leuk!
In september of wanneer komen ze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |