Hoe is oud is dochter dearest?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
9 september in De Goffert![]()
Ik vind Coldplay ook heel goed en vond het zo jammer dat de kaartjes de vorige keer door mijn neus werden geboord.
Mijn dochter die met me naar een concert wil
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Aw!![]()
Hoelang al?
Moedermodus: je doet het wel veilig en als die mept, schop je hem in de ballen.
Goed, de liefde is mooi!
Dochterlief is 17 en ik ben er heel trots op dat ze met haar mammie wilquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoe is oud is dochter dearest?
Kei tof man! Enjoy en alleen de voorpret is al zo leuk.
Bart.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:17 schreef Smash-it het volgende:
Ik heb een nieuwe goudvis, met een wit hoofd (zodat ik hem kan onderscheiden van de resterende goudvis, Pipi).
Iemand nog een leuke naamsuggestie voor vis II?
Toch weer d'r zin he, een schande ik zeg 't je!quote:
Nee, maar een vriend van mij woont er vlakbij, dus ga ik daar wel even etenquote:
Annikaquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:17 schreef Smash-it het volgende:
Ik heb een nieuwe goudvis, met een wit hoofd (zodat ik hem kan onderscheiden van de resterende goudvis, Pipi).
Zeker weten!quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
9 september in De Goffert![]()
Ik vind Coldplay ook heel goed en vond het zo jammer dat de kaartjes de vorige keer door mijn neus werden geboord.
Mijn dochter die met me naar een concert wil
Lekker voordeligquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, maar een vriend van mij woont er vlakbij, dus ga ik daar wel even eten
Kun je het ook prima verstaan
59 euro, en dan kwamen er nog kosten bij voor het versturen vanuit Duitsland, iets van 5 euro ofzo.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:21 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zeker weten!
Wat kostte de normale tickets? Zag net 85 euro pp op marktplaats.
Epic (fail)quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:17 schreef Smash-it het volgende:
Titanic of Red Octoberquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:17 schreef Smash-it het volgende:
Oef, oké, maar tegen die tijd marktplaats enz in de gaten houden, wie weer heb je geluk.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
59 euro, en dan kwamen er nog kosten bij voor het versturen vanuit Duitsland, iets van 5 euro ofzo.
Ze had ze hier besteld http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&rlz=1T4GGIH_nlNL282NL282&q=eventim
Ik snap je niet helemaalquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:30 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Oef, oké, maar tegen die tijd marktplaats enz in de gaten houden, wie weer heb je geluk.
Mij weleens gelukt en voor de normale prijs.
Ik vind fans afzetten zo'n kut-manier om een paar flappen te verdienen!quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:30 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Oef, oké, maar tegen die tijd marktplaats enz in de gaten houden, wie weer heb je geluk.
Mij weleens gelukt en voor de normale prijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |