quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoop gezeik idd, 't is net de Telegraaf
Ja, wanneer mogen wij daar eens van proeven?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... hij kan in ieder geval lekkere zoep maken...... da's ook wat waard......
Witten bonen zoepquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, wanneer mogen wij daar eens van proeven?
Muis heeft het recept........ die kan het je wel effe PMmen anders moet ik nu héél diep na gaan denkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, wanneer mogen wij daar eens van proeven?
Jij moet ook maar eens een flinke zwangerschap, knap je van op. Jouw hormonen hebben ook nog nooit in die modus gestaan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:24 schreef FANN het volgende:
[..]
nee mijn leven is één groot sprookje![]()
maar ik rook niet !
Ik poep gewoon in me broekquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:24 schreef FANN het volgende:
[..]
nee mijn leven is één groot sprookje![]()
maar ik rook niet !
Witte bonen zijn goor Soury, erg goorquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Witten bonen zoep [ afbeelding ][ afbeelding ]
heb je dat recept nog...... zet hem effe neer hier voor NMNS.....quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Witten bonen zoep [ afbeelding ][ afbeelding ]
gaat niet meer gebeuren ook........quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij moet ook maar eens een flinke zwangerschap, knap je van op. Jouw hormonen hebben ook nog nooit in die modus gestaan.
Wel in plaatjes vorm..Deze nog welquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je dat recept nog...... zet hem effe neer hier voor NMNS.....
kunnen we geen andere naam verzinnen....... BOB ofzo........
da's makkelijker
jah...... ik ga hem vanaf nu BOB noemen.........
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel in plaatjes vorm..Deze nog wel
1 aubergine gewoon geschild en al in de oven leggen, graadje of 200...
met vork aan alle kanten inprikken zodat het vocht eruit kan lopen,
ongevee een half uurtje ofzo....... todat ie een beetje zacht aanvoelt.
mengelseltje maken van gesnipperde ui (1 flinke grote) 2 á 3 teentjes knoflook fijnpersen,
in koekenpan met olijfolie even aanfruiten, 1 blik gepelde tomaten door de blender halen, en
die erbij gooien, peper, zout, verse geneden peterselie erbij.......
aubergine uit de oven halen, in plakjes snijden,
in ovenschaal leggen ......... mengsel eroverheen gieten, en daarna een laag parmesaanse kaas
in oven laten totdat de kaas een mooi bruin korstje heeft....
dit moet je eten met lekker vers witbrood.....
deze portie is genoeg voor 2 personen.........
Je hebt het zelf gepost mutsquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moet kookboeken gaan schrijven
zelfs ik snap dit recept in één keer
Lekkere dingen zijn vloeibaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Willen jullie stoppen over eten, ik kan alleen maar vloeibaar naar binnen krijgen en ik heb zo'n zin in lekkere dingen
milkshake'squote:Op dinsdag 14 april 2009 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Willen jullie stoppen over eten, ik kan alleen maar vloeibaar naar binnen krijgen en ik heb zo'n zin in lekkere dingen
Kwark met perzik, 't zuigt zo lekker wegquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
milkshake'scappucino van Burger King..... die is lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kwark met perzik, 't zuigt zo lekker weg
*Gaat morgen blender kopen én banaan én aardbeien én yoghurt én rietjesquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:39 schreef FANN het volgende:
oh BOB ik heb wel een hele gezonde voor je.......en makkelijk... en lekker........
halve liter yogurt , half bakje aarbeien en halve banaan in blender
heb je zelf je eigen yogurtshake........
i liter met al die zooi tegelijk kan niet in de blender dus gewoon twee keer doen en dan in een
afluitbaar ding in de koelkast en je kan de hele dag een beker milshake pakken...
moet je wel van die rietjes kopen dan is het nét ;echt..........![]()
en ook goed voor de lijn....... fatso........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |