Mocht wel.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:53 schreef Susi het volgende:
Ik vond niet dat ik het kon maken om een TT over de opgeruimde kamer van Tabloid kon maken
Jaweeeeel, kan primaquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:53 schreef Susi het volgende:
Ik vond niet dat ik het kon maken om een TT over de opgeruimde kamer van Tabloid kon maken
Ik zal er de volgende keer aan denken.quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:55 schreef Susi het volgende:
Top 20 in de TV SC-reeks op 09-04-2009
01. 005 Piles
quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:56 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik zal er de volgende keer aan denken.
Ik zag dat ik wel de combo van Tabloid en DaFrenk qua topic openen doorbrak
quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:55 schreef Susi het volgende:
Top 20 in de TV SC-reeks op 09-04-2009
01. 005 Piles
02. 003 Susi
03. 002 Tabloid
04. 002 Yesse
05. 001 Etcetera
06. 001 DaFrenk
Ja, ik vind het ook wel mooi geweestquote:
Daar word ik lichtelijk triest vanquote:
Iddquote:
Meneer Aart was juist zo tofquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:30 schreef Susi het volgende:
Sesamstraat gaat terug naar het oude tijdstip volgens de FP
Alleen meneer Aart is het er niet mee eens , die vindt half zes niks
Blijft hij goed in z'n rol iigquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Meneer Aart was juist zo tofLekker zeiken op alles
Haha, ja dat wel jaquote:
Nee, zit nu geen hele dagen meer thuis te "werken"..quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:58 schreef Susi het volgende:
[..]
En DaFrenk was er ook niet om het gat op te vangen
Dit is de beste tijd voor Sesamstraat die ze kunnen krijgen. De rest van de avond zit bij de PO helemaal vol.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:30 schreef Susi het volgende:
Sesamstraat gaat terug naar het oude tijdstip volgens de FP
Alleen meneer Aart is het er niet mee eens , die vindt half zes niks
Oiquote:
Voor de eerste keer? Nouja, ook daarna blijft het een bijzonder goede filmquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:39 schreef Susi het volgende:
Weltrusten.
Ik heb net Donnie Darko gekeken, dus ik heb nog niet het idee dat ik deze dag kan afronden en naar bed kan gaan
Jaquote:Op zaterdag 11 april 2009 08:47 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Voor de eerste keer? Nouja, ook daarna blijft het een bijzonder goede film
Whahaquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, hoi
Haast![]()
Veel te lang in bed blijven liggen op mn vrije dag, en moet zo naar de bus
quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:45 schreef Bravebart het volgende:
Zo, kapper ook weer overleefd
1 keer in mn oor geknipt en een moedervlek aan het bloeden, doordat de kapster er te hard met de tondeuse overheen ging
Incapabele kapsters
Nee, dat mens kan gewoon niet knippenquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:03 schreef Susi het volgende:
[..]Dat is ook niet normaal
![]()
Zeker een stagiaire ?
Ik heb een ijsje op en ga nu buiten zitten
Je hoefde toch niet 't volle pond te betalen ?quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, dat mens kan gewoon niet knippenMaar mn 'normale' kapster, die wel kan knippen
, was ziek, dus moest ik wel bij haar
Lekker
Ik zit lekker binnen te werken
![]()
Jawelquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:11 schreef Susi het volgende:
[..]
Je hoefde toch niet 't volle pond te betalen ?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JawelZoveel pijn deed het nou ook weer niet
quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:41 schreef Susi het volgende:
[..]
'Oh knipt u nog maar even harder, dit voelde ik niet'
Alsof het normaal is dat je in je oor wordt geknipt. Dat is toch serieus onkunde van die kapster van je
Ai aiquote:Op zaterdag 11 april 2009 13:45 schreef Bravebart het volgende:
Zo, kapper ook weer overleefd
1 keer in mn oor geknipt en een moedervlek aan het bloeden, doordat de kapster er te hard met de tondeuse overheen ging
Incapabele kapsters
Jaja, zelfs bij de kapper beleef ik watquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaja, zelfs bij de kapper beleef ik wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:27 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Bij m'n gebruikelijke kapper is het doodsaai. Die vent zegt amper wat, en als hij wat zegt alleen over.. het weerMaar als ik tijd heb ga ik altijd in de stad naar zo'n € 9,50 zaak waar van die beginnende kapsters zijn. Da's een stuk gezelliger
Haha, uitzicht is ook belangrijk jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die vrouw vandaag lulde ook 20 minuten over het weerMaargoed, ik lul dan maar wat mee, heeft zij ook weer een leuke dag
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
2 keer de helftquote:
Omdat jij al post 69 maaktquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom krijg ik niet zo'n aankondiging?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:29 schreef Yesse het volgende:
Geef omdat je wilt geven
niet omdat je wilt krijgen
quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:29 schreef Yesse het volgende:
Geef omdat je wilt geven
niet omdat je wilt krijgen
Bij mij is het 70quote:
Tijd voor pizzaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: De film heet geen footsteps. Wel iets in die trant![]()
quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:14 schreef Remsjo het volgende:
Ik dacht dat vanavond de film Footsteps komt maar ik weet niet zeker. Kan iemand dat mij bevestigen?http://www.nu.nl/tvgids/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handig hè, internet![]()
Als je 10 euro op mijn rekening stort als voorschot, kan ik aan de slagquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Lijkt me redelijk
waar kan men bestellen?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:58 schreef Susi het volgende:
[..]
Mijn favoriet. Over drie minuten klaar.
Hou opquote:
Nee, ik mag niet, ik heb een balansdagquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb nog een stuk over![]()
* schuift doos richting Bart [ afbeelding ]
FYI niggah!quote:
quote:
Kap eens met die afkortingen, snap er niks vanquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:02 schreef Bravebart het volgende:
Nee, ik mag niet, ik heb een balansdag
Ik slaap er nog een nachtje overquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je 10 euro op mijn rekening stort als voorschot, kan ik aan de slag
Sorryquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:06 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Kap eens met die afkortingen, snap er niks van
Nou lach maar, ik ben alweer 73 kiloquote:[..]
Ok, morgen storten is ook goedquote:
Randstad ook altijdquote:
Ruilen?quote:Nou lach maar, ik ben alweer 73 kiloTerwijl ik 3 maanden geleden nog 67 was
Hoho, het zijn Engelse termen, FYIquote:
Nee, dan moet ik weer van voren af aan beginnenquote:[..]
Ruilen?![]()
Oh jaquote:
Goed dat ik dat stuk vlaai nog heb danquote:Nee, dan moet ik weer van voren af aan beginnenGewoon fiks eten, dan komt het vanzelf
Wat een avond ook weerquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Nou lach maar, ik ben alweer 73 kiloTerwijl ik 3 maanden geleden nog 67 was
Jaquote:
Groepsopdrachtenquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaMaar mn compagnon is nog 'even' op het balkon rosé aan het drinken
Like wtf
Mja, met vlaai kom je er nietquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja
[..]
Goed dat ik dat stuk vlaai nog heb danVerder schiet het nog niet hard op
[..]
Wat een avond ook weer![]()
Succes
Mwa, ik ken hem al een jaar of 18 en normaal werkt hij wel hard, maar hij is een beetje aan het verzaken afgelopen weekquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Groepsopdrachten![]()
Samenwerken is zwaar overrated
mijn streefgewicht was vorig jaar trouwens 100kgquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet weer eens wegen, of ik al een stukje boven de 65 zit
quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
mijn streefgewicht was vorig jaar trouwens 100kg
Die 6 bitterballen van vanmiddag helpen ook niet hard denk ikquote:
Scheelt nogalquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:24 schreef D. het volgende:
Geen ideequote:Op zaterdag 11 april 2009 21:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Die 6 bitterballen van vanmiddag helpen ook niet hard denk ik
Als ik zeg dat dat m'n lunch was weet je genoeg denk ikquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen ideeIk ben niet zo into voeding
Ik heb ook zo'n ontieglijke hekel aan samenwerken, met wie dan ookquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, ik ken hem al een jaar of 18 en normaal werkt hij wel hard, maar hij is een beetje aan het verzaken afgelopen week
Heb je goed voor elkaar danquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:28 schreef Yesse het volgende:
FYI, FYI = For your information![]()
IKR = I know right?
YKR = You know right?
Ik zal het onthoudenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik zeg dat dat m'n lunch was weet je genoeg denk ik
Mja, ik vind het opzich wel fijn, dan heb je tenminste een check of je geen dingen over het hoofd zietquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:28 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n ontieglijke hekel aan samenwerken, met wie dan ook
Ben 1.83m en deed aan fitnessquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]Doe je aan sumo worstelen of ben je 2.10?
Je weet het nooit bij Pilesquote:
Jij doet het liever alleen?quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:28 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n ontieglijke hekel aan samenwerken, met wie dan ook
Ah ok, spierenquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ben 1.83m en deed aan fitness
En dan is 100kg helemaal niet overdreven veel hoor, spieren zijn zwaar
Dat is ook het énige voordeel dat ik zou kunnen bedenkenquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik vind het opzich wel fijn, dan heb je tenminste een check of je geen dingen over het hoofd ziet
quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:32 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat is ook het énige voordeel dat ik zou kunnen bedenken
vet is 'gewone' massa?quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah ok, spierenIk ging ff uit van 'gewone' massa
Das geen argumentquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]En dat je minder zelf hoeft te doen
Oh je wilde omhoog. Ik dacht omlaagquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Nou nee, want ik heb het niet gehaald en ben bij 92kg afgehaakt
Ik bedoelde 'gewoon' als zijnde je gemiddelde lichaamsgewichtquote:
Ja, maar of dat ook significant groter isquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Das geen argumentMet zn 2en hoor je gewoon een grotere opdracht te krijgen
Walrus!quote:
Jullie hadden er 8 voor het hele cluppie?quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Het was vechten om de bitterballen vanmiddag hoor
quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar of dat ook significant groter isMeestal niet namelijk
12quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jullie hadden er 8 voor het hele cluppie?
Ik wil welquote:
quote:
Ja. Als mn compagnon niet op het balkon zatquote:
Hoe laat is die deadline precies ?quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja. Als mn compagnon niet op het balkon zat
Ik zou er gewoon bij gaan zittenquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja. Als mn compagnon niet op het balkon zat
23.59 denk ik.quote:
Mwa, ik zit exact 200 km van hem afquote:
Ik neem niet aan dat de docent op Eerste Paasdag dingen gaat corrigeren nee.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
23.59 denk ik.
Maar dat gaat niet lukken zoNaja dan morgen maar
Was toch al 2 weken uitgesteld, dan kan die ene dag er ook nog wel bij
Bij wijze van danquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, ik zit exact 200 km van hem af
Mwa, deadline is deadline hequote:Op zaterdag 11 april 2009 21:48 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik neem niet aan dat de docent op Eerste Paasdag dingen gaat corrigeren nee.
Of dat jullie op Eerste Paasdag wat gaan doen nee
Ohquote:
Dat is waar.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, deadline is deadline heHij gaat echt niet voor dinsdag wat doen, maar hij kan prima zien wanneer het zn mailbox binnenkwam
Naja, weet je wat het is, hij is volwassen genoeg om te snappen dat het gewoon af moet en dat dat zo niet gaat gebeurenquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:50 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat is waar.
Nuja, ik zou ernstig geirriteerd raken, 'm opbellen of in elk geval van z'n balkon afkrijgen en hem aan het werk zetten, zodat het nog wat lijkt.
Dan zou ik toch iig zelf wél aan de slag gaanquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:54 schreef Bravebart het volgende:
Ik bedoel, als we het niet halen, halen we het allebei nietDoen we het lekker volgend jaar nog een keer
Kijk, dat is de instellingquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:54 schreef Bravebart het volgende:
Ik bedoel, als we het niet halen, halen we het allebei nietDoen we het lekker volgend jaar nog een keer
Ja maar ik kan nu ff niks doenquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:55 schreef Susi het volgende:
[..]
Dan zou ik toch iig zelf wél aan de slag gaan
Ja, heerlijk onweer, maar niet als het zo dichtbij komt en de stekkers moeten er uit, dan ben ik opeens mn internet kwijtquote:
Still going strongquote:
Das wel beetje jammer jaquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:27 schreef Bravebart het volgende:
Ja, heerlijk onweer, maar niet als het zo dichtbij komt en de stekkers moeten er uit, dan ben ik opeens mn internet kwijt
quote:
Maar ik ben het wel zat onderhandquote:
Ja, nu pas?quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar ik ben het wel zat onderhand
Ik heb weinig keusquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, nu pas?
Vind het knap dat je het zo lang volhoudt
quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb weinig keus
Maargoed, ik ben er klaar mee, het moet maar goed zijn zo
Uuh jaquote:
Hier wat familiebezoek, en verder eierenquote:Op zondag 12 april 2009 09:33 schreef Susi het volgende:
Nee, ik ben hier helemaal alleen vandaag
Waarschijnlijk even naar de kerk nog en vanavond een heus paasmaal. Heb nog nooit hier vlees gekocht, dat voor het eerst gedaan![]()
Et toi ?
Er is dan eindelijk ook nieuw bloed aanwezig, dat scheelt.. nu kunnen wij oude rotten even wat rustiger aan doenquote:
Oud?quote:Op zondag 12 april 2009 10:08 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Er is dan eindelijk ook nieuw bloed aanwezig, dat scheelt.. nu kunnen wij oude rotten even wat rustiger aan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 april 2009 10:10 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Oud?Ja heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahaha
Hm straks paaseitjes
Fuck the EBU
quote:Op zondag 12 april 2009 10:10 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Oud?Nouja, oud als in de leeftijd van deze reeksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
vanaf het eerste topic geloof ikquote:Op zondag 12 april 2009 10:37 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nouja, oud als in de leeftijd van deze reeks
Nieuw?quote:Op zondag 12 april 2009 10:08 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Er is dan eindelijk ook nieuw bloed aanwezig, dat scheelt.. nu kunnen wij oude rotten even wat rustiger aan doen
Zoals een tiener tussen de bejaardenquote:
Pilliequote:Op zondag 12 april 2009 14:35 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Was er net ook al, maar vanuit bed typt niet zo handig
Beetje jammer welquote:Op zondag 12 april 2009 14:39 schreef Bravebart het volgende:
Mja, hier is het ook net niet lekkerWel 20 graden, maar geen echt zonnetje en vrij winderig
Hahaquote:Op zondag 12 april 2009 14:41 schreef Susi het volgende:
Nuja ik heb het toch ruim drie uur volgehouden en zag net dat ik wel streepjes had![]()
Maargoed, ik was zo bleek, dat ging ook makkelijk
quote:Op zondag 12 april 2009 14:44 schreef Bravebart het volgende:
Maargoed, eerste vrije dag in weken, ik ga eens heerlijk wat mailtjes voor 'school' sturen en dan eens een flink potje denken
Moet ook gebeurenquote:
Daarom bleef ik vandaag ook weer zo lang in bed liggenquote:Op zondag 12 april 2009 14:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren
Dankuvriendelijkmeneer
Hier is weinig zon te bekennen, ja.. achter veel bewolking. Maar het is wel goed benauwdquote:Op zondag 12 april 2009 16:11 schreef Susi het volgende:
Zo, een tijd in de zon zitten doet een mens goed, ben echt in een opperbest humeur![]()
Ga nu maar mijn paasmaal bereiden
Hejquote:
Ik keek net in de spiegel, had knalrode wangenquote:Op zondag 12 april 2009 16:30 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hier is weinig zon te bekennen, ja.. achter veel bewolking. Maar het is wel goed benauwd
(f)oeiquote:Op zondag 12 april 2009 18:36 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik keek net in de spiegel, had knalrode wangen
quote:Op zondag 12 april 2009 18:36 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik keek net in de spiegel, had knalrode wangen
quote:
Dennis Bax.quote:Op zondag 12 april 2009 19:22 schreef Susi het volgende:
Ga eens heel weg met die Gouden Dennis van je![]()
quote:19:35 Fear factor USA
waarin zes kandidaten, drie mannen en drie vrouwen, meedoen aan de beproeving van hun leven. Ze moeten lef tonen en hun angsten overwinnen. Ze worden geconfronteerd met de meest uitdagende opdrachten onder leiding van een professioneel stuntteam. Het avontuur wordt wel beloond, de winnaar sleept namelijk 50.000 dollar in de wacht.
Ja kloptquote:
Paren?quote:Op zondag 12 april 2009 19:48 schreef Susi het volgende:
Is dat met stelletjes ? Ik heb namelijk ook eens zoiets gezien met stelletjes
Ja.quote:Op zondag 12 april 2009 19:48 schreef Susi het volgende:
Is dat met stelletjes ? Ik heb namelijk ook eens zoiets gezien met stelletjes
Ow leuk.. maar gemist dusquote:
Die vindt ik wat interessanter, 't spelelement is wat toffer en dan zijn de vrouwen ook nog eens belangrijk. Meestal vallen die door bepaalde proeven wat eerder af (:@)quote:
Grap/vraag was te moeilijk, sorryquote:Op zondag 12 april 2009 20:11 schreef Susi het volgende:
[..]
Uhhh... jaa.... Je weet wel. Mensen die samen zijn, dingen doen enzo.
Ik vind de combi paren<>stelletjes wel mooiquote:Op zondag 12 april 2009 20:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij was toch niet heul fout? Die bedacht ik na je opmerking![]()
Nu welquote:Op zondag 12 april 2009 20:23 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga maat eens What Happens in Vegas kijken
-edit- Oh de download was nog niet klaar![]()
Als je de trailer bekijkt heb je de film gezienquote:
Ik heb de film ook al half gezien (quote:Op zondag 12 april 2009 21:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je de trailer bekijkt heb je de film gezien
Dankje!quote:Op zondag 12 april 2009 21:10 schreef Etcetera het volgende:
Nou veel plezier dan
Ik ga verder met How I Met Your Mother
Ik kwam soms niet meer bij.quote:Op maandag 13 april 2009 10:42 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik zat het commentaar te lezen, vreselijk
Moet je voor de grap even het topic lezenquote:Op maandag 13 april 2009 10:53 schreef Yesse het volgende:
Ik heb het niet gezien, was het echt zo slecht?
Ik vind het echt zo zielig van RTL ditquote:
Ik ging er van uit dat het van SBS wasquote:Op maandag 13 april 2009 11:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo zielig van RTL ditDat ze dit durven tonen vind ik echt absurd.
Zelfs SBS heeft niet zulke slechte programma'squote:Op maandag 13 april 2009 11:28 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat het van SBS was
Leek mij een stuk logischer
't Niveau deed mij twijfelen.quote:Op maandag 13 april 2009 11:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zelfs SBS heeft niet zulke slechte programma's
quote:Op maandag 13 april 2009 11:52 schreef DaFrenk het volgende:
Jeez, wat gaat het topic hard
Anywayz, nu lekker Ik hou van Holland en straks de twee Mooi weer de Leeuw uitzendingen aan het terugkijken.
Opa bij ons.quote:Op maandag 13 april 2009 11:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Gütemorgen. Was jij nou bij je opa of je opa bij jullie?
Geld hequote:Op maandag 13 april 2009 11:54 schreef Susi het volgende:
[..]
't Niveau deed mij twijfelen.
En Bridget. Zonde dat je je daarvoor verlaagt![]()
Nou had ik toch al niet zo'n hoge pet van d'r op, maar toch
Nou, we hebben een keer een zondag gehad, die was wel memorabelquote:Op maandag 13 april 2009 11:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]Misschien hebben we hem straks binnen 3 dagen vol
![]()
![]()
Tja, 't stomme is, net als met Fans, ik kijk toch weer :/quote:Op maandag 13 april 2009 11:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geld hePauperprogramma's verdienen goed, omdat het gros van Nederland het (voor even) prachtig vindt.
Whehehe I remember that onequote:Op maandag 13 april 2009 11:56 schreef Susi het volgende:
[..]
Nou, we hebben een keer een zondag gehad, die was wel memorabel
ik pleurde Sprite over m'n toetsenbord
quote:
Dus dat plakt nou nog steeds?quote:Op maandag 13 april 2009 11:56 schreef Susi het volgende:
[..]
Nou, we hebben een keer een zondag gehad, die was wel memorabel
Was tijdens de finale van de Australian Open en ik pleurde Sprite over m'n toetsenbord
quote:Op maandag 13 april 2009 11:57 schreef Susi het volgende:
[..]
Tja, 't stomme is, net als met Fans, ik kijk toch weer :/
Ik kijk uberhaupt weinig, want series vergeet ik, of ben ik zat na een tijdjequote:Op maandag 13 april 2009 12:02 schreef Etcetera het volgende:
Oh dat soort zooi kijk ik ook nietDat is zo tenenkrommend (bij voorbaat al) dat ik er vrolijk bijlangs zap
Nou kijk ik sowieso nauwelijks nog echt tv, ik download bijna alles
Ik vond het einde ook zoquote:Op maandag 13 april 2009 11:54 schreef Susi het volgende:
[..]
't Niveau deed mij twijfelen.
En Bridget. Zonde dat je je daarvoor verlaagt![]()
Nou had ik toch al niet zo'n hoge pet van d'r op, maar toch
Zie m'n sigquote:Op maandag 13 april 2009 12:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik kijk uberhaupt weinig, want series vergeet ik, of ben ik zat na een tijdjeIk kijken alleen DWDD elke dag eigenlijk
En soms P&W, journaal en nog wat losse zooi.
Mja dat wel, maar het gaat me altijd vervelen na een tijdjequote:Op maandag 13 april 2009 12:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zie m'n sigHet enige wat ik al een tijdje niet heb gekeken is Las Vegas en dat heb ik wel al op m'n pc staan
Ik vind series echt heerlijjk
Niet zo lang als een film dus ik kan snel even een aflevering kijken, maar wel altijd spannend/vermakelijk/leuk
Oh dwars door elkaar kan ik ook wel jaquote:Op maandag 13 april 2009 12:14 schreef Etcetera het volgende:
Oh geen last vanen ik kan zonder problemen dingen dwars door elkaar kijken
Maar je moet er wel van houden![]()
Amrican Dad vind ik ook de minste van de 3quote:Op maandag 13 april 2009 12:18 schreef Etcetera het volgende:
Family Guy zie ik af en toe op Comedy CentralAmerican Dad vind ik dan weer net niks. South Park vind ik wel leuk maar niet de moeite waard om te downloaden, da's meer iets van 'zap... niks... zap...niks...zap... South Park. Ah vooruit'
Ja! Mails typen, brief schrijven, mensen bellen en denkenquote:
Klinkt als een fijne dagquote:Op maandag 13 april 2009 12:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja! Mails typen, brief schrijven, mensen bellen en denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |