quote:Op zondag 12 april 2009 10:10 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Oud?Nouja, oud als in de leeftijd van deze reeksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
vanaf het eerste topic geloof ikquote:Op zondag 12 april 2009 10:37 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nouja, oud als in de leeftijd van deze reeks
Nieuw?quote:Op zondag 12 april 2009 10:08 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Er is dan eindelijk ook nieuw bloed aanwezig, dat scheelt.. nu kunnen wij oude rotten even wat rustiger aan doen
Zoals een tiener tussen de bejaardenquote:
Pilliequote:Op zondag 12 april 2009 14:35 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Was er net ook al, maar vanuit bed typt niet zo handig
Beetje jammer welquote:Op zondag 12 april 2009 14:39 schreef Bravebart het volgende:
Mja, hier is het ook net niet lekkerWel 20 graden, maar geen echt zonnetje en vrij winderig
Hahaquote:Op zondag 12 april 2009 14:41 schreef Susi het volgende:
Nuja ik heb het toch ruim drie uur volgehouden en zag net dat ik wel streepjes had![]()
Maargoed, ik was zo bleek, dat ging ook makkelijk
quote:Op zondag 12 april 2009 14:44 schreef Bravebart het volgende:
Maargoed, eerste vrije dag in weken, ik ga eens heerlijk wat mailtjes voor 'school' sturen en dan eens een flink potje denken
Moet ook gebeurenquote:
Daarom bleef ik vandaag ook weer zo lang in bed liggenquote:Op zondag 12 april 2009 14:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren
Dankuvriendelijkmeneer
Hier is weinig zon te bekennen, ja.. achter veel bewolking. Maar het is wel goed benauwdquote:Op zondag 12 april 2009 16:11 schreef Susi het volgende:
Zo, een tijd in de zon zitten doet een mens goed, ben echt in een opperbest humeur![]()
Ga nu maar mijn paasmaal bereiden
Hejquote:
Ik keek net in de spiegel, had knalrode wangenquote:Op zondag 12 april 2009 16:30 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hier is weinig zon te bekennen, ja.. achter veel bewolking. Maar het is wel goed benauwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |