Als je de trailer bekijkt heb je de film gezienquote:
Ik heb de film ook al half gezien (quote:Op zondag 12 april 2009 21:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je de trailer bekijkt heb je de film gezien
Dankje!quote:Op zondag 12 april 2009 21:10 schreef Etcetera het volgende:
Nou veel plezier dan
Ik ga verder met How I Met Your Mother
Ik kwam soms niet meer bij.quote:Op maandag 13 april 2009 10:42 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik zat het commentaar te lezen, vreselijk
Moet je voor de grap even het topic lezenquote:Op maandag 13 april 2009 10:53 schreef Yesse het volgende:
Ik heb het niet gezien, was het echt zo slecht?
Ik vind het echt zo zielig van RTL ditquote:
Ik ging er van uit dat het van SBS wasquote:Op maandag 13 april 2009 11:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo zielig van RTL ditDat ze dit durven tonen vind ik echt absurd.
Zelfs SBS heeft niet zulke slechte programma'squote:Op maandag 13 april 2009 11:28 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat het van SBS was
Leek mij een stuk logischer
't Niveau deed mij twijfelen.quote:Op maandag 13 april 2009 11:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zelfs SBS heeft niet zulke slechte programma's
quote:Op maandag 13 april 2009 11:52 schreef DaFrenk het volgende:
Jeez, wat gaat het topic hard
Anywayz, nu lekker Ik hou van Holland en straks de twee Mooi weer de Leeuw uitzendingen aan het terugkijken.
Opa bij ons.quote:Op maandag 13 april 2009 11:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Gütemorgen. Was jij nou bij je opa of je opa bij jullie?
Geld hequote:Op maandag 13 april 2009 11:54 schreef Susi het volgende:
[..]
't Niveau deed mij twijfelen.
En Bridget. Zonde dat je je daarvoor verlaagt![]()
Nou had ik toch al niet zo'n hoge pet van d'r op, maar toch
Nou, we hebben een keer een zondag gehad, die was wel memorabelquote:Op maandag 13 april 2009 11:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]Misschien hebben we hem straks binnen 3 dagen vol
![]()
![]()
Tja, 't stomme is, net als met Fans, ik kijk toch weer :/quote:Op maandag 13 april 2009 11:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geld hePauperprogramma's verdienen goed, omdat het gros van Nederland het (voor even) prachtig vindt.
Whehehe I remember that onequote:Op maandag 13 april 2009 11:56 schreef Susi het volgende:
[..]
Nou, we hebben een keer een zondag gehad, die was wel memorabel
ik pleurde Sprite over m'n toetsenbord
quote:
Dus dat plakt nou nog steeds?quote:Op maandag 13 april 2009 11:56 schreef Susi het volgende:
[..]
Nou, we hebben een keer een zondag gehad, die was wel memorabel
Was tijdens de finale van de Australian Open en ik pleurde Sprite over m'n toetsenbord
quote:Op maandag 13 april 2009 11:57 schreef Susi het volgende:
[..]
Tja, 't stomme is, net als met Fans, ik kijk toch weer :/
Ik kijk uberhaupt weinig, want series vergeet ik, of ben ik zat na een tijdjequote:Op maandag 13 april 2009 12:02 schreef Etcetera het volgende:
Oh dat soort zooi kijk ik ook nietDat is zo tenenkrommend (bij voorbaat al) dat ik er vrolijk bijlangs zap
Nou kijk ik sowieso nauwelijks nog echt tv, ik download bijna alles
Ik vond het einde ook zoquote:Op maandag 13 april 2009 11:54 schreef Susi het volgende:
[..]
't Niveau deed mij twijfelen.
En Bridget. Zonde dat je je daarvoor verlaagt![]()
Nou had ik toch al niet zo'n hoge pet van d'r op, maar toch
Zie m'n sigquote:Op maandag 13 april 2009 12:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik kijk uberhaupt weinig, want series vergeet ik, of ben ik zat na een tijdjeIk kijken alleen DWDD elke dag eigenlijk
En soms P&W, journaal en nog wat losse zooi.
Mja dat wel, maar het gaat me altijd vervelen na een tijdjequote:Op maandag 13 april 2009 12:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zie m'n sigHet enige wat ik al een tijdje niet heb gekeken is Las Vegas en dat heb ik wel al op m'n pc staan
Ik vind series echt heerlijjk
Niet zo lang als een film dus ik kan snel even een aflevering kijken, maar wel altijd spannend/vermakelijk/leuk
Oh dwars door elkaar kan ik ook wel jaquote:Op maandag 13 april 2009 12:14 schreef Etcetera het volgende:
Oh geen last vanen ik kan zonder problemen dingen dwars door elkaar kijken
Maar je moet er wel van houden![]()
Amrican Dad vind ik ook de minste van de 3quote:Op maandag 13 april 2009 12:18 schreef Etcetera het volgende:
Family Guy zie ik af en toe op Comedy CentralAmerican Dad vind ik dan weer net niks. South Park vind ik wel leuk maar niet de moeite waard om te downloaden, da's meer iets van 'zap... niks... zap...niks...zap... South Park. Ah vooruit'
Ja! Mails typen, brief schrijven, mensen bellen en denkenquote:
Klinkt als een fijne dagquote:Op maandag 13 april 2009 12:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja! Mails typen, brief schrijven, mensen bellen en denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |