Ja, heerlijk onweer, maar niet als het zo dichtbij komt en de stekkers moeten er uit, dan ben ik opeens mn internet kwijtquote:
Still going strongquote:
Das wel beetje jammer jaquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:27 schreef Bravebart het volgende:
Ja, heerlijk onweer, maar niet als het zo dichtbij komt en de stekkers moeten er uit, dan ben ik opeens mn internet kwijt
quote:
Maar ik ben het wel zat onderhandquote:
Ja, nu pas?quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar ik ben het wel zat onderhand
Ik heb weinig keusquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, nu pas?
Vind het knap dat je het zo lang volhoudt
quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb weinig keus
Maargoed, ik ben er klaar mee, het moet maar goed zijn zo
Uuh jaquote:
Hier wat familiebezoek, en verder eierenquote:Op zondag 12 april 2009 09:33 schreef Susi het volgende:
Nee, ik ben hier helemaal alleen vandaag
Waarschijnlijk even naar de kerk nog en vanavond een heus paasmaal. Heb nog nooit hier vlees gekocht, dat voor het eerst gedaan![]()
Et toi ?
Er is dan eindelijk ook nieuw bloed aanwezig, dat scheelt.. nu kunnen wij oude rotten even wat rustiger aan doenquote:
Oud?quote:Op zondag 12 april 2009 10:08 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Er is dan eindelijk ook nieuw bloed aanwezig, dat scheelt.. nu kunnen wij oude rotten even wat rustiger aan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 april 2009 10:10 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Oud?Ja heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahaha
Hm straks paaseitjes
Fuck the EBU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |