Ja. Als mn compagnon niet op het balkon zatquote:
Hoe laat is die deadline precies ?quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja. Als mn compagnon niet op het balkon zat
Ik zou er gewoon bij gaan zittenquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja. Als mn compagnon niet op het balkon zat
23.59 denk ik.quote:
Mwa, ik zit exact 200 km van hem afquote:
Ik neem niet aan dat de docent op Eerste Paasdag dingen gaat corrigeren nee.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
23.59 denk ik.
Maar dat gaat niet lukken zoNaja dan morgen maar
Was toch al 2 weken uitgesteld, dan kan die ene dag er ook nog wel bij
Bij wijze van danquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, ik zit exact 200 km van hem af
Mwa, deadline is deadline hequote:Op zaterdag 11 april 2009 21:48 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik neem niet aan dat de docent op Eerste Paasdag dingen gaat corrigeren nee.
Of dat jullie op Eerste Paasdag wat gaan doen nee
Ohquote:
Dat is waar.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, deadline is deadline heHij gaat echt niet voor dinsdag wat doen, maar hij kan prima zien wanneer het zn mailbox binnenkwam
Naja, weet je wat het is, hij is volwassen genoeg om te snappen dat het gewoon af moet en dat dat zo niet gaat gebeurenquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:50 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat is waar.
Nuja, ik zou ernstig geirriteerd raken, 'm opbellen of in elk geval van z'n balkon afkrijgen en hem aan het werk zetten, zodat het nog wat lijkt.
Dan zou ik toch iig zelf wél aan de slag gaanquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:54 schreef Bravebart het volgende:
Ik bedoel, als we het niet halen, halen we het allebei nietDoen we het lekker volgend jaar nog een keer
Kijk, dat is de instellingquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:54 schreef Bravebart het volgende:
Ik bedoel, als we het niet halen, halen we het allebei nietDoen we het lekker volgend jaar nog een keer
Ja maar ik kan nu ff niks doenquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:55 schreef Susi het volgende:
[..]
Dan zou ik toch iig zelf wél aan de slag gaan
Ja, heerlijk onweer, maar niet als het zo dichtbij komt en de stekkers moeten er uit, dan ben ik opeens mn internet kwijtquote:
Still going strongquote:
Das wel beetje jammer jaquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:27 schreef Bravebart het volgende:
Ja, heerlijk onweer, maar niet als het zo dichtbij komt en de stekkers moeten er uit, dan ben ik opeens mn internet kwijt
quote:
Maar ik ben het wel zat onderhandquote:
Ja, nu pas?quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar ik ben het wel zat onderhand
Ik heb weinig keusquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, nu pas?
Vind het knap dat je het zo lang volhoudt
quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb weinig keus
Maargoed, ik ben er klaar mee, het moet maar goed zijn zo
Uuh jaquote:
Hier wat familiebezoek, en verder eierenquote:Op zondag 12 april 2009 09:33 schreef Susi het volgende:
Nee, ik ben hier helemaal alleen vandaag
Waarschijnlijk even naar de kerk nog en vanavond een heus paasmaal. Heb nog nooit hier vlees gekocht, dat voor het eerst gedaan![]()
Et toi ?
Er is dan eindelijk ook nieuw bloed aanwezig, dat scheelt.. nu kunnen wij oude rotten even wat rustiger aan doenquote:
Oud?quote:Op zondag 12 april 2009 10:08 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Er is dan eindelijk ook nieuw bloed aanwezig, dat scheelt.. nu kunnen wij oude rotten even wat rustiger aan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 april 2009 10:10 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Oud?Ja heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahaha
Hm straks paaseitjes
Fuck the EBU
quote:Op zondag 12 april 2009 10:10 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Oud?Nouja, oud als in de leeftijd van deze reeksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
vanaf het eerste topic geloof ikquote:Op zondag 12 april 2009 10:37 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nouja, oud als in de leeftijd van deze reeks
Nieuw?quote:Op zondag 12 april 2009 10:08 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Er is dan eindelijk ook nieuw bloed aanwezig, dat scheelt.. nu kunnen wij oude rotten even wat rustiger aan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |