Idem!quote:Op donderdag 9 april 2009 19:53 schreef northernlight81 het volgende:
Toffe serie, hoop echt dat een seizoen 3 er komt.
Het kon eigenlijk niemand anders zien als je zag hoe de laatste episode eindigde, alhoewel ik verwacht dat hij het meteen in de camper te horen zou krijgen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik hoopte juist tijdens de aflevering dat zijn vader Orion niet zou zijn, maar dus toch...
Ik weet nog niet zo goed of ik het wel of niet tof vind.
Chuck is ook niet een serie a la Lost, die het moet hebben van het plot. Eigenlijk is het allemaal vrij voorspelbaar en de vragen die er zijn worden vrij snel opgelot. Chuck moet het meer hebben van gewoon pure tofheid, geniale dialogen, stoere actie en natuurlijk hete babes.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik hoopte juist tijdens de aflevering dat zijn vader Orion niet zou zijn, maar dus toch...
Ik weet nog niet zo goed of ik het wel of niet tof vind.
Oh, ik mis Chuck nu alquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:48 schreef Askbak het volgende:
[..]
Chuck is ook niet een serie a la Lost, die het moet hebben van het plot. Eigenlijk is het allemaal vrij voorspelbaar en de vragen die er zijn worden vrij snel opgelot. Chuck moet het meer hebben van gewoon pure tofheid, geniale dialogen, stoere actie en natuurlijk hete babes.
In dat kader vond ik de onthulling van Orion ook heel erg geslaagd, natuurlijk, een echte verrassing was het niet, maar de timing en de dialogen eromheen waren geniaal ("I'm not who you think I am", "me neither" *bliep bliep, paps slaat badguy in elkaar*).
The CW is dus een andere zender dan NBC welke misschien Chuck wil gaan uitzenden wanneer NBC ermee kapt. Zou mooi zijn, maar het is allemaal erg onzeker.quote:Exclusive: Chuck moving to The CW?
No NBC has not (yet) cancelled Chuck but it is still not sure whether the series get renewed…
With that said, fans of Chuck will not be happy. But a CW insider can tell series.nu exclusive that Dawn Ostroff, President of Entertainment of The CW likes Chuck. And if NBC cancels the series, there is a chance that The CW take over Chuck.
Inderdaad, dat kunnen ze nog wel wat beter doenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Toffe aflevering, wel een abrupt einde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The final? in de TT gaat erover dat dit misschien het laatste topic is, omdat Chuck eventueel geannuleerd wordt.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:59 schreef Sc0tTy het volgende:
hmmk was dit dus de final ? vond em voor een final best matig eigk
Of als hij casey een klap op ze schouder geeft en hij zich dan moet inhouden om niet terug te slaanquote:Op woensdag 15 april 2009 10:35 schreef Professional het volgende:
Zeer geslaagde aflevering. Ik moest lachen toen Casey en Sarah voor de deur van de familie van Jill stonden en de vader opeens zei: This must be Beauty and the Beast, you have to be loaded (ofzoiets).
Vond het ook een toffe opmerkingquote:Op woensdag 15 april 2009 22:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Ge-wel-dige episode!!
"Since the new administration (lees Barack) discontinued waterboarding, Fulcrum agents don't talk"
Beauty and the Beastquote:Op woensdag 15 april 2009 10:35 schreef Professional het volgende:
Zeer geslaagde aflevering. Ik moest lachen toen Casey en Sarah voor de deur van de familie van Jill stonden en de vader opeens zei: This must be Beauty and the Beast, you have to be loaded (ofzoiets).
En al zou het gebeuren dan nog heeft het een grote kans dat hij geaxed wordt. Vorig seizoen heeft The CW Reaper ook overgenomen maar die serie is ook op sterven na dood.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:38 schreef northernlight81 het volgende:
Hier nog wat positiever nieuws:
[..]
The CW is dus een andere zender dan NBC welke misschien Chuck wil gaan uitzenden wanneer NBC ermee kapt. Zou mooi zijn, maar het is allemaal erg onzeker.
Ik formuleer het wat verkeerd. Ik had niet zo'n einde verwacht.quote:Op zondag 19 april 2009 16:06 schreef Johnny Blaze het volgende:
Wat was er precies vaag?
Ik heb het idee dat The CW de plek is 'where series go to die', Veronica Mars heeft daar ook maar één jaar gedraaid..quote:Op zondag 19 april 2009 16:22 schreef lamers het volgende:
[..]
En al zou het gebeuren dan nog heeft het een grote kans dat hij geaxed wordt. Vorig seizoen heeft The CW Reaper ook overgenomen maar die serie is ook op sterven na dood.
Geweldig personage idd, hoe meer Casey hoe beterquote:Op zondag 19 april 2009 16:26 schreef HassieBassie het volgende:
God, wat is Adam Baldwin toch briljant gecast. De maniertjes van John Casey, zo briljant
Reaper was idd sinds het begin op The CW, maar heeft altijd al weinig kijkers getrokken. Bovendien zijn de makers ervan vorige week weggekocht door Fox, wat de laatste nagel in de doodskist was.quote:Op zondag 19 april 2009 16:22 schreef lamers het volgende:
[..]
En al zou het gebeuren dan nog heeft het een grote kans dat hij geaxed wordt. Vorig seizoen heeft The CW Reaper ook overgenomen maar die serie is ook op sterven na dood.
Idd, hun nieuwe contract schijnt zelfs specifiek te eisen dat ze Reaper verlaten.quote:Op zondag 19 april 2009 21:05 schreef Mirel het volgende:
Dus hun volgende creaties komen op FOX terecht? Wat dus vast niet Reaper zal zijn.
Adam Baldwin is daar altijd goed in, hij kan van bad dude tot heel erg klungelig overkomen.. echt lachwekkend. In FireFly als Jane was hij ook al super(eigenlijk alles waar hij in speelt is hij wel super)quote:Op zondag 19 april 2009 16:26 schreef HassieBassie het volgende:
God, wat is Adam Baldwin toch briljant gecast. De maniertjes van John Casey, zo briljant
"Pretty good for a frat boy.."quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:31 schreef Symer het volgende:
Geweldige aflevering!
Awesome op de vuist met Casey
Ik denk dat er zeker nog meer verteld gaat worden, de aflevering schijnt niet als een series finale geschreven te zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hmmm, volgende week de laatste aflevering. Zoals het er naar uit ziet is er echt een einde aan gebreid, iig grote bombarie aan het einde van Chuck.vs.the.Colonel. Ben benieuwd wat er nog valt te vertellen bij de trouwerij..
Bron: http://artsbeat.blogs.nyt(...)hwartz-isnt-sure/?hpquote:If, in two weeks, that is the last episode of the show to ever air, it will be one of the least satisfying finales of all time.
Hmm, dan is het misschien wel verstandig om de aflevering gewoon niet te kijken als de serie gecancelled wordt. Ik vind het nu wel prima zo..quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:13 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Ik denk dat er zeker nog meer verteld gaat worden, de aflevering schijnt niet als een series finale geschreven te zijn.
Josh Schwartz zei het volgende:
[..]
Bron: http://artsbeat.blogs.nyt(...)hwartz-isnt-sure/?hp
Ik wacht het maar af, een boel van de series die ik volg worden gecancelled of staan op de nominatie. Op zich hoeft het, voor mij, geen probleem te zijn als ze de boel gaan cancellen, maar ik hoop dat er dan wel een mooi gesloten einde komt na de aflevering van volgende week. Ik zit niet te wachten op een zwak 3rd season wat dan halverwege van de buis wordt gehaald en ik zou ook niet weten welke verhaallijn ze nog moeten uitdiepen, je kan geen seizoen vullen met een Sarah/Chuck love-story. En daarnaast begrijp ik niet waarom ze het ooit van dinsdag naar maandag hebben gegooid..quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het probleem van Chuck is dat NBC over een hoop series aan het twijfelen is en bij een hoop van die concurrenten een cancelling veel onwaarschijnlijker lijkt.
Wil je dan aub ophouden met series te volgen die ik leuk vind? Dank u.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:40 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik wacht het maar af, een boel van de series die ik volg worden gecancelled of staan op de nominatie.
Ik verwacht geen seizoen 3 eigenlijk.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:51 schreef Johnny Blaze het volgende:
Chuck en Sarah moeten op een of andere manier toch een relatie krijgen nu. Ze kunnen het in een evt. seizoen 3 niet weer uitrekken lijkt me.
Could be...quote:Op woensdag 22 april 2009 20:12 schreef Symer het volgende:
Ik vraag me af of Chuck het Fulcrum-intersect nog in z'n hoofd heeft. Misschien dat de makers daar nog verhalen uit kunnen persen?
Bruiloft he, die gaat sowieso nog komen.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:21 schreef Tegan het volgende:
Het verhaal is nu mooi geeindigd, maar ik heb het volste vertrouwen in de schrijvers dat er nog genoeg kanten zijn waar we vanaf volgende week weer over kunnen discussieren.
Het verhaal is alleen nog niet geeindigd.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:21 schreef Tegan het volgende:
Het verhaal is nu mooi geeindigd, maar ik heb het volste vertrouwen in de schrijvers dat er nog genoeg kanten zijn waar we vanaf volgende week weer over kunnen discussieren.
Weet ik. Ik bedoelde alleen dat deze aflevering ook wel een mooi einde had kunnen zijn (velen zeiden daarop dat het nooit meer terug zou kunnen naar het oude niveau zo zonder intersect enzo), maar ik heb er vertrouwen in dat het komende aflevering weer helemaal geweldig wordt...quote:Op woensdag 22 april 2009 22:37 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Het verhaal is alleen nog niet geeindigd.
Josh Swartz(bedenker van Chuck) heeft al gezegd dat het geen series finale zal zijn en dat het dus ook niet als zodanig is geschreven. Hij noemde het de meest 'unfulfilling' finale aller tijden.
Hoop dat het waar is, 13 > 0quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:41 schreef Tim86 het volgende:
http://spoilertv.blogspot.com/2009/04/chuck-renewed.html
Staan geen spoilers in, maar wel goede vooruitzichten
Ik vind Ellie alleen mooi als ze droevig isquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:06 schreef Mirel het volgende:
Hoe seksie Sarah is met haar kont in beeld, Ellie hoeft alleen maar bezorgd naar Awesome of blij naar Chuck te kijken en ik ben om.
Ik gok op nee.quote:Op zondag 26 april 2009 11:58 schreef Tazmaniac het volgende:
(maar is dit meteen het einde van Morgan in de serie!!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 03:00 schreef popolon het volgende:Wat een geweldig einde zeg... ik was echt keihard aan het lachen... hahahahahaha zo vet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CHUCK ME!!!![]()
Aub laat dit niet het einde van Chuck zijn...
Kung Fu Chuck op z'n all stars..quote:Op dinsdag 28 april 2009 05:33 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Wat een geweldig einde zeg... ik was echt keihard aan het lachen... hahahahahaha zo vet!
CHUCK ME!!!![]()
Aub laat dit niet het einde van Chuck zijn...
Vond het wel mooi eigenlijk, beetje wishfull thinking / knipoog naar de perikelen rond het voortbestaan.quote:
Die heb ik ook, ik vond de achtergrondmuziek wat hard staan soms. Als jij deze hebt gekeken, kun je even melden of dat bij jou ook zo is. En voor de rest: had de gewone versie dat ook?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:55 schreef FastFox91 het volgende:
Ah, gevonden.![]()
Chuck.S02E22.720p.HDTV.x264-SiTV
Was bij de gewone versie ook.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Die heb ik ook, ik vond de achtergrondmuziek wat hard staan soms. Als jij deze hebt gekeken, kun je even melden of dat bij jou ook zo is. En voor de rest: had de gewone versie dat ook?
Dit was de laatste, nu afwachten of er een seizoen drie komt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:44 schreef suno het volgende:
Geweldig, vooral de einde: 'Guys, i know kunfu'...
Is dit de laatste ep voor dit seizoen of komen er nog 2?
Ik stel elke keer mijn geluid opnieuw in hoe hard ik 'm achter / voor wil hebben. Dus heb 't niet echt gemerkt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Die heb ik ook, ik vond de achtergrondmuziek wat hard staan soms. Als jij deze hebt gekeken, kun je even melden of dat bij jou ook zo is. En voor de rest: had de gewone versie dat ook?
Ik zag aan het eind wel "to be continued".quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:54 schreef Askbak het volgende:
[..]
Dit was de laatste, nu afwachten of er een seizoen drie komt..
Interviewtje met één van de hoofdschrijver o.a. over de mogelijkheden van S3.
Dat had je bij Las Vegas ook, maar dat eindigde ook gewoon.. tis afwachten wat NBC doet..quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zag aan het eind wel "to be continued".
Maar goed, of dat waar is...
BEter gaan ze wel doorquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:02 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Dat had je bij Las Vegas ook, maar dat eindigde ook gewoon.. tis afwachten wat NBC doet..
Lijkt me ook. Hij vroeg ook aan Bryce wat ze allemaal hadden veranderd aan de intersect. Dus daar kan hij niet aan mee gewerkt hebben.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:31 schreef MacorgaZ het volgende:
Nee, hij heeft een eigen kleine intersect in zijn hoofd die hij toen hij jonger was heeft gemaakt - als ik het goed begrepen heb.
Wat ze daar ook zeggen inderdaad:quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:34 schreef Symer het volgende:
NBC noemde deze aflevering de Series Finale op hun website![]()
Inmiddels hebben ze het weer weg gehaald, maar ik word er niet geruster op.
Ik hoop echt van niet.quote:But it makes you wonder if the slip reflects the fact that the show’s fate was decided long ago.
Gelukkig heb jij het ook gemerkt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Niet dat de muziek nou zo slecht is, maar soms is het wel leuk ook te horen wat ze zeggen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:22 schreef mudkipzz het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij het ook gemerkt.
Achtergrondmuziek stond deze ep wel erg hard
Nee hoor, hij heeft de super intersect niet in zijn hoofd.. hij zegt letterlijk 'I was young and foolish' en dat zonder sarcastische ondertoon.. het gaat dus om een beta versie van de intersect uit 1960 oidquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:33 schreef Tegan het volgende:
Hm, ik begreep dat hij de test super intersect in zijn hoofd had. Maar dit vind ik aannemelijker (het zou stom zijn als zij beide ineens konden kong fu-en).
Jeffsterquote:Op woensdag 29 april 2009 20:38 schreef Professional het volgende:
Mr. Roboto ook maar eens opgezocht, Jeffster is nog zelfs hilarischer!
Vind je?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:11 schreef Tazmaniac het volgende:
en dan natuurlijk nog ff het muzikale hoogtepunt van dit seizoen
Ik vind het echt helemaal geweldigquote:
Ik ook hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 11:21 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik vind het echt helemaal geweldig
Ik vind de muziek in Chuck meestal gaaf, maar dit soort nummer ontstijgen voor mij niet meer dan de status van achtergrondmuziekquote:Op donderdag 30 april 2009 11:21 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik vind het echt helemaal geweldig
Als ze niet out of the blue nog met een andere aflevering komen, wel ja.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:31 schreef Adidah het volgende:
Huh? Was e.p. 22 de laatste aflevering van seizoen 2.
Hopelijk wordt het een renewalquote:Chuck's chances changing?
What's this? Word on the street says NBC is moving towards a pickup of the beloved Chuck?
Chuck Bartowski, you sly dog, you! While fans of NBC's Chuck hold onto hope for the show's renewal, common sense, history, and number-crunching led most to believe that the action-comedy was doomed. But as is the case with any good spy story, things aren't always what they seem.
Two of the industry's biggest trade magazines are now reporting that Chuck's chances for a third-season pickup are better, probably because of the incredible Internet support in recent weeks. Says The Hollywood Reporter, "…the chances of survival for the quirky soft-rated series have improved slightly." Variety was slightly more positive, saying, "…signs are pointing to a third-season pickup for Chuck."
We won't know for sure about NBC's 2009-2010 schedule until Monday, when the network presents the new slate for advertisers in New York. Until then, keep buying those Subway sandwiches!
As for the rest of NBC's schedule, the early buzz says Amy Poehler's Parks and Recreation and Southland (despite some pretty steep ratings erosion) will likely return next year. I'd pencil in Parks for fall and Southland for midseason.
The same can't be said for My Name is Earl, however, which is considered on its way out. There have been rumors that Fox, which produces the show, may sweep in and save it.
Community, the half-hour comedy pilot starring Joel McHale and Chevy Chase, is the only new show pretty much guaranteed a schedule spot.
So, Chuck fans. Are you nervous? Cautiously optimistic? Recklessly pessimistic?
Source: http://www.tv.com/story/14441.html
quote:Chuck Decision Delayed for a Week or More
Precies zoals het moet dusquote:Op zondag 3 mei 2009 11:22 schreef Ritmo het volgende:
Chuck met z'n Kung Fu zag er echt niet uit trouwens, die gast is zo stijf als een plank.
Hoe bedoel je? Het ziet er nogal fake uit.quote:
Mensen aan de top zal het worst wezen of het een open einde had of niet.. en to be continued zegt ook geen flikker afgaande op andere series...quote:Op zondag 3 mei 2009 11:22 schreef Ritmo het volgende:
Maar waarom zou het gestopt worden dan? Waren de kijkcijfers slecht? Seizoen 2 had een enorm open einde, met 'to be continued' nog wel.
Chuck met z'n Kung Fu zag er echt niet uit trouwens, die gast is zo stijf als een plank.
Get outta here!!quote:Op zondag 3 mei 2009 12:10 schreef Adidah het volgende:
Ik zag gisteren toevallig een aflevering van The O.C. en daar kwam Jeff (Scott Krinsky) ineens voorbij als zwerver.
Jeffquote:Op zondag 3 mei 2009 12:10 schreef Adidah het volgende:
Ik zag gisteren toevallig een aflevering van The O.C. en daar kwam Jeff (Scott Krinsky) ineens voorbij als zwerver.
Dat wordt lastig, daar dacht ik ook al aan. Chuck is Chuck niet meer als hij nou opeens sterker en beter is dan Sarah en Casey.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:27 schreef rebecz het volgende:
Wat denken jullie wat er gaat gebeuren in seizoen 3?(als die uberhaupt uitkomt).
Ik had eigenlijk verwacht dat Chuck zou worden opgeleid tot spy met alle chuckacties vandien, maar gezien het laatste gedeelte van de finale kan jij casey en sarah nog wat leren
19 Mei zal bekend worden stond op tv.com.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:40 schreef Tweek het volgende:
Las bij variety vandaag anders nog dat over chuck pas over een week een beslissing genomen zou worden, maar finke heeft het meestal wel goed geloof ik.
Er stond in dat bericht op tv.com ook in dat Chuck misschien midseason gaat worden, dus volgend jaar pas.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:52 schreef Professional het volgende:
Goed nieuws als er een derde seizoen komt, maar als in het najaar nieuwe tv-seizoen begint dan zal het nog niet klaar zijn, dus iets voor volgend jaar pas?
En Medium, kijken mensen dat?
Ik denk dat die skills alleen naar boven komen als ie 'flashed', net als de andere intersect informatie in zn hoofd.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat wordt lastig, daar dacht ik ook al aan. Chuck is Chuck niet meer als hij nou opeens sterker en beter is dan Sarah en Casey.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:42 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Maar goed, zolang Sarah maar terugkomt![]()
![]()
Ze zullen er wel een leuke twist aan geven. Chuck is goooeeed!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:42 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ik denk dat die skills alleen naar boven komen als ie 'flashed', net als de andere intersect informatie in zn hoofd.
Maar goed, zolang Sarah en Casey maar terugkomen
Nee, dat krijgen we geen akward situaties meer waarom Chuck niet wat meer doet met zn leven, die zijn altijd prachtig.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:38 schreef Etcetera het volgende:
Net de finale gezienDamn dat was spannend en tof en leuk
En ik vind dat Ellie nu ook wel eens mag weten wat Chuck zoal uitvreet
En Jeffster en Morgan en Big Mikequote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:42 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Maar goed, zolang Sarah en Casey maar terugkomen
Vanuit haar oogpunt heeft ze gewoon gelijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:09 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Nee, dat krijgen we geen akward situaties meer waarom Chuck niet wat meer doet met zn leven, die zijn altijd prachtig.
Welke van de twee?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Met Jeffster moet iets vreselijks en pijnlijks gebeuren.Ik haat die nerd.
yes, al vanaf het beginquote:
Als vaste rol?quote:Op zondag 10 mei 2009 13:32 schreef Houniet het volgende:
Chuck Bartowski (Zachary Levi) zit in Seizoen 3 van Californication.
Excuus, andere Chuckquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:14 schreef Jivis het volgende:
Ed Westwick (Chuck uit Gossip Girl) in het nieuwe seizoen trouwens.
Daar zat ik nog eens over na te denken hequote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:36 schreef Tazmaniac het volgende:
Chuck moet echt geen gevechtsmachine gaan worden!!
Misschien spelen ze het zo uit dat er teveel data in zijn geheugen is gekomen door de grote update aan de intersect dat hij bepaalde dingen 'gewoon' gaat vergeten.. waaronder kung-fu e.d.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar zat ik nog eens over na te denken heHet lijkt me dat het in principe net zo werkt als de intersect zelf: Chuck kan het niet besturen
Dus daardoor weet hij ook absoluut niet wat hij wel en niet kan, het overkomt 'm gewoon. Of niet
Ik denk dat dat wel voor hilarische situaties kan zorgen
De reden dat het zo lang duurt is nu ook bekend:quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is er nog wat nieuws?
-edit-
19 mei wordt het bekend gemaakt dus.
Niet zo zeer dat de producent zegt, dan willen we 2 miljoen hebben, dat staat gewoon in het contract dat gesloten is toen nbc een optie op de show legally mad nam. Daar proberen ze nu onderuit te komen door een deal te sluiten waarbij een renewal van chuck er voor zou zorgen dat ze dat die boete niet hoeven te betalen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:31 schreef Symer het volgende:
[..]
De reden dat het zo lang duurt is nu ook bekend:
De producent van Chuck wil een andere serie aan NBC verkopen. NBC weigert. De producent zegt: dan willen we 2 miljoen dollar. NBC probeert nu een deal te maken waarbij ze Chuck vernieuwen om zo die 2 miljoen niet te hoeven betalen.
http://www.deadlinehollyw(...)2010-primetime-sked/
NBC passing on 'Legally Mad'quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:05 schreef Tweek het volgende:
NBC kiest voor de boete van 2 miljoen. Volgens variety, kan het alleen zo snel niet vinden,
2 totaal verschillende dingen!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:28 schreef Mirel het volgende:
Dat is dan netzoals in Reaper met Sam die special powers krijgt wanneer het nodig is voor de ziel in kwestie.
daar zijn ze nu toch wel overheen als ik de laatste afleveringen zo zagquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:37 schreef planethugo het volgende:
zo ook eindelijk klaar met Chuck. Laatste afleveringen waren erg goed, vooral leuk van Chevy Chase![]()
Hoop natuurlijk ook dat er een S3 komt, al mogen ze dan wel iets doen aan dat eeuwige gezeur tussen Chuck en Sarah. Dat heb ik na 34 afleveringen wel gezien.
Dat is juist de afgelopen afleveringen een beetje 'opgelost'.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:37 schreef planethugo het volgende:
zo ook eindelijk klaar met Chuck. Laatste afleveringen waren erg goed, vooral leuk van Chevy Chase![]()
Hoop natuurlijk ook dat er een S3 komt, al mogen ze dan wel iets doen aan dat eeuwige gezeur tussen Chuck en Sarah. Dat heb ik na 34 afleveringen wel gezien.
13 afleveringen maarquote:Question: What's the latest on Chuck's renewal? --Dave
Ausiello: Warner Bros. and NBC are haggling over money. Shocking, I know. If a deal can be worked out -- and I have every reason to believe it can (and will) be -- it'll be back for a 13-episode third season. BTW, renewal and cancellation scoop is best served instantaneously, so now would be a good time to start following me on Twitter. I'm just sayin'.
http://www.deadlinehollyw(...)southland-on-friday/quote:MONDAY -- TRAUMA, Heroes, Leno
TUESDAY -- Biggest Loser, Law & Order: SVU, Leno
WEDNESDAY -- Biggest Loser, PARENTHOOD, Leno
THURSDAY -- 30 Rock, P&R, Office, COMMUNITY, Leno
FRIDAY -- Chuck, Southland, Leno
SATURDAY -- Re-runs
SUNDAY -- Football
SUNDAY (January) -- Dateline, Apprentice, MERCY
quote:It's official: NBC renews 'Chuck' (but there's a catch)
NBC has finalized a deal to bring Chuck back for a third season, multiple sources confirm.
That's the good news. Here's the bad news: The 13-episode pickup came after Warner Bros. agreed to make significant budget concessions, including scaling back the number of episodes several members of the show's stellar supporting cast will appear in and, per one insider, possibly eliminating one actor altogether (R.I.P. Anna Wu?). The show is also expected to cut two of its staff writers.
But back to the good news: Chuck lives on! Celebrate in the comments section!
Valt mee bij NBC, Friday Night Lights (highschool dramaserie gefocused op het american football team v/d school) draait ook al een paar seizoenen op vrijdag en zit volgend seizoen ook weer gewoon op vrijdag. Ik snap alleen niet waarom FNL er niet tussenstaat op vrijdag.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:48 schreef Tweek het volgende:
[..]
http://www.deadlinehollyw(...)southland-on-friday/
Mogelijk uitzendschema van NBC voor volgend seizoen, vrijdag is normaal gesproken een dag waarop series uitgezonden worden die ten dode opgeschreven zijn.
Kwam het niet terug op de woensdag vanaf volgend seizoen op NBC?quote:Op maandag 18 mei 2009 11:00 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Valt mee bij NBC, Friday Night Lights (highschool dramaserie gefocused op het american football team v/d school) draait ook al een paar seizoenen op vrijdag en zit volgend seizoen ook weer gewoon op vrijdag. Ik snap alleen niet waarom FNL er niet tussenstaat op vrijdag.
Bij FOX is vrijdag wel grave-yard.
Masterquote:Op maandag 18 mei 2009 17:34 schreef Tazmaniac het volgende:
whahahahaha Zach Levi rules
The Save Chuck Campaign
quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:38 schreef Tweek het volgende:
http://ausiellofiles.ew.com/2009/05/exclusive-chuck.html Interview met Josh Schwartz.
Kort samengevat:
Waarschijnlijk minder Buy More
Anna komt terug
Chuck blijft de accidental hero
Chuck, Sarah en Casey in iedere aflevering
Chuck en Sarah's relatie zal beinvloedt worden door de gevolgen van de nieuwe intersect.
10 maanden lang geen Chuckquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:38 schreef Tweek het volgende:
http://ausiellofiles.ew.com/2009/05/exclusive-chuck.html Interview met Josh Schwartz.
Soms als er een 'spannende' scene met Sarah, Casey en Chuck aan de gang is, stoort het me wel een beetje als de nerds van de Buy More er weer eens tussendoor komen. En vooral dat die nerds zichzelf nogal serieus nemen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:51 schreef Houniet het volgende:
Wacht even, die Buy More is juist geniaal..
Het wordt eens tijd dat ze neuqseks gaan hebben.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:38 schreef Tweek het volgende:
Chuck en Sarah's relatie zal beinvloedt worden door de gevolgen van de nieuwe intersect.
Grappig iddquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:34 schreef Witchfynder het volgende:
http://www.nbcuniversalstore.com/detail.php?p=88293&v=nbc_chuck&ecid=PRF-TV2-100163&PA=PRF-TV2-100163.
Uit respect geloof ik omdat Casey ook een keer zijn leven had gered.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:34 schreef MaxC het volgende:
Twee weken geleden de pilot van deze serie gekeken en net de finale gezien!
Ik snap trouwens alleen niet waarom die spion van Casey's Team, Casey niet vermoorde of iets dergelijks. Alleen bewusteloos slaan?
Maart volgend jaar zo'n beetjequote:Op donderdag 16 juli 2009 17:07 schreef Friday12 het volgende:
Is er al een air date bekent(het gaat door lijkt me)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |